Romy is zowiezo niet zo vaak op de pc in het weekend toch? Ze zal van de week wel weer komen 's avonds laat haha.
Ohjaa joh blijft het in dat slijm goed leven? tsjonge. Weer wat geleerd Of ik goed kan zingen? Ja mensen zeggen van wel, maar ik vind het vooral heel leuk om te doen. Ik zing graag musical en ga ook heel graag naar musicals toe! Er staat nog een candid filmpje van mij en mn vriend op youtube, zingend. We zingen en spelen veel samen. Ik kan wel piano spelen maar mijn vriend kan ontzettend goed improviseren, echt dan klinken die accoordjes als een hele symfonie! Ik wilde dat ik goed taarten kon bakken! Vind het ook heel leuk om te bakken en koken maar ik bak eigenlijk nooit want dan wil ik t ook allemaal zelf opeten. Niet best voor de heupjes kan ik zeggen
Ik vind koken en bakken echt vreselijk! Het opeten daarentegen vind ik weer wel heel leuk Ben een echte snoepkont Ja showennnnnnn dat willen we zien dat filmpje
@meisje: www.taartilicious.mijnalbums.nl doe het voornamelijk voor m'n hobby hoor @Ryanne: het was fantastisch.. als je foto's ziet van Mauritius ziet het er prachtig uit en zo was het ook echt.. we hebben een week helemaal niks gedaan, alleen aan het strand/zwembad gelegen en veel gegeten (zaten all-in hihi).. was fantastisch! @dreamer: er zijn verschillende soorten taartdeeg.. je hebt cake, maar ook biscuit (dat is wat luchtiger maar kan droger zijn idd).. maar dat trempeneer ik met siroop of likeur zodat het wat vochtiger wordt.. en ik gebruik nooit slagroom... altijd jams en basissen van botercreme.. veel lekkerder
ik wil dat filmpje ook wel zien btw: ik ben enorm slecht in koken.. dat kan manlief dan weer heel goed
dag allemaal. terug uit mn werk, heerlijk gedouched en nu op de bank, ben erg moe, heb wel alles gelezen. maar kan niet overal op reageren, nog de helft is niet eens blijven hangen, val bijna in slaap. ma en di ben ik lekker vrij. zou wel ff dutje kunnen doen. hihi xxx
Ik had hem al gevonden in t andere topic. Was dat jullie bruiloftstaart? Ik vind hem super! haha Nou je woont in hoofddorp mijn oma werkt daar altijd in de toko ik zal aan je denken Leuke foto's trouwens
Botercreme zit ook in die gevulde mergpijpjes toch? Dat lust ik wel (hahaha ja marsepein he ) Ik vind allebei de soorten taartdeeg niet zo lekker. Lust het wel, maar lekker is een ander verhaal. Ik ga er eens overna denken ... Het is wel aanlokkelijk zo'n mooie taart !
die hele schots en scheve met het bruidspaartje erop.. ja heb ik niet zelf gemaakt (was een beetje gestressed dus dat was maar goed ook) maar iemand die ik kende en die ook taarten bakt hij was ook super!
@dreamer: inderdaad, en je kunt er alles doorheengooien, bijvoorbeeld chocoladepasta, advocaat enzovoorts.. heerlijk dank jullie wel voor de complimenten
ik denk dat ik effies in bedje ga slapen tot manlief thuis is, die is klussen bij vrienden. haha niet het klussen zoals wij hier schrijven, maar verfen enzo in huis, verbouwing. xxx tot strax
Ik eet de bovenkantjes er wel vanaf dan Mooie jurk Alexia En wat leuk dat jullie echt bruidsdames hadden in matchende jurken Heel Amerikaans Pff wil weten of en wanneer ik mn ei heb Ben echt mega onzeker nu.
hihi het klinkt wel een minibeetje raar Mac maar we snappen het.. @dreamer: ja dat was ook super. En het zijn ook allemaal mooie meiden (vooral m'n zusje, die met het lange haar) dus dat was gewoon fantastisch..alleen dat al