Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    oh dacht dat je het op de hyves van hier had gezet...ga ik ff op jou hyves kijken.

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    zo dat is een behoorlijk verschil zeg.....

3. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Bos

Ik heb gekeken bij Mercard, daar kwam onze trouwkaart ook vandaan.. Ik denk dat we wederom voor iets fleurigs gaan. onze trouwkaart was met een roze gerbera..
    www.mercard.nl dan kun je honderden kaartjes bekijken ;)
    Het is wel lekker standaard, niet echt wat je tegenwoordig veel ziet. Het is natuurlijk maar net wat je smaak is.

Vandaag zijn manlief en ik naar de woonboulevard geweest op zoek naar de perfecte lampen voor in ons nieuwe huisje.. Jeetje, we hadden weer totaal verschillend beeld.. totdat we 1 lamp zagen, oehlalala... een nadeel: prijs 1799,00!!!!
    Dussuhhh we moeten maar eens hard gaan nadenken of we zoveel geld er voor over hebben..\
    We hadden zelf meer tot 500 euro in gedachten, maar deze echt zoooo mooi.
    Wat zouden jullie doen?

4. juffie2008

@ Bos

Ik heb gekeken bij Mercard, daar kwam onze trouwkaart ook vandaan.. Ik denk dat we wederom voor iets fleurigs gaan. onze trouwkaart was met een roze gerbera..
    Het is wel lekker standaard, niet echt wat je tegenwoordig veel ziet. Het is natuurlijk maar net wat je smaak is.

Vandaag zijn manlief en ik naar de woonboulevard geweest op zoek naar de perfecte lampen voor in ons nieuwe huisje.. Jeetje, we hadden weer totaal verschillend beeld.. totdat we 1 lamp zagen, oehlalala... een nadeel: prijs 1799,00!!!!
    Dussuhhh we moeten maar eens hard gaan nadenken of we zoveel geld er voor over hebben..\
    Wat zouden jullie doen?

5. juffie2008

@ Bos

Wat zouden jullie doen?

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @juffie: ga gelijk ff kijken

jemig voor 1 lamp? tja als je het geld hebt en kan missen en je echt niks anders leuks ziet zou ik het doen

7. juffie2008

@ Bos

Wat zouden jullie doen?

8. juffie2008

goed nu staat mn bericht er 3 keer op, sorry meiden.. zoo spannend vind ik mezelf nou ook weer niet ;)

9. juffie2008

goed nu staat mn bericht er 3 keer op, sorry meiden.. zoo spannend vind ik mezelf nou ook weer niet ;)

10. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

gaat goed of niet juffie.. zo krijgen we de pagina's er wel bij haha

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    haha

12. juffie2008

13. juffie2008

Ach, word ik eindelijk een gevorderde member!
    Snap er niks van waarom ie zo raar doet :S

14. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ja zo kom je wel aan je berichten he haha...kaartje is zeker leuk...kun je bij die site ook proefdrukken aanvragen?

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    site word ook weer langzaam...ga ff kijken of mijn frietpan warm is en de frikandellen erin gooien...lekker frikandelletje op brood....

16. juffie2008

@ Bos

Als je een login maakt, dan kun je proefdrukken aanvragen.. MAAR je kan ook naar je plaatselijke drukker toegaan, daar heb je vaak ook alle kaarten van Mercard.
    Wij gaan naar een drukker toe..

Ohja nog een goeie site

www.cardxl.nl

daar had ik een aantal modellen aangevraagd voor de wedding.

17. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    juffie oke thanks voor de tip

ik zit inmiddels op de andere laptop dus ga ff fotos op hyves zetten van de tuin

18. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Kristel: Denk dat ik dan toch het verkeerde woord heb gebruikt, gewoon suikerbonen. tHeeft namelijk niets met dopen te maken :D Is eigenlijk hetzelfde als beschuit met muisjes, maar dan suikerbonen hé :D

@Nen: Nee kheb de wc nog niet gezien en eerlijk gezegd zou het mij ook een beetje verbazen. Ik weet gewoon de laatste keer dat ik heb moeten overgeven niet meer. Zo lang is dat al geleden. Mag ik nog zo misselijk zijn, alles blijft er in.

@Bos: Nee ik heb me eerlijk gezegd nog geen minuut verveeld :D Maar examens enzo komen eraan, dus heb wel wat te doen. Maar ben niet echt iemand die zich snel verveelt hoor :D

@Juffie: Wow dat is veel geld, dat zou ik nooit van mijn leven aan een lamp kunnen en willen geven :D Maarja wie ben ik hé :D

Ik ben nog steeds zo vaak gelukkig, blij en goedgezind. Als dat ook door de hormonen komt, mag dat van mij wel blijven.
    Ik geraak ook voor de stomste dingen in de slappe lach, kom er echt niet meer uit :) Begrijp het soms zelf niet, maar tis wel leuk :D

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @hilli: fijn dat je je nog niet verveeld...ik verveel me normaal gesproken ook niet heel snel maar nu mag/kan ik weinig doen en dan is het snel saai zeg...

heerlijk gevoel he dat je je steeds blij en gelukkig voelt...

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @red: foto's van de tuin staat op hyves hoor (link staat onder mijn foto)

Deel Deze Pagina