bos we hebben nog iets van 17 nieuwe films die we moeten kijken.. dus weet t nu nog niet allemaal gaat denk ik niet lukken.. haha
@gaby: haha nee allemaal is wel veel...moet je de hele week voor de tv liggen.. @juffie: links bij mijn gebruikersinstellingen en dan mijn handtekening..
Meiden, Ben trouwens druk bezig met het maken van een prinssesenjurk voor mijn kleine zusje word 7 jaar. Als hij af is maak ik wel een foto. Wil dat het een super jurk word, want elke verjaardag kan de laatste zijn. Ze moet nu nog bijna 2 jaar wachten op de chemokuur, hersenscan zag er laatst goed uit en gelukkig geen uitzaaingen nog.
Ja, is ontdekt na haar geboorte mijn (stief)zusje heeft al een aantal operaties en chemokuren gehad tot haar 5de jaar, maar ze moest stoppen anders zou ze teveel letsel overhouden. Nu mag ze pas weer beginnen als ze 8/9 jaar is. Ze heeft al veel overgehouden na dit, zo plast ze soms in bed (meestal is mijn stiefvader er optijd bij om haar wakker te maken), eind van de dag slingert ze rond (evenwicht is aangetast) en heeft ze geen stop op eten (is aangetast). Dus al eet ze een hele brood heeft ze nog honger bijvoorbeeld. Dus er moet altijd iemand bij zijn zodat ze zich niet overeet.
Ze heeft 2 keer per jaar een scan om te kijken of het zich niet verspreid, als het eenmaal is uitgezaaid kunnen ze niks meer doen. Het zit trouwens in haar hersenvocht.
@ kriss en weet je al meer over je weeen?? @ red thanks meid ja gaat ineens heel snel allemaal ik weet inmiddels al 2 weken dat ik zwanger ben jeeeeee hahah de tijd vliegt @ de rest ik moet ff wennen aan die forum hoor ennuh lang niet geweest dus moet weer ff helemaal inlezen wat jullie hebben meegemaakt @ sammie prinsessen jurk zelf maken joehoe een naai wonder??? leuk dat je dat kan en wat een verhaal jeetje
hoi hoi wat een gedoe zeg.. pfff heb 6 keer mijn wachtwoord opnieuw moeten aanvragen en elke keer geeft tie aan dat het niet goed is. dus heb maar weer een niuewe gebruikersnaam moeten maken. ben nu echt chaggo door die stomme site. maar ja dan weten jullie dat ik kim3 ben is er nog iets spannends gebeurd? @sammie jeetje meid wel heftig zeg van je stiefzusje en heel lief van je dat je haar zo'n mooie jurk maakt. wij houden vandaag lekker een hangdagje
hi meisjes, ff vluchtig gelezen ga eerst ff alles opnieuw in mn profiel zetten. @ kristel dikke knuffel voor jou en sterkte @ hilli super gefeliciteerd met jullie mooie echo!
@mecha; teruglezen word lastig...volgens mij is er een heel stuk weg van de laatste tijd...leest zo lastig haha @sammie: ga je voor je kleintje ook zelf kleding maken...als je zo handig bent met de naaimachine...zie je niet vaak meer tegenwoordig. (dat de jeugd handig is met een naaimachine bedoel ik he) @gaby: have fun met de filmpies @ryanne: was je ons kwijt gister haha..
@ bos whaha ja ik had het door teon ik ging zoeken, heb ik een keer tijd om te lezen is het er niet meer.. ik mis ook al mijn berichten ..van sommige vind ik het eigelijk stieken niet zo erg hihi maar ja ik lees vanaf nu gewoon weer goed mee dan kom ik er vanzelf weer in. hoe ishet met jou baby???? @ kim ik heb je fotos gezien op hyves wat leukkk gefeliciteerd meid ennuh ja kim03
@mecha: haha goed excuus zo om niet bij te hoeven lezen he...haha...met de kleine alles goed denk ik...is rustig vandaag heeft vast ook een luie zondag vandaag haha