Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Oke, 20 minuten later en heel veel frustraties...
    Maar ik zie 3 streepjes :D
    Dus ik gok een meisje!
    (of ik zie 2 beentjes en een 3e beentje :) )

Maar nu krijg ik het idd toch nog te weten, super :D

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @ukkie: vind de echo erg onduidelijk sorry (of ik zie het gewoon ff niet hoor dan kan ook) maar ik gok op een meisje...

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Meiden,

ik hoor of lees het morgen wel :D
    ik hoop dat de site dan weer normaal doet...

ga nu lekker even onder de douche een warme straal op mijn rug zetten verga van de pijn in mijn rug....

tot morgen meiden...

Slaap lekker

doei doei

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden

de site is hier echt waardeloos... dus ik lees morgen wel verder.

Vandaag heftige dag weer gehad maar 't was wel goed. Eerst vanmorgen op kantoor geweest, goed gesprek met leidinggevende gehad, en nog wat tips gekregen. k Heb de baby gezien, mooi en gaaf kindje! Echt triest dat zoiets gebeurd.
    Morgen is de begrafenis dus dat zal wel heftig worden! 'k Ga er rond 10uur heen en om half 11 komt de familie. De begrafenis is om 11 uur.

@Stephanie, heftig verhaal zeg! Brr... dat hoop je toch echt niet mee te maken!

@Ukkie, ik ben benieuwd!

@Debby, fijn dat je nu eerst lekker met vakantie kunt!

@Kristel, ik bekijk de foto's morgen wel ff.

@Hilli, zwitsal ruikt lekker he!

@Kim, hup zwemmen jij!

@Bos, mjammie, die heb ik ook wel 's gehad. Ga ik morgen ofzo ok maar 's kopen!

De buurvrouw had als idee om te gaan hardlopen.. pff.. hoe verzint ze 't! 'k Heb een poging gedaan maar das echt niet aan mij besteed. pfff.. k hou 't maar heel even vol, loop te hijgen als een paard en krijg last van steek.

Naja misschien van de week nog maar 's proberen. 'k Zal 's onder de douche springen en proberen mn mannetje te verleiden ;)

5. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Ooh.. ik word er echt niet goed van! Net een uitgebreid verhaal getypt krijg ik een error!

Maar goed.. het klopt allemaal.. dreamer je ziet inderdaad 3 streepsjes. Het is inderdaad een meisje! De echoscopiste heeft 5 x gekeken en het gaf steeds hetzelfde beeld! Zeker straks na de 20 weken echo dan is het helemaal zeker maar nu al wel 99% hoor.. er waren gewoon geen rondingen en een piemeltje te zien.. dus ik scheeuw het nog een keer voordat ik jullie ga verlaten..

WIJ KRIJGEN EEN DOCHTER!!

Nu kap ik.. word echt niet goed van dat trage gedoe.. slaap lekker en ik spreek jullie morgen weer!

Liefs!

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48

NOD lijst

Mei

01: Nen87, 6e ronde

Juni

01: Sammie88, 10e ronde
    02: Gaby1986, 12 ronde
    03: Matta1986, 5e ronde
    05: Dreamer83, 13e ronde
    10: Red88, 8e ronde

Zwangeren

04 nov: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid, uitgerekend 10 juli 2009 van een prinsesje!
    18 nov: Kristel86, 11e ronde ZWANGER, uitgerekend 27 juli 2009 van een prinsesje!
    23 nov: Debby86, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 1 augustus 2009 prinsje!
    08 dec: Bos, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 augustus 2009 van een prinsje!
    12 dec: Kim3, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 18 augustus 2009 van een prinsje!
    18 dec: Emma21, 3e ronde Clomid, uitgerekend 27 augustus 2009 van een prinsje!
    21 dec: Stephanie87, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 30 aug 2009 van een verrassing
    12 jan: Agneta, 4e ronde Clomid, uitgerekend 20 september 2009 van een prinsesje!
    14 jan Sterretje08, 8e ronde ZWANGER, uitgerekend 22 september 2009 van een prinsje!
    25 jan: Evamariah, 1e ronde Clomid, uitgerekend 1 oktober 2009 van een verrassing
    02 feb: Ukkie2009, 4e ronde ZWANGER, uitgerekend 12 oktober 2009 van een prinsesje!
    25 feb: Knarboor, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 4 november 2009 van een verrassing
    31 maart: Desiree1986, 19e ronde ZWANGER, uitgerekend 10 december 2009
    02 april: Juffie2008, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 12 december 2009
    06 april: Joma87, 1e ronde ZWANGER, uitgerekend 10 december 2009
    22 april: Suus1987, 12e ronde ZWANGER, uitgerekend 25 december 2009
    11 mei: Hilli, 1e ronde ZWANGER, uitgerekend 18 jan 2010

Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 weten dan past zij het zo snel mogelijk aan!

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Gefeliciteerd Ukkie :D
    Ik heb het meteen op de lijst gezet :D

Ik ga de site afsluiten, al die errors.
    Slaap lekker dames :D

8. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    hoi dames,

i'm still alive..!!
    hihi.. druk weekend gehad, laatste paar daagjes voor me portfolio..
    moet hem morgen inleveren!!! vind het zooo spannend.. heb hem gewoon net afgemaakt.. kan gewoon zelf niet eens geloven dat ik hem klaar heb!!
    zoveel stress...zweet en tranen en dan is het nu zover.. kan het gewoon echt niet geloven..
    straks geen stress meer!! solliciteren voor een baan!
    Gister naar de libelle week gweest.. heb echt mega geshopt.. hihi.. mocht ook wel een keer.. zoveel leuke dingetjes gekocht..:D..
    oke hier komt het..
    - groot bling horloge
    - grote zonnebril
    - 4 flessen drinken
    - 1 grote vlinder en 1 kleine vlinder van metaal (voor in de tuin)
    - 2 roestige vlinders voor in de tuin.
    - 3 nieuwe bedels van pandora
    - tas
    - jurk
    -broekje en shirtje voor Jordi
    -badklok
    - zwart/witte/zilvere/gouden sneakers
    - gevlochten armband met allemaal bedels
    dat was het geloof ik..hahaha.. echt veeel.. maar allemaal mooie dingen.

heb ik nog veel gemist??
    zie dat Ukkie een meisje krijgt. gefeliciteerd meid!!
    ik ga nu terug lezen, weet niet waar ik gebleven ben!!
    fijne avond allemaal en tot morgen!

9. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo ik kwam gister helemaal niet meer op de site..
    vandaag werken van 8.15 tot 17.30.

gister belde ik die man die bij ons de tuin komt leggen.. zegt die ik zou woensdag toch komen..joey en ik weten van niks.. anders had die voor een gesloten deur gestaan.. hopelijk kan joey nog vrij krijgen..

fijne dag allemaal

10. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal!!!

Ik ga eerst even snel douchen want er kan zo een monteur voor de deur staan. :)
    Tot strakjes!

Proefdruk is binnen :D

11. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    goeiemorgen,

gister naar yoga geweest , maar heb me erna door ryanne af laten zetten bij de fitnissschool want moest echt ff zwemmen, had zo´n pijn in mijn rug. word er echt gek van.
    de yoga helpt je wel met dingen niet vergeten hoe je moet puffen enzow.. maar verdr heb ik veel pijn tijdens de yoga aan mijn bekken en dat is niet zo fijn

maar wel heerlijk gezwommen :D eindelijk hihi

@matta lekker geshopt zie ik :D leuk hoor

@gaby oh dat is handig, gelukkig weten jullie er nu van

@debby en en? hoe is die geworden.
    ik ga morgen naar de drukkerij

ik moet om 9 uur werken tot 6 en daarvoor nog ff mika naar mijn opa en oma brengen dus ben ervandoor ga me opmaken en de hond uitlaten

12. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen,

Zo meteen naar de FA, ga toch vragen om progesteron prikken heb het idee dat de eisprong niet goed is.
    Zusje en vriend blijven 4 weken!
    Er waren een paar ontslagen en zieken, dus beginnen ze pas volgende week, hadden ze wel eerder mogen zeggen die lui.

Ik kom heeel slecht de site op en periodes helemaal niet, dus kan niks bij lezen sorry!

Iedereen een dikke knuffel en tot snel!

Dees, Mooie echo! Heb hem gezien op je hyves ;)

Nen, Succes bij de FA!

13. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Goedemorgen,

@Sammie & Nen, succes bij de FA!
    @Kim, vervelend dat je steeds zo'n last hebt. Hopelijk helpt 't zwemmen!
    @Debby, succes! Is de proefdruk mooi geworden?

Hier waren we al vroeg van bed. De hond had ons bed natgeplast :( Dus kan de hele dag wassen, beddengoed zit er nu in, dekbed moet nog maar moet in 2x en matrashoes :(
    Bah!

14. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Goeiemorgen!

@Ukkie, gefeliciteerd met jullie dochtertje! Vind het ook wel goed te zien, echt drie streepjes.

@Red, sterkte vandaag! zal wel een zware dag worden..

@Stephanie, nog steeds rugpijn?

@debby, en is de proefdruk mooi geworden?

@Kim, zooo je hebt gezwommen? haha. Helpt het wat voor de pijn?
    Werkse vandaag..
    Hoe was het gister op die opvang?

@Sammie, ja maar even bloed prikken dan..hopelijk is het wel een goed ei. Hoezo denk je dat? Stijgt de temp niet? Jeetje 4 weken is best lang!

@Nen, succes vandaag! Hoe was het??

Ik zit even aan de koffie.. wakker worden. Ik heb om 9 uur autorijles..
    Hopelijk doet de site het wat beter straks want word er echt gestoord van :(

15. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    zo ik ben er klaar voor, ga nog ff vragen vandaag hoe het zit met mijn aanmelding daar :D want wil niet dat het straks niet goed geregeld is en dat de kleine geen opvang heeft.

@stephanie jeetje wat een heftigge bevalling voor de vrouw van je baas. echt naar en snap wel dat tie het neit leuk vind om dat tegen jullie te vertellen hij wil jullie niet ongerust maken.

@red oh bah dat is vervelend :( doet tie dat vaker??

ik ben ervandoor fijne dag allemaal

16. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @red, oh bah :( das echt vies. Is het in het matras getrokken?
    Onze kat had het laatst ook gedaan.. en gister kwam ie met een vogeltje het huis inrennen hahaha

17. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Volgens mij net niet maar wel 't hele dekbed enzo. Officieel kan die niet in de was, 't is zo'n donzen maar ja k heb geen keus.

18. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Goedemorgen allemaal..

De site doetn het gelukkig weer. Nu werken en daarna de stad in met collega's zal wel een drukke dag worden.. morgen gelukkig vrij! Iedereen een fijne dag en bedankt voor de felicitaties!

Liefs Ukkie

19. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Zo de monteurs zijn weer weg... :)
    Ik heb het idee dat ik er al een hele dag op heb zitten. hihihi :)
    Misschien ga ik zo even naar m'n moeder, ik zou niet weten wat ik anders kan gaan doen vandaag. Bij veel dingen heb ik toch even Daan nodig.
    Even m'n huisje afstofzuigen, de was opvouwen en daarna maar mams bellen. :)

xxxxxxxies

20. hi meiden

Ik ben wel blij dat de site gister zo traag was, hoef ik niet zoveel bij te lezen ;)
    @ dees wat een mooie foto's weer.
    @ Gaby wat fijn dat er zo snel actie ondernomen wordt! Die foto's van dat zandkasteel zijn die wat we bij onze meeting gezien hebben he...
    @ red sterkte meid!
    @ kim nu echt gezwommen ;) Al gebeld voor je vest..
    @ ukkie gefeliciteerd emt jullie dochter!!
    @ debs jammer dat je niet dichterbij woont, ik heb het idee dat ik me tijdens mn verlof enorm ga vervelen. (en als ik me verveel ga ik altijd geld uitgeven :D)

Deel Deze Pagina