Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    'k heb hier patat gehad en worteltjes... 'k had alleen nog maar om 6 uur banaan en sultana's gehad en om 12 uur kop soep en toen moest ik weg.

kreeg net van manlief vanillevla met verse ananas, lekker!

'k vind 't ook moeilijk hoor en 'k hoop gewoon dat ik 't goed doe. Leidinggevende zei ook dat ik gewoon op m'n gevoel af moet gaan maar dat is soms best lastig.

2. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @nen hey meid vervelend dat je weer onduidelijkheid hebt over je cyclus.
    mijn broertje moet nog dik 2 maanden tot eind juli mar zit nu over de helft geloof ik,dus gaat best snel

@red jeetje meid wat heftig krijg er helemaal kippenvel van, moet je toch niet aan denken dit is echt een nachtmerrie.
    en idd volg je gevole gewoon meid, niemand kan perfect werken in zo'n omgeving en situatie dus petje af hoor

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    waar is iedereen??

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik ga ook maar ff afsluiten want is niemand meer en heb geen zin meer om mijn hema fotoboek verder af te maken...

5. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    ben er ook nog even, mn ouders zijn net weg. Zijn blijven eten en mark en mn pa hebben voetbal gekeken..
    Wij zijn de da vinci code aan het kijken.. is op 4. Ik kijk half haha

@Nen, ik mocht ook kiezen. Ik vind het wel fijn dat ik elke keer echos krijg en de zieknhuis bevalling word helemaal verogedt.. daarom heb ik dus medische indicatie gekozen..
    Beterschap trouwens!

@red, jeetje wat heftig.. wat erg dat ze zelf al om een ks had gevraagd eerst en dat het nu te kaat was..

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Hallo Meiden,

ik ben er ook weer :D heb weer heerlijk op ons groentje gereden... hij pakte alles weer zo goed en braaf op dat ik hem zelfs even los door de bak heb gestuurd in stap en draf :D normaal zit hij aan de longeerlijn... ben echt trots op mijn kanjer!!

heb alleen nu nog steeds het gevoel dat ik een paard tussen mijn benen heb :( hihi

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    *dubbelpost*

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    is iedereen al naar bed?

9. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    nope ben er nog .. gelukkig was het rijden leuk! heb ook zin om weer es te rijden :D

moet je morgen werken?

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Jeps, moet morgen weer gewoon werken... gelukkig maar 3 daagjes deze week maar heb zo verschrikkelijk geen zin hahaha
    ben wel benieuwd wat mijn baas doet (of hij er morgen is) aangezien hij vrijdagavond vader is geworden... andere collega komt morgen in de lunchpauze haar anderhalve maand oude zoontje showen dus dat is wel weer leuk :D

11. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    momenteel ziektewet ivm herseninfarct jan 2008
    goirle(tilburg)
    hoi ben ik ook weer hihi.
    kon een uur geleden niet op deze pagina komen :(:
    heb vandaag bij de boekwinkel 2 boeken gekocht :D -een wolk van een vader(zwanger langs de zijlijn, en daphne dekkers de geboorte van een moeder..
    kunnen we alvast lezen :D :)
    ik ga dalijk bijlezen en ff antwoorden :rolleyes:

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Daan: toe maar :D lees ze dan maar he :D ik ben niet zo van het lezen... terwijl als ik er eenmaal aan begin ik in 1 ruk door kan lezen...

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    meiden,

ik ben er vandoor...
    ga lekker mijn bedje opzoeken, ben een beetje slaperig geworden van het douchen haha...

slaap lekker alvast en tot morgen...

doei doei

14. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    jeetje red wat een heftig verhaal...

15. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    hen mn onderschrif ff bij gewerkt... stond gestopt met conceptie.. maar ik bedoelde anticonceptie.. ook al had ik die al heel lang niet meer maar de rubbers blijven nu af...dat bedoelde ik ermee hihi..
    ik ga nu ff een heerlijk bad nemen..
    tot morgen maar weer dames!!

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Goedemorgen meiden!!! :)
    Vanacht weer onrustig geslapen... :( Wist niet hoe ik moest liggen enz... Vanmiddag weer even naar m'n werk. Nu voor een gesprek met de bedrijfsarts. Heb eigenlijk helemaal geen zin om m'n verhaal nog een keer te doen. Ik houd het dan ook maar bij mijn klachten wanneer ik wel werk enz. :)
    Ik ga straks maar weer bezig met opruimen. Ditmaal van de berging en de kamer van de kleine naar de schuur. Wat kan een mens een zooi hebben hea?!? :p
    Nu eerst maar eens een kopje koffie. Oh en zo een fotootje maken van m'n buik!
    Fijne dag allemaal! :)
    xxxxxxxxxxxxxxxies

17. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    goedemorgen dames..
    Gistermiddag was ik alweer terug van duinrell maar helemaal geen tijd gehad om op de pc te gaan.. en nu keek ik vanmorgen moet ik gewoon 41 pagina's bijlezen :O .. dat gaat me niet lukken hoor :p
    Zijn gister nog naar mijn ouders geweest omdat 1 van de 2 hondjes moet ingeslapen worden.. ze is echt heel erg ziek en gaat nu elke dag achteruit.. pascal wilde graag even afscheid nemen.. ik ga woensdag mee naar de afspraak bij de dierenarts.. dan kan ik altijd nog zien of ik er bij blijf als ze inslaapt.. :( :'(

Het weekendje duinrell was heel leuk.. en gezellig..
    zijn lekker naar scheveningen, kijkduin en den haag geweest.. :D En we hebben daar nog 2 keer gezwommen in het tikibad..

Ik heb wel heel slecht geslapen.. de laatste nacht heeft het de hele nacht geonweert.. dus ben aardig kapot nu :p maar nu moet ik om half 8 beginnen op het werk :p wat zal ik morgen lekker uitslapen :p

Ik ben heel erg veel misselijk.. en ben erachter dat ik ook misselijk word van chocolade :( en daar ben ik zo verslaafd aan :(

Zo dat was het weer even.. sorry voor dit ego verhaal.. maar ik zal maar eens rustig aan beginnen met bijlezen.. en dan probeer ik vanmiddag te reageren :p want moet over 5 minuten weg :p

Fijne dag allemaal!!!!

18. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Klinkt als een leuk weekend! :D Behalve dan dat het zo slecht gaat met t hondje... :( Alvast veel succes woensdag.

Werkze vandaag! en voorlopig even van de chocolade afblijven dus...

19. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

Hier een ei gehad, alleen temp is nog maar licht gestegen dus denk dat hij nog stijgende is.

Verder is de infectie weg, geen brandend gevoel meer en geen rare afscheiding.

Heb niet alles terug gelezen, en heb daar ook geen tijd voor sorry.

Ga er nu weer vandoor want vriend moet zo 3 verstandskiezen trekken, en dan helpen met het opruimen van mijn zusje haar huis (word vanaf morgen gerenoveerd, de keuken/wc en douche) dus komen ze hier voor 2 weken.

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Wens je vriend succes! En jij dan weer succes met je vriend! :)
    Gezellig dat je zusje en vriend bij jullie komen logeren. Maar 2 weken is best lang... Ik zou het niet zo lang uithouden met m'n zus. hihihihi :)

Deel Deze Pagina