Ik ben zelf ook meer van het late testen hoor... Maar ja, ik zit woensdag volgens mij ook al na mijn officiele nod. En deze cyclus is zo raar Hier heb ik trouwens een vrij actief uurtje achter de rug.. Tenminste in vergelijking met de rest van de dag, en nu niks geen bruin met afvegen.. Ik kan het ook allemaal niet meer begrijpen hoor.. Kan ik niet gewoon zwanger of niet zwanger op mijn buik hebben staan?
zo heerlijk 1 uur en 15 min geslapen, van op geknapt zeg. kan er weer ff tegen, mn mannetje is ook weer thuis. @ weet ff niet meer, maak je de taarten ook voor anderen? zo ja wat kosten ze? ben wel benieuwd. is ff iets voor eten verzinnen, heb geen trek maar mn mannetje moet wel eten, ik at vanmiddag al warm op mn werk. heb wel zin in zo'n mc flurry cornetto bosvruchten, die nieuwd. mmmm
nou heerlijk gewoon na een paar dagen al gelijk wel of niet zwanger, eventueel een groen lichtje voor gelukt, en een rood lichtje voor helaas niet gelukt! Dan weet je tenminste waar je aan toe bent, en niet al dat gestress meer!
Ja he idd, ze zouden gewoon een klein lampje moeten maken haha.. Net boven het schaambot, merkt niemand behalve je mannetje En idd, groen is zwanger rood is niet zwanger En mac, ik zou ook wel een mc flurrie lusten hoor hahaa. Een lekkere met m&m's ofzo. haha of rolo..
Jaaa hoor ga me maar weer lekker zitten maken met je Mc Flurry's! Sterretje, hopelijk is er voor jou ook goed nieuws binnenkort! Trouwens...is het ' raar' om al dingetjes te kopen terwijl je nog niet zwanger bent? Ik wilde van het weekend eigenlijk zo'n zwangerschaps boek kopen maar ik ' durfde' niet...bang om de " goden te verzoeken" ofzo... Ik durf bijna niet bij babywinkels naar binnen, en dat terwijl ik de geheel legitieme reden heb om cadeautjes te kopen voor mijn zwangere schoonzus... Waarom weet ik eigenlijk niet goed. Bang dat iemand me ziet en dan denkt..ja..wat eigenlijk Misschien dat ik bang ben dat als ik iets koop dat ik dan om mij te pesten niet zwanger word ofzo...slaat nergens op?
een boek over zwangerschap is toch leuk, en ook al erg handig als je nog niet zwanger bent, ik heb er ook 2, en kan ze zeker aanraden. maar buiten boeken om, vindt ik andere dingen wel wel te ver gaan, maar das mijn mening. xxx
Haha mac, dat slaat inderdaad nergens op Ik zou zelf niks kopen, meer omdat ik mezelf niet lekker wil maken met iets dat er nog niet is. Maar meid, trek je niks van anderen aan. Doe lekker wat je wilt, koop wat je wilt
Ik heb ook al iets gekocht hoor! Gewoon doen wat je zelf wilt! Nu was het bij mij wel toen ik de eerste keer zwanger waren dat we aardig wat rompertjes en een speentje enzo gekocht hadden, Maar vorige week stiekem ook iets hoor, was in de uitverkoop, dus mooi mee nemen, altijd wel een reden te vinden voor mij dan hihi! Hoop dat ik het snel kan gaan gebruiken! maar gewoon iets kopen als je dat wilt hoor meis, doen wat je zelf prettig vind!
tuurlijk iedereen moet doen waar hij of zij zich goed bij voelt. ik zou mezelf alleen maar gek maken als ikk nu allemaal dingen ga kopen enzo, dat doe ik dus pas als ik zeker weet dat ik zwanger ben. maar ieder moet dat voor zich weten!
moest nog ff kwijt: mn mannetje is nu een salade met kip en een MC FLURRY voor me aan het ahlen, hihi lief he, en ik ben nog niet eens zwanger. hihi ben benieuwd wat voor gekke buien ik krijg mocht ik zwanger worden. xxx
Ik ga nog geen baby spulletjes kopen als ik nog niet zwanger ben hoor.. Ga ik mezelf helemaal gek maken denk ik Eerst maar zwanger zien te worden en hopen dat het dan allemaal goed gaat. Ik zie hier zoveel mensen met miskramen langskomen dat ik er helemaal bang van wordt...
Oh heerlijk, kan ook altijd wel iets van de mac eten hoor! Die macflurry's zijn om te smullen! Hoewel, een cheeseburger, gaat er ook altijd wel in hoor, mmm! Nou ja, nu ff geen trek in dan, ben beetje misselijk... Niet echt fijn helaas.
Nou het gaat er hier normaal ook erg goed in hoor Maar ja net als Sterretje ben ik ook misselijk ale: Ben maar met tegenzin op wat kauwgom aan het kauwen.. Helpt wel iets.
Nou we hebben het wel makkelijk vanavond dan he! Weet ook niet waar die misselijkheid vandaan komt hoor! Gister avond had ik het ook al Toen had ik chocolademelk gedronken, dacht dat het daar aan lag, maar dat was het dus niet... Van een zwangerschap is het ook niet, want dat lijkt me nog veel te vroeg... Wanneer is jou nod nou eigenlijk Pandabeertje? Zou misschien bij jou wel ergens van kunnen zijn, die misselijkheid
Mijn NOD is vandaag, morgen of heeeeeeeeeeeel misschien nog overmorgen.. Heb trouwens al de hele avond een soort krampgevoel bij mijn bm.. Maar net anders dan ongikramp. En mijn darmen rommelen haha. In principe zou je al misselijk kunnen zijn hoor meid. Dan is het gewoon vroeg ingenesteld
Haaaaalllloooooooooo 8) Een beetje over me roddelen he, als ik er niet ben Nee hoor schatties, vind het echt super dat jullie nog aan me denken terwijl ik jullie eigenlijkal 'gepasseerd' heb. Maar ik heb het in het weekend helaas vaak erg druk ZO! Mn ouders/schoonouders zijn op de hoogte. Er word nog net geen feestje gevierd Zo leuk he! Ik heb ondertussen al 3 testen gedaan en ze worden steeds positiever Ik ben echt nog helemaal in de wolken, en heb het idee dat ik tussen hemel en aarde zweef.... Beseffen doe ik het nog steeds niet...! Wat gun ik jullie dit graag! *hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg* Genoeg ? Ik was gister KOTS en kots misselijk zeg... blehhggg! Nu weer.... Kom net met mn emmertje van de wc af... Maaarrrrr ik mag niet mopperen, want nu is het écht voor het goede doel! JEEJ \/ Voor een paar dames hier ook spannende dagen zie ik! Ik VERPLICHT jullie (en de rest natuurlijk ook) ook zwanger te zijn, want ik voel me nu zo allenig! Dus komop! Stel me niet teleur *duim duim duimduim duim* Verder heb ik een kaartje gehad van een vriendin, met een lief klein mutsje erin.... Zo schattig....! Kreeg helemaal tranen in mn ogen Nou ik heb niet alles gelezen, dus als ik iets berlangrijks heb gemist let me know! En sorry als ik iemand persoonlijk vergeten ben!
@ Romytamara, Heb je nog meer foto's van je andere zw testen ben wel nieuwsgierig hoe ze eruit zien...