Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    goeiemorgen!

@Debby, succes op je werk! idd gewoon bij je klachten daar houden.. das ook genoeg toch?
    Een mens verzamelt heel wat spul ja, kom je pas achter als je het op moet ruimen of gaat verhuizen haha. Ik neem eerst ook even bakje koffie, even wakker worden :p

@Suus, wat sneu dat ie ingeslapen moet worden..
    Gelukkig was het weekend gezellig, ondanks het vieze weer. Werkse vandaag!

@Sammie, nu hopen dat het een gelukseitje is :D
    Leuk dat je zusje komt! Lijkt me ook wel gezellig. Heb je 1 zus?

Ik moet vandaag even mn id ophalen met de bus, verder theorie leren.. nog steeds :rolleyes: ben een ster in uitstellen.

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

goedemorgen..

ben een beetje zenuwachtig voor vanmiddag... maar goed dat ik eerst ff meot werken..

fijne dag allemaal.

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Gaby,

Succes meid!

Emma,

Heb 1 zus, 1 zusje, 1 (stief) broertje, 2 (stief)zusjes.
    En 2 (stief) broers die ik al jaren niet heb gezien/gesproken.

4. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Emma: Goedemorgen meid! Ik ga maar vast beginnen... ben inmiddels redelijk wakker. Mag ook wel na ruim 2 uur. hahaha :D

@ Gaby: Succes vanmiddag... misschien brengt je werk nog even wat afleiding tot het 13.30uur is.

5. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Debby, zo jij was vroeg wakker dan! Ik om 6 uur maar ben nog even uurtje blijven liggen.
    succes met opruimen..

@Sammie, wat leuk , zoveel zussen, broertjes :D Ik heb alleen 2 oudere zussen

@gaby succes vanmiddag

Ik ga ook even douchen enzo, doei!

6. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    nog 100 dagen te gaan trouwens hihi :D

7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ik 97 dagen om jarig te mogen zijn :smile:.

8. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik neem toch nog maar een kopje koffie... heb nu al 2x wat op m'n vingers laten vallen :oops: T gaat lekker dus :( hahahaha :)

Gek hea om te zien dat het nog maar 100 dagen zijn... Dat vond ik toch ook wel een mijlpaal.

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden ik ben er even snel. moet nu ook weg.

ga eerst naar kantoor in leeuwarden langs m'n leidinggevende, dan nog even naar huis en om 12 uur naar 't gezin.

fijne dag!

@Gaby, succes vanmiddag!

10. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Red: Succes vandaag! :)

De berging is bijna leeg en de kamer van de kleine ook. Nu nog wat dingen naar beneden brengen en de berging opnieuw indelen. :) T schiet dus best wel op. :D

11. Hey allemaal.. ik wilde gister op de pagina komen maar het was zo traag en kreeg foutmeldingen.. toen had ik geen zin meer.. maarr vanmiddag eindelijk de termijnecho heb er zo'n zin in, helaas kan me man niet mee. Ik ga nu eerst werken helaas.. maar als ik terugkom heb ik foto van babytje :)

Werkse voor wie ook gaan werken en zal vanmiddag wel wat teruglezen.. als de site dan wel meewerkt!!

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Desiree: Wat spannend meid! Jammer dat je man niet mee kan... :( Tis toch een heel speciaal moment. Gaat er wel iemand anders mee? Heel veel plezier vanmiddag!!! En werkze voor nu! :)

13. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Goeiemorgen allemaal!

Wat een vroege vogels zeg ;) Voor Debby! Ik zie je bericht van 6 u :confused: wat vroeg!! Je bent ook al lekker druk lees ik. Misschien is het slim om wel je hele verhaal te doen bij de bedrijfsarts. Ik begrijp dat je er geen zin in hebt om het opnieuw op te moeten rakelen, maar het is wel belangrijk dat hij/zij een volledig beeld heeft van de situatie.

@ suus, vervelend dat je zo misselijk bent. En wat naar van het hondje :( Maar als ie zo ziek is, is het ook zielig he.

@ gaby, logisch dat je nerveus bent. Ik hoop dat je een positief gesprek hebt!

@ sam, fijn dat de infectie helemaal over is! Ik duim dat de zwemmers lekker hard hebben doorgezwommen! Suc6 voor ed. Zal wel vervelend zijn :(

Sorry als ik nog iemand vergeten ben..

Ik zit alweer op school. 1 groepsgenote zou om 10 uur komen en de andere ook om 9:15. Ik zat hier al om 9 en lees een bericht dat die klasgenote van 9:15 gisteren naar voetbal is geweest en daaorm vandaag later komt. Bah!! Ik ga mooi om 3 uur weg. Moet nog ff langs het gemeentehuis en vanavond nog werken. Tis niet mijn probleem dat ze zo laat komen. Die klasgenote komt nu denk ik pas rond half 11.... Zonde van de tijd. 's Avonds een vent (vrouw), 's morgens ook toch???

14. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    OHja desiree!!! Sorry dat ik jou vergeet meis. Veel plezier met je echo vanmiddag :) Jammer dat je man niet mee kan..

15. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik ga ook maar ff aan de slag...

Fijne dag allemaal!!

Liefs

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

balen zeg dat ze haar afspraak niet na komt... :(

Je hebt gelijk. Een volledig verhaal geeft duidelijkheid etc... Ik zie wel even hoe het gesprek verloopt. Het gesprek wat ik donderdag had was wel erg gericht op 1 persoon (Drifa) en dat wil ik vermijden. Als ik de enige was die niet met haar kon samenwerken zou ik m'n eigen tegenzin opzij zetten en gewoon doorgaan maar het gaat om de hele werksfeer. Alle collega's hebben er last van en daardoor hoor je alleen nog maar gezeur en gezeik. :( Dat maakt het voor mij zo stressvol. :(

Ik ga maar snel verder want heb nu al geen zin meer, zit al de hele tijd te gapen enz. bah bah!

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Heb net op m'n kop gehad van de buurvrouw... :( Ze heeft gelijk hoor. Ik doe nog iets te zwaar werk voor wat mijn lichaam nu aan kan. Maar ja, wil het toch gedaan hebben. T zware stuk heb ik nu gehad. Nu alleen nog indelen. Maar eerst weer even een kop thee en wat eten. :)

18. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    ja doe maar rustig aan hoor debby, vind ook dat je erg veel doet!
    Maar snap wel dat je het graag af wil hebben..
    Ik moet nog even snel de was doen en dan ga ik ook weer even kopje thee pakken :D

@nen, goeiemorgen!

19. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Dan is het ook maar gedaan hea... t wordt alleen maar zwaarder. :)
    Daan had gister even alle vesten en truien uit zijn auto gehaald... gewoon een wasmachine vol! :( hahaha :D En hij zich maar afvragen waar toch al zijnvesten waren gebleven. hihihi :)

Ik ga maar weer even aan de slag dan kan ik vanmiddag nadat ik bij de bedrijfsarts ben geweest ff luieren op de bank. :)

20. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Goeiemorgen allemaal :)

@Suus: Lijkt me zo moeilijk om je hondje te zien inslapen. Ik denk niet dat ik erbij zou kunnen blijven.

@Sammie: Leuk joh, je zusje en haar vriend twee weken bij jullie :)

@Gaby: Spannend ség, weet je al wat er allemaal tijdens het gesprek ter sprake komt?

@Desiree: Veel plezier vandaag! Hopelijk krijg je mooie foto's mee :D

@Debby: Veel succes bij de bedrijfarts. Ik zou mss ook wel heel het verhaal doen hoor.

Ik ben van 8 uur wakker, maar ik ben gewoon alweer kapot :(
    Ook heb ik vanmorgen ontdekt dat het zaterdag al 23 mei is, en dan moet ik echt heel veel voor school af hebben. Dit was ik totaal vergeten. Slaagt wel tegen.
    *Zucht* Waarom ben ik zo'n uitsteller ... Ik weet het van mezelf hé, maar toch doe ik er niets aan, word er soms echt gek van.

Deel Deze Pagina