Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ja hoor, een dekentje kan prima! Veel baby's slapen in 't begin ook wel in de kinderwagen als mensen geen wiegje hebben. En als je naar buiten wilt, kun je in principe gewoon 't zelfde gebruiken.

Ik betwijfel of het bewezen is want dan hadden wij het ook wel doorgekregen en moest de site van wiegendood het ook aangeven.

Wij mogen idd geen kindjes vastleggen en ook niet inbakeren. Wat wij nog wel eens doen bij onrustige kindjes is met de armpjes strak in een omslagdoek wikkelen.
    Mocht je een huilbaby hebben, kun je advies vragen op het consultatiebureau. Zij zijn vaak wel geschoold wat betreft het inbakeren.

Maar een gewoon rustig kindje, hoef je ook niet in te bakeren.
    Als je je kindje op zijn/haar rug te slapen legt, en het bedje kort en stevig opmaakt, dan kan er eigenlijk niks gebeuren.
    Op het moment dat je kindje zich boven de dekens uitwurmpt of zich probeert om te draaien, kun je kiezen voor een slaapzak, en je kunt ook 1 zonder mouwen nemen en dan de armsgaten dichtnaaien (volgens mij zijn ze ook wel te koop) dan kan je kleine zich niet omdraaien. En eer 't zover is dat hij/zij dat eventueel wel zou kunnen, kunnen ze zichzelf wel omdraaien, ook van de buik op de rug.

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Stephanie, nee wel de laatste keer tijdens m'n ongi, maar toen kreeg ik pas buikpijn op 't moment dat ik ongi werd.
    En volgens mij heb ik dat meestal.

De keer dat ik wel een kleine week buikpijn had voor m'n ongi was een paar rondes terug en toen had ik ook een flinke stolsel en wit-achtige sliert, dus dat is misschien een vroege miskraam geweest hoewel ik dat lastig vind om dat zo te noemen aangezien ik toen niet (positief) getest heb.

3. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    Hoi,
    Ik ben er weer..
    Heb niet bijgelezen. wat vervelend zeg.. dat de site nu weer anders is.. kan zo niet wennen aan een site
    Ik ben het weekend lekker weg geweest..
    Heb in de ardennen geraft en ben in de grotten geweest..
    Hoe is het met iedereen.. en heb ik nog iets belangrijks gemist..
    Ik zal misschien straks nog wel bijlezen..
    Liefs suus

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: vreemd dan, hoop dat je in ieder geval snel zekerheid hebt... duim voor je dat het raak is...

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ja 'k hoop 't ook! Heb zo'n vaag vermoeden maar durf niet zo goed te hopen.

@Suus, 'k Moet ook wel wennen aan de site! 'k Zal zo 's een poging doen om weer een banner te krijgen. Leuk gehad vandaag? Wat zielig voor je hondjes!

@Debby, ben je er weer?? Hoe wast? Leuk gehad?

6. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    hoiii dames,

nou dat heeft me lang geduurd voordat ik hier kon komen!!!
    jeetje zeg.. vandaag lekker 2x gewonnen :d...hahaha.. Ze dachten dat ze ons wel even in konden maken, omdat we onderaanstaan.. maar niet dus.. we hebben ze 2x een poepie laten ruiken :p..gehehe!!!
    zaterdag de hele dag geholpen met verhuizen!! blegh.. vreselijk zeg.. ze heeft zo'n mooi huis, maar zeuren...jemig zeg..

hoe gaat het hier, ga zo terug lezen!!
    kon de pagina niet zo goed vinden en snap er geen snars van!!
    hoop dat dit de laatste keer is, dat ze gaan veranderen, begon net die andere een beetje te leren kennen!!

7. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @red: ja zielig he :p en we hebben nog wel 2 x gevraagd of ze de hondjes uit gingen laten :p We blijven nu maar vanavond de hele avond bij ze..!! :D
    Heb het hele weekend leuk gehad.. mijn schoonouders sliepen in ons huis.. die hebben op de hondjes gepast.. maar vandaag moesten ze de hele dag weg..
    Gelukkig waren wij vandaag niet al te laat thuis :p

@gaby: had het je al vergeven he ;)

8. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hihi ja kan gebeuren.

Hmm.. hoe zit dat met die banners... ff kijken of ie 't nu doet.

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
  10. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ RED
    vervelend he dat je alles weer opnieuw moet instellen... Hopelijk was dit de laatste verandering?

Mn man en ik zaten net ff voor een leuke woning te kijken, maar helaas er zit niets tussen.. Volgens mij zijn wij echt te kieskeurig.. We hebben ons nieuwe huis zo luxe dat we geen genoegen nemen met een halfgare keuken.. En we hebben ook geen zin om nog weer eens een nieuw/ ander huis te moeten renoveren
    Hopelijk komen we er snel achter wat we nu precies willen en waar we willen wonen..

11. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    hoe moet je dat doen ja?? een banner.. mij lukt het ook niet :(

12. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ow nu wel :D

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    zo dus suus :p

14. Hey meiden.. nou weer een nieuwe site, lekker bezig zo :(
    Maar hoe gaat het met jullie?
    Ik ben ff niet zoveel hier, het gaat ff niet zo lekker allemaal helaas.. :( dus ff rustig aan hier..
    liefs mij en hoop dat het met jullie goed gaat

15. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik kijk er morgen wel naar. Gaan lekker vroeg op bed.

16. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hihi nou doet ie 't wel ;)

17. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    hallo ben ik ook even.....

sammie....wat erg zeg....en ga maar een hele mooie jurk voor haar maken....!!! super lief van je!!!!

dreamer......ik heb een snooze baby wapper.....die past heel mooi in de mazicosy....heb hem er alleen nu uit omdat julian hem warm vind.....!

hier alles goed....vanaf morgen ben ik er weer helemaal bij....heb trouwens een nieuwe auto.....een skoda fabia....lekker luxe....en verder heeft julian zijn prikjes gehad....en weer goed doorstaan.... alles goed verder met iedereen?

18. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    even kijken of mijn andere banner het doet

19. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Gaby, oooh das wel zielig , gelukkig heeft suus je al vergeven haha

@Desiree, goed dat je even rustig aan doet!

@Juffie, ja lastig he, huizen zoeken..Ben zelf ook best wel kieskeurig, gelukkig kwamen we iets tegen wat perfect was :)

@Kristel, al gebelt??

@Kim, met je broertje is alles wel goed toch? Er waren gewonden..

@Lynn, mooi autotje hoor! En goed dat Julian zn prikjes heeft doorstaan, Altijd zo zielig he

Wij hebben lekker rustig dagje gehad, Heb nu pas gegeten haha. Wel veel harde buiken weer vandaag :(
    De babykamer is af, moet alleen nog een beetje aankleden enzo.. zal binnenkort even fotos plaatsen.

20. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    leuke banner suus!

Deel Deze Pagina