Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dreamer: Nu je het zegt ja, kristel ook al over de 30 weken... pff gaat echt hard... voor we het weten begint hier de ware babyboom... Ryanne nog 8 weekies :D spannend...

@ Red: Slaap lekker alvast meis enne klus ze...

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hihi nog niet zo verkeerd werk he... dat kindjes 'maken' ;)

Yes, 'k ga 11 juni naar Dirty Dancing! Krijg kaartje van m'n vriendin, gaan samen. Super lief! Wilde 't eigenlijk niet aannemen maar dan heb ik ook een goede reden om ooit nog 's wat terug te doen.

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: wat een superlief cadeau zeg :D

meiden,

de site wordt weer errug vervelend en ook de pijn in mijn rug is nog niet minder, dus ik ga lekker naar bed, hoop dat liggen me beter af gaat als zitten...

tot morgen meiden (oow heerlijk dan heb ik lekker weekend :D )

slaap lekker allemaal en klus ze voor de klussers...

doei doei

4. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    He allemaal.. het is weer feest op de site.. heb een beetje bij gelezen maar het is bijna geen doen.

@Nen: Fijn dat er eindelijk iets gaat gebeuren! Ik ben blij voor jullie!

@Kristel: Zo al 30 weken.. nog maar 10 te gaan!

Hier vreselijk last van mijn rug. Heb gelukkig morgen om 16u een afspraak bij de fysio kunnen regelen.. Ik ga snel want word niet goed van de site. Morgen vrij dus lees morgen wel even verder!

5. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    hey meiden,

ik heb een lange dag achter de rug en de site is een beetje traag dus ga ook niet alles terug lezen

zag dat nen aan de clomid mag :D erg fijn dat je nu gweholpen word meid

@kristel jeetje alweer 30 weken gaat hard nu opeens he :D

ik ga er weer vandoor, morgen lekker vrij :D dan kom ik weer lekker kletsen

fijne avond en weltrusten

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    zo was rustig hier...site was weer irritand las ik.

@stephanie: mannetje is niet thuis vanavond dus helaas geen massage (heeft cursus tot half 10 dus als hij thuis is lig ik op bed)

vervelend dat je buik pijn doet...morgen ff bellen zou ik zeggen..

heb kraampakket binnen...wat een lappen verband zeg jemig....

ga nog ff keer vegen buiten voor het donker is en dan naar mijn bed

fijne avond en denk dat ik er morgen niet ben want denk dat ik naar mijn schoonmoeder ga (is vandaag weer geopereerd)

7. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

nog even mijn laatste berichtje voor wie de kleine wilt zien hier een foto ;)

8. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Wonders 2

Wat een ontxettend schattig meisje zeg :D Echt een wolkje!!! Gefeliciteerd!!!

9. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ ALL

goeiemorgen meiden,

Ondanks de primperan blijf ik smorgens overgeven.. zooo vies, maar het hoort er een beetje bij toch? Op zn ergst nog 4 weken, en mogelijk stopt het al over anderhalf week dit gedoe..
    Gister was ik om 7 uur savonds in slaap gevallen, zou even een klein tukkie doen.. Werd om 12 uur misselijk wakker, was mn medicijnen vergeten te nemen.. Oeps.. Meteen maar weer doorslapen, dus een lekkere lange nacht achter de rug..

Nu nog even een half dagje werken, en dan lekker vrij :D Ik heb mn vrije middag hard nodig om het een en ander voor het nieuwe huis te regelen, vooral telefoontjes om aannemers achter hun kont aan te zitten ;)

Tot over een paar uurtjes, dan kom ik gezellig nog even met jullie meekletsen.,
    Fijne werkdag allemaal!

10. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    goeiemorgen

@wonder mooi meisje :D echt sweet

@juffie wat fijn dat je goed geslapen hebt, jammer dat de misselijkheid nog steeds zo aanhoud

ik ben vandaag lekker vrij maar moet wat dingen doen in het huishouden en ga vandaag ff naar de drukkerij om een proefdruk te maken.

11. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Kim, jij ook alweer vroeg hier ja!

@Bos, haha ;) Reken er maar op dat je op de eerste dag na de bevalling wel 2 van die grootste lappen kunt gebruiken!
    Heb je ook van die supersexy netbroekjes gekregen? Die blijken vaak wel lekker te zitten.

@Stephanie, als je last blijft houden, zou ik ff bellen.

'k Ga zo weer naar m'n gezin, ben best wel moe maar goed misschien alleen morgen nog.
    Zal wel blij zijn als ik de zorg weer heb afgesloten.

Mn vriendin vertelde gisteravond dat haar zoontje van 4,5 maand de waterpokken heeft. Zo zielig!

12. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @red ja frank moet altijd om 7 uur de deur uit he
    de waterpokken tjah.. wel vervelend maar dan heeft hij ze maar gehad he de buurvrouw van me ouders die is 3 weken verder en heeft een peuter van 2 en ze dachten dat ij de waterpokken ahd vorige week, maar het was toch niet zo.. maar ja ze kunnne het beter nu hebben dan straks met die kleine erbij

13. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Goedemorgen allemaal!

@ Wondertje.. wat een schattig meisje zeg! Prachtig!
    @ Red.. succes vandaag nog. Doe rustig aan!
    @ Kim.. hier ook lekker vrij! Heerlijk maar denk dat ik geen zin heb ik het huishouden.. Net manlief zijn overhemden gestreken kom ik er bij een achter dat er inkt vlekken inzitten.. na het strijken! GGRRRRR en ik heb er al zo'n hekel aan.

Ze zijn nu hier onze trap aan het stofferen.. ben zo beniewd hoe die gaat worden. Raimon heeft gisteren wat betreft vloeren en schilderwerk de babykamer afgemaakt. Ik vind het echt heel mooi geworden. Volgende week na de 20 weken echo gaan we naar de babydump en gaan we alles bestellen. :-D

Hoe is het verder hier?

14. goedemorgen meiden,

Laatste dagje voor deze week dus lekker lang weekend
    @ debs mooi kaartje zeg
    @ kristel wat gaat t hard he
    @ nen eindelijk aan de clomid. Dat je er maar snel (lees 1e keer) zwanger mee wordt!

15. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Hallo allemaal,

@ nen...wat super dat je mag starten meis...veel succes ik duim voor je!
    @ red...wat een moeilijke ervaring...maar wel 1 om mee te nemen in je verdere leven...misschien gebeurd het wel nog een keer in jou dienst. Hoop het niet voor je hoor...zulke dingen lijken me echt heel erg om van zo dichtbij mee te maken!

@ others...alles goed met jullie??

Groetjes Eva

16. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @ukkie zonde van het hemd, die zul je wel weg kunnen gooien

@eva hey meid hoe is het met jouw?

@ryanne lekker lang weekend heerlijk, heb trouwens die sporthal nog steeds niet te pakken kunnen krijgen..
    straks nog maar is bellen.

17. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    @ kim...hier is alles goed! Met jou ook...had je veel last van je buik laatste tijd??

18. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Goeiemorgen meiden!

Ik reageer even niet zo uitgebreid want zit op school. Heb wel alles snel doorgelezen, maar zonder kladblok.. Solly..

@ 2 wonders, wat een prachtmeid!

@ steph, mooie buik hoor!

@ red, goed gedaan bij het gezin. Kan me voorstellen dat je het wel moeilijk vond om te bepalen wat nu goed was. Ik heb bij hbo-v ook geleerd dat als je niet weet wat je moet zeggen, dat het goed kan zijn om dat uit te spreken. De meeste mensen begrijpen dat ook wel.

Bedankt voor al jullie lieve woorden dat jullie blij zijn dat ik met clomid mag beginnen! :) Ik vond het gesprek erg prettig verlopen. Hij zei er weinig over dat ik nu nog niet ongesteld ben, want dat is natuurlijk een bijkomstigheid van pco. Hij zag op de echo wel vocht in mijn buik, wat ook met een evt eisprong te maken kan hebben. Sinds gisteren heb ik wel pijn in mijn tepels!! Oeeeiii echt niet fijn.. Zit echt weer te denken waar dit ook alweer mee te maken heeft, want het is lang geleden.. Ben gisteren ook aan de duphaston begonnen om mijn ongi weer op te wekken.

Moet eerlijk zeggen dat ik het nu wel heel spannend vind om met clomid te beginnen! Hoe snel zal het raak zijn? Krijg ik last van de bijwerkingen? etc..

Als ik binnen 6 keer clomid niet zwanger ben geraakt, gaan ze verder onderzoek doen. Zal waarschijnlijk wel een hsg worden dan als ik het goed begreep.

Emma, het is goed wat je zegt over die meerdere eitjes. Daar heb ik helemaal niet bij stil gestaan. Ik zal ze binnenkort even bellen om te vragen hoe dat zit want een 3ling vind ik wel iets teveel van het goede :s Ik vind het wel prettig dat hij sowieso elke maand in de week voor mijn vermoedelijke ongi een afspraak met mij wil om mijn temperatuurkaart te bespreken. Hij gaf me echt het gevoel dat hij me serieus neemt.

@ all, 1 van onze katten is al 2 dagen weg. Maak me best wel zorgen. Hij is echt mijn lievelingetje en is nog nooit lang van huis gebleven. Toen ik gisteren met een bakje geluid maakte (het bakje waarin ze altijd nat voer krijgen waar ze erg gek op zijn) kwam hij ook al niet. Normaal racet hij dan het huis in.. Zelfs toen ik het buiten deed kwam hij niet :( Ben erg bang dat er iets met hem is gebeurd. Als ik hem vanmiddag nog niet vind, ga ik denk ik even met het asiel en de dierenambulance contact opnemen om te horen of zij hem hebben gevonden. Hij is wel gechipt gelukkig.

Ik ga nu weer ff verder met school. Lees af en toe bij :)

19. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Kim.. ik ga het nog 1 keer proberen te wassen en anders wordt het een nieuwe :( hij vertelde me al dat die juist zo lekker zat.. ben iig blij dat het een V&D overhemd is en geen Tommy :S

@ Eva.. hey jij hier :p ;)

20. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

stephanie: mooie buik hoor :)

kristel: idd al over 30 weken heen ... schiet echt op.

juffie: niet fijn dat je nog zo misselijk bent steeds.. hopelijk is dat gauw over..

nen: fijn dat je eindelijk mag beginnen met clomid... :)

zo vandaag komen ze een deel van de tuin leggen. en dan vrijdag de rest.. ben echt benieuwd hoe het gaat worden, straks eerst nog werken tot half 7.

Deel Deze Pagina