bos; haha niet dat is een beetje overdreven wachten gewoon rustig af. daniielle; oke dat kan dus wel, weer wat geleerd, ik heb het nooit eerder gehoord. en verder nergens last van?? xx
@Bos, eh ook drie denk ik , misschien wel 4 hahah We hebben eén muur klei/taupe kleur. En de rest heel lichtblauw, maar weet nog niet of ik alle muren dat ga doen..we hebben witte meubeltjes. @ryanne, zwaai
zullen we vandaag maar tot nationale luierdag benoemen...geloof dat er niemand is die zin heeft iets te doen...
hahah goed idee, ach ja tios tenslotte zondag he ? Mijn ouders komen nog wel langs straks.. ben benieuwd wat mn ma van de kinderwagen vind
@emma; oh echt...je kwam namelijk nogal verbaasd over toen ik zei 3 dus vandaar dat ik niet verwacht had dat je zelf ook 3 of zelfs 4 ging zeggen haha... @ryanne: zwaai
@emma; oh echt...je kwam namelijk nogal verbaasd over toen ik zei 3 dus vandaar dat ik niet verwacht had dat je zelf ook 3 of zelfs 4 ging zeggen haha... @ryanne: zwaai
Hahaha Nou indd... Nationale Luierdag! @ Emma: nee niet alles is gelukt. Zoals ik van te voren al voorspeld had wilde Daan niets vanaf huis meenemen en had hij zijn auto nog helemaal vol liggen. Dus we zijn naar Ijsselstein gegaan en hebben daar de garage opgeruimd....verder niets kunnen inruimen ofzo. En hier is nog niets veranderd... maar ja, ik heb geen zin om me er druk om te maken. Daan is gewoon een beetje veel met zichzelf bezig laatste dagen.. hihihi Hij wilt sporten, stoppen met roken, een motor, een nieuwe bus, een hond etc etc. Ach... Ik laat hem maar even. Als ht goed is gaan we vanmiddag weer verder
@Debby, zulke buien heeft mark ook wel. Hij wil ook een moter , alles in huis af hebben en het liefst allemaal tegelijk haha. waait vanzelf over denk ik hoor..Stoppen met roken is wel goed toch Goed dat je er niet druk om maakt, vanmiddag gewoon lekker verder gaan , komt wel goed.
Stoppen met roken is inderdaad goed! hihihi Nu nog volhouden en niet teveel afreageren op z'n vrouwtje. hahhaa
@Debby: Idd, goed van je dat je je er niet druk in maakt. Is het niet waard ook hé. Gewoon mee luieren dan @Kinderen: Ik wil er ook graag drie Maar zal ook wel afhangen van wat voor een huisje we gaan kopen. Als er maar drie kamers zijn en die zijn te klein voor twee in één kamer, dan maar twee kinderen hé. Maar ik wil er wel minstens twee.
@Hilli, ja dat speelt ook mee natuurlijk. Wij hebben nu drie kamers boven en een zolder waar twee kamers kunnen. Ik wil ook minstens twee, in elk geval een broertje of zusje voor de kleine @Debby, nee idd, hopelijk kan ie zich beetje afreageren in het werk hahaha
@Emma: Dat is wel goed! Jij kan voor 4 gaan Meeste betaalbare huizen hier, hebben gewoon drie kamers. Ga je al naar meer kamers of zo'n grote zolder, dan zitten we over ons budget Maarja, zal nog wel even duren. Wie weet zakken de prijzen wel ... Blijven hopen hé @Debby: Zou idd goed zijn als hij zou stoppen! Gezonder en spaart je veel geld uit hé
hier ook een huis met vier slaapkamers op dit moment maar als ik hier 3 kids zou hebben weet ik niet of ik de spullen allemaal kwijt kan dus als er ooit 3 kids komen moet het toch echt een huis worden met minstens vijf slaapkamers
@Hilli, wij waren thuis met zn drieen en ik deelde een kamer met mn zus, vond het wel gezellig Ja huizen zijn echt duur he, wij wonen in het noorden dus das wat goedkoper @Roken, hebben ullie ook gerookt? ik niet
Emma; hier in het midden van het land zijn de huizen aardig prijzig omdat er veel werk is hier...(zit tussen alle grote steden in he zoals rotterdam, amsterdam en utrecht...) roken: yep zelf een jaar of 5 gerookt...ben gestopt een maand voor het stoppen met de pil dus nu al 16 maanden rookvrij...
@Bos, ja idd, scheelt echt veel.. Goed dat je gestopt bent was het moeilijk? Las net dit. http://www.zwanger.nl/web/Gezondheid-Ps ... e-baby.htm haha zit er toch nog een voordeel aan misselijk zijn