Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    @Emma: whaaaaaa spannendddddd :D
    Hoop dat je in 1x slaagt!
    Ik vind theorie examens altijd zo vreselijk.

En ja, het is wettelijk bepaald hoeveel kinderen een geregistreerde donor mag verwekken.

@Kristel: ik vind het een bescheiden buikje voor 32 weken ja.
    De buiken die ik irl voorbij zie komen zijn veel groter.
    Maar misschien hebben die dames juist een extreem grote buik, dat kan ook ;)

2. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Hey meiden,

Wat is die site traaaaaaagggg! Jeetje wat is er aan de hand, dit is echt irri..
    Iedereen lekker weekendje gehad?
    Allemaal donderdag vrij of niet?

3. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Hey allemaal.. ik zeg snel 1 keer wie ik eigenlijk ben en daarna wil ik graag onder deze naam verder chatten en dan wil ik jullie ook graag het geslacht vertellen..

nou trom geroffel.. mijn officiele naam was lovelyjolyn maar nu dus deze!

tot chats! xxx

4. Hilli

Hilli Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    1,864
    0
    36
    @Gaby: Wat goed seg! Voor je het week zijn die drie maanden om. En dan kan je nog effe samen met Suus zwanger zijn. Zit er ook niet zo'n groot verschil tussen jullie kindjes. :D

@Debby: Mooie buik! Jij hebt net als Ryanne ook een bescheiden buikje vind ik. :)
    Ben blij dat het gesprek goed gegaan is, en stel dat je nu die 10 dagen nog moet gaan werken. Dat lukt jou wel, daar ben ik zeker van :D

Kwam daarstraks in het Kruidvat, kheb maar meteen creme voor mijn buik meegenomen van Zwitsal. Mmm, ruikt zo heerlijk naar babytjes :D
    Ik het januari mama's topic zeiden ze dat je best zo vroeg mogelijk kon beginnen smeren, dus ... heb ik me dat al maar aangeschaft :D

5. Goeiemiddag! Pff ik mocht eerder geen reactie plaatsen :( kreeg telkens error.. wat een kutsite zeg.. Traag als dikke stront niet normaal. Ik snap niet hoe dat kan, maar ik ga vanavond niet meekletsen anders moet ik weer minuten wachten tot een keer een pagina is geladen..
    Maar ik heb vanmiddag eindelijk de termijnecho gehad en dat was echt geweldig zeg :) die vrouw zette dat ding op me buik en gelijk zag ik het kindje op de rug omhoog 'springen' dat zag er zo grappig uit. De baby was van kop tot kont ruim 4 cm :) en zag de hele tijd de beentjes en armpjes bewegen.
    Vanmorgen ook nog bij de tandarts geweest, alles wat goed, dat mens wilde foto's maken vroeg niet eens of ik zwanger was (deed mijn oude tandarts wel) dus heb het zelf maar gezegd nu hoef ik pas in maart 2010 foto's te laten maken.
    Verder nog heel veel pech gehad met de treinen, ze hadden telkens vertraging en ik miste alle verbindingen.. dus ik te laat in het zkhs.. maar ik mocht gelukkig nog wel (had ff gebeld). En ook nog telkens een bloedneus, bah, het was vooral zo vies dat het telkens in mijn mond terecht kwam (dat heb ik altijd).
    Nu gaan we ff naar de mac, me man wil daar eten.. ik ga alleen voor een patatje.. voel me beetje misselijk!

@ Ryanne ik vind dat je een mooie buik hebt! Daar teken ik voor, hihi.

@ Debby hoe bedoelen ze nou weer met opgeheven hoofd je verlof ingaan? Klinkt net alsof zij denken dat jij denkt van zo ik heb gewonnen alsof je dit allemaal al van plan was. Maar nu eerst maar naar de vakantie uit kijken ;) heerlijk zeg.

@ Gaby fijn dat het gesprek goed ging, ben je eigenlijk al op je streefgewicht nu? Spannend, nu maar hopen dat de 3 maanden lekker snel voorbij gaan dan kunnen jullie beginnen!

@ Dreamer, pff wat kut van die overheid he.. ik vind het eigenlijk gemeen van ze.. dat zij gaan beslissen over hoeveel kinderen je mag hebben!

@ Roken ik heb van mijn 13e tot mijn 21e gerookt.. tussendoor een paar keer maanden gestopt.. ik had geen moeite met stoppen, als ik er helemaal achter stond lukte het altijd. Ik begon weer met roken als ik stress had trouwens.. of als ik weer met veel rookvrienden omging.. dan rook je al half mee sowieso..

@ Kristel ben jij van de melkboer?? HAHA! Maar striae is niet 100% erfelijk de structuur van je huid wel, maar of je daadwerkelijk striae krijgt niet.. mijn moeder had een beetje striae, maar komt doordat mijn zus zo enorm was :) hoe gaat het met Yentle's kamertje? Je hebt in ieder geval al mooie kleertje zeg! En gefeliciteerd met je 30 weken!

@ Bos ik heb hier ook nog 2 konijnen die verschoond moeten worden.. kan je die niet gelijk meenemen :) hoe was 't bij de tandarts?

6. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    hoi dames..

@dees: jee goede echo gehad dus....lekker hoor..
    konijnen zijn nog niet verschoond schaam, schaam donderdag oke? dan doe ik de jouwe ok gelijk hihi..

@oma: jee wat raar dat je inderdaad maar twee kinderen mag krijgen van een donor....wel goed dat ze iedereen een kans willen geven maar net wat jij zegt bij een derde hoeft het verlangen niet minder te zijn dan van een eerste...

@gaby: fijn dat jullie zo snel geholpen worden...

@debby: fijn dat je gesprek goed was...

@emma: zo over twee weken al beter...druk in de boeken nu dus....hoeveel lessen heb je nu gehad?

hier zijn mijn ouders komen eten...ga nu ff opkleden en dan acht uur de cursus...ik trek ff andere broek aan en dan kom ik weer ff kletsen...

7. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Er valt vanavond niet zoveel te kletsen helaas. De website is nog steeds zo traag als dikke je weet wel. Echt irri zeg!

@ bos.. veel plezier vanavond!

8. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    nou hij is inderdaad heeeel traag....ga ook maar gelijk afsluiten dan..

fijne avond...

9. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @juffie, hier ook een trage site,, heel irritant

@Desiree, wat super dat de echo zo goed ging! heb je fotos?

@Bos, ja snel leren , en hopelijk haal ik het.. ben er al veel te laat mee. Dit word mn 21e les morgen..
    Succes op cursus! gezellig dat je ouders kwamen eten..

Site idd idd niks mee te beginnen bah :(
    ben er ook van tussen.. doeg!

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    ha meiden,

ik heb niet alles bijgelezen anders had de laptop nu op straat gelegen
    omdat de site zo traag is en ik geen geduld heb :D

@ dreamer: ik begrijp dat het gesprek goed is gegaan alleen dat je niet meer
    als 2 kinderen mag krijgen van een geregistreerde donor... echt belachelijk
    dat dat maar even voor de mensen die er gebruik van moeten maken bepalen...

@ Debby: mooi buikje hoor...

@ Ryanne: ik probeer steeds je album te openen maar krijg steeds error
    maar ik hou vol en moet en zal jouw buik gezien hebben vanaaf :D

@ Kristel: ook bij jouw album krijg ik steeds een error dus heb de kleertjes
    nog niet gezien... ook die wil ik vanavond gezien hebben :p

Nou mijn baas werkt deze week maar halve dagen... vandaag het hele verhaal gehoord.
    Thijmen is dus met een spoedkeizersnee gehaald omdat het met de vrouw van mijn baas
    helemaal niet goed ging, lever- en nierwaarden waren veel te hoog en ook de bloedplaatjes
    zagen er niet goed uit, veel te hoge bloeddruk en tot overmaat van ramp een longemboly...
    uiteindelijk is ze na de keizersnee ook helemaal van de kaart geraakt en heeft ze alleen
    nog in haar geheugen dat mijn baas zei dat Thijmen geboren was...
    ze heeft in totaal 3 liter bloed verloren en mocht dus ook geen bloedverdunners voor de longemboly
    nu gaat het de betere kant op, waarden zijn nog steeds te hoog en inmiddels
    ligt ze op de medium care, kindje mag pas sinds vandaag bij haar...
    ze heeft dus echt kantje boord gelegen...
    zoiets komt NOOIT voor dus de artsen stonden ook voor een raadsel wat ze hiermee
    aan moesten...
    Woensdag wil mijn baas ze allebei mee naar huis nemen, hoop echt dat dat lukt...

11. ik zet zo ff foto's op de babysite.. hier krijg ik het toch niet gedaan..
    rustig is het zo met die kutsite.. snap echt niet waarom het zo traag is..

12. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Nee inderdaad.. hij is echt te traag niks aan zo! Ik ga proberen om de echo's van onze baby te uploaden.. mogen jullie raden wat het is. Op deze manier kan ik het in iedergeval bij jullie van de daken schreeuwen!

@ Steph.. wat een verhaal van je baas zijn vrouw zeg! Pfff. Hopen dat ze snel naar huis mag met de kleine.

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Kristel: wat een lieve kleertjes :D

@ Ryanne: Je hebt echt een supermooi buikje :D dat die van mij ook maar zo mooi rond mag worden...

@ Ukkie: Ik ben benieuwd :D ik hoop idd ook dat ze snel naar huis mogen...

14. ik ben ook benieuwd ukkie! kom maar op met die foto's gaan wij raden :p

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Ukkie: ik gok een meisje :D (zal het wel fout hebben haha)

16. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Steph.. ik wacht nog ff wat meer reacties af en dan schreeuw ik het echt van de daken hier :p

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Ukkie: kan je me via PB vertellen of ik het goed heb?? :p

18. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    @Ukkie: ik zal je naam in de lijst ook even aanpassen.
    Er staan geen foto's in je album, dus kan niets raden.

@Dees: jeej fijn dat de echo goed was :D
    Lijkt me echt een gaaf gezicht wat je zegt.

@Steph: heb geen gesprek gehad hoor?
    Dat is pas volgende week maandag (was weer verzet)

Wat een verhaal van je baas zeg!
    Hoop dat ze snel mee naar huis mogen.
    Heeft de baby er nog iets aan overgehouden eigenlijk?

Krijg elke keer errors, best irri!

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Dreamer: Ow ja das waar, stomme ik... sorry...

ja idd een heavy verhaal, mijn baas voelde zich een beetje schuldig tegenover mij en mijn andere zwangere collega dat hij dit moest vertellen terwijl wij nog moeten bevallen...
    elke bevalling en zwangerschap is tenslotte anders dus maak me niet druk...

20. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ dreamer.. dank je! Foto's staan er nu weer in. Stond nog bovenaan baby... dan weten bekende nog wie ik ben.. die zijn nu vervangen door een zwart balkje.. Nu mag je raden :p
    (zo kom je het toch nog te weten :p)

Share This Page