Ohw haha, volgens mij had ik die al eens gezien Want toen vroeg je of we verschil zagen. Ik zie dus wel de nieuwste
Ja dat klopt :S.. heb nog geen nieuwe.. ik maak vanavond wel even een nieuwe foto.. Ik ga nu snel der vandoor.. ik ben na de fysio wel weer terug! x
ben ik weer. de proefdruk komt volgende week binnen via de mail en als i khem dan goedkeur dan stuurd hij hem op via de post en de naam staat nu denk ik ook wel vast hoor blijft toch dezelfde en dan die andere als 2de naam, vind het heel mooi klinken en staan maar ik ken mezelf en de twijfel kan zo weer toeslaan haha ook ff boodschappen gedaan en nu ff lekker op de bank hangen @ukkie mooie trap hoor @juffie leuk om te lezen dat je zo van de kids geniet op je werk @kristel 1 smoothie graag naar maastricht mmmm ik heb wel zin in morgen, gaan we lekekr de babykamer schilderen.. maar natuurlijk twijfel i kdaar ook nog over (kleuren) maar meot gewoon gedaan worden dan pieker ik daar niet meer over ghihi ik ben ook erg he.. en dan heb ik een vent die zegt is goed schat.. wat jij wil. dat is ook niet handig want dan blijf ik twijfelen haha. soms zou ikwillen dat tie zegt nee dat was het en daar laten we het bij haha maar ja is ook wel heel lief
haha ik moet wel lachen hoor kim dat jij zoveel twijfelt over bepaalde dingen Kan je man beter de knoop maar doorhakken! Ukkie, voel je niet verplicht door mij om een nieuwe foto te maken! Ik was gewoon nieuwsgierig Suc6 bij fysio
@ ukkie mooie trap. Wij hebben een houten trap maar gaan ook halve manen erop leggen. @ eten wij eten quiche met ham, spekjes en champignons @ kris mooie foto's weer meid. @ kim bij wie ben je geweest? welke man?
tot morgen nen.. Nog 45 min. werken en dan weekend. Ik zal er dit weekend ook weinig zijn. Morgen communie en vrijdag met vriendlief de laatste babyspullen aanschaffen.
ey kim zeg dan: stuur 2 smoothies naar Maastricht. Ik wil ook! Hier wordt de blender ook dagelijks gebruikt voor lekkere smoothies met vers fruit.
zo weer een super lang dagboekdeel geschreven op de babysite @nen ja erg he maar wil gewoon alles perfect en dat is echt vervelend eigenlijk maar kan er wel om lachen ik twijfel nu over die andere 3 muren. 1 muur word dus bruin/paars en dat is heel donker en die andere 3 muren worden licht maar heb zo'n strookje en twijfel tussen een lichte en een iets donkere tint.. weet niet wat mooier is bij de creme meubels.. is zo meoilijk te zeggen emt die kleine strookjes he @ryanne een man met een bril en blnde haren geloof ik. hij kende je wel omdat ik zei dat ik de boeken van jouw had. dan kom ik 1 keer bij jouw een smooithie halen dan is doe nog lekker vers ghihi toch maar deze week de laatste spullen halen dan heb je het wle maar mooi gedaan he. mijn vest hing er trouwens nog, ze namen toen straks eindelijk op en hebben hem weggehangen
wat vreemd op mijn babysite staat 27 weken en 2 dagen zwanger nog 89 dagen te gaan met als uitgerekende datum en op het forum staat 27,1 nog 90 dagen te gaan en ook als uitgerekende datum 18-8 echt heel vreemd
@ukkie: fijn dat je trap gelukt is... @kim: raar dat hij hier dan 1 dag achter loopt. bah ik ben het niks doen nu al zat...ben blij dat vriendlief morgen en overmorgen ook thuis is want vind het echt saai in mijn uppie...
oh hier tot nu toe acht kilo aangekomen (weet niet meer wie het vroeg) en we eten sperziebonen, sigeunersnitzel en schijfjes aardappelen (weet ook niet meer wie dat vroeg haha)
site is weer traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag. ga maar afsluiten...zo eten en dan bij mijn schoonmoeder langs in het ziekenhuis...
Wat is het hier weer rustig.. Ik heb net een slaapje gedaan, maar ik was erg onrustig aan het slapen. Voel me er nu nog moe van.. Die macaroni van vanmiddag begin ik op te boeren.. blegh! Hier is het echt nog lekker weer, en ik heb zin in morgen. Ik denk dat manlief en ik samen met de kano er vandoor gaan, gewoon ff rondje of naar de loosdrechtse plassen toe kanoen. Heerlijk! We kunnen er nu nog eventjes gebruik van maken
wij hebben net gegeten. zag trouwens dat het bij iedereen zo is dus ik weet neit hoe dat kan misschien telt deze site de uitgerekende datum ook nog mee, dnek dat dat het is. @kristel hoe heet dat programma waar jij foto's mee bewerkt i kwil ook even wat downloaden dat ik leuke pics kan bewerken