Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ kris sterkte meid hoop dat het allemaal behandelbaar is

@ de rest... getver het is ergg vroeg vandaag me eeste werkdag na me operatie :( vind het eigelijk ook helemaal niet zo leuk "aangepaste werkzaamheden " wie heeft dat ook alweer verzonnen hihih
    nou dag dames ...fijne dagg

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

goedemorgen allemaal

ben nog moe.. heb iets meer slaap nodig nog.. maar ja..

fijne dag allemaal..

3. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @all: goedemorgen!!! ik ben ook nog niet uitgeslapen.. moet even werken van half 8 tot 9.. Dus misschien dat ik half 10 weer mijn bed in duik.. 11.45 heb ik echo.. vind het echt super spannend!! :D Ben gewoon helemaal zenuwachtig..

@kristel: ik hoop niet dat het bo on nierbekkenonstekking is.. waarom kun je eigelijk geen ab slikken?

@mecha: waar ben jij ook alweer aan geopereerd??

@marris: leuk kamer opnieuw inrichten :p

@stephanie: zo dat is echt een wonder dat die 2ling het overleeft heeft.. wat is de link van het filmpje.. lijkt mij ook wel interessant om te zien..

@gaby: veel plezier op je werk.. hoop dat het een beetje gaat met je knie.. ik sms je wel als ik de echo heb gehad..

@nen: Gewoon even een keer rustig uitvogelen. kan je ondertussen vragen stellen..

@all: wij zijn vrijdag trouwens bij een huis wezen kijken in de straat achter gaby.. (poorten komen in zelfde paadje uit)..
    Wij vinden het huis echt kei leuk.. dus woensdag gaan we met onze hypotheekadviseur kijken :D heb er zin in het hoop dat het wat word.. ik had al een keer een link van dat huis laten zien

@vraagje: hoe kan je nu eigelijk abbonee worden van dit onderwerp.. dat had ik altijd.. maar kan nu niet vinden hoe dat moet..

4. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Suus

Veel plezier bij je echo! Geniet ervan want het is zo'n mooi gezicht zo'n klein minimensje.

Hier gaat het weer wat minder.. Gister 2 keer overgegeven (savonds) en net werd ik al spugend wakker. Manlief snapt het menselijk lichaam maar niet en vind het best wel zielig voor mij..
    Ik voel me wel iets minder misselijk, maar het is nog steeds niet goed. Ik verheug me nu al weer op het weekend, of beter nog de grote vakantie!

5. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    goeiemorgen

ik heb niet alles bijgelezen van het afgelopen weekend

@kristel ik ving iets op over dat het slecht gaat met je oma, heel veel sterkte meid en een dikke knuffel

@juffie het is ook onlogisch en niet leuk dat je de hele tijd moet overgeven. had onze schepper wel beter voor kunnen zorgen he ;)
    ik moet vanmiddag werken op een kdv en verder niet zoveel te vertellen

@stephanie kan je mij jouw nummer even opnieuw sturen via pb want ik heb nu een nieuw account en had hem nog neit opgeslagen

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ sammie: Jeetje zeg, wat erg voor je zusje... maar natuurlijk ook voor jou en de rest van t gezin.
    Ik begrijp wel dat je voor haar alleen het mooiste van het mooiste wilt en t beste van t beste. :)
    @ Kristel: jeetje meis, wat naar van je oma. Ik hoop dat ze eigenwijs is en nog even wacht tot ze Yentle heeft gezien. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
    Veel sterkte bij de HA. Ik hoop voor je dat het geen BO is.
    @ Juffie: Sterkte vandaag meis! Ik hoop dat t meevalt met t overgeven.
    @ Gaby: Foei jij... hihhihi
    Gelukkig heeft Suus het je alweer vergeven.
    @ Emma: Heej meis!
    @ Desiree: Hoop dat t snel beter gaat.
    @ Suus: spannend zeg! Ik hoop dat je woensdag meer weet. :)
    Veel plezier bij de echo!
    @ All: Vandaag maar weer eens wat in t huishouden doen en vanmiddag even naar m'n opa samen met mijn moeder. Daar moeten we waarschijnlijk ook aan de poets want dat verzorgingstehuis doet echt nietsvvoor die mensies. :(
    Ohhh ja en als ik het red wil ik de box in elkaar gaan zetten. hihihi

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Zo ook even snel een berichtje van mij. Moet er zo maar vandoor want t zal wel druk zijn op de weg op maandagochtend.

@Kristel, duim duim, hopelijk is het geen bo of nierbekkenontsteking!
    @Stephanie, succes bij de VK!
    @Suus, veel plezier bij de echo!
    @Debby, poetse! Als je klaar bent, kom je dan hier ;) Leuk de box in elkaar zetten!
    @Desiree, hopelijk voel je je snel wat beter!
    @Juffie, sterkte met de misselijkheid!

Brr.. daar ben ik wel bang voor! Naja we zien 't wel. 'k Ben nog niet ongi! Af en toe een wat drukkend gevoel ofzo op m'n baarmoeder.
    We wachten wel af! 'k Ga woensdagmorgen testen denk ik. Moet eerst nog testen kopen. Wilde ik vorige week al doen maar dan ga ik weer te vroeg testen ;)
    't Viel m'n zusje zaterdagavond op dat ik veel moest plassen en ze vroeg al of ik geen blaasontsteking had. 'k Ben 3x geweest toen ik daar was.
    Gister in de kerk ook al, was voor die tijd geweest en 3 kwartier later moest ik weer. Toch er maar uitgeweest ;)

'k Ga donderdagavond met een vriendin naar Utrecht naar Dirty Dancing. Alleen heb geen idee hoe laat we wegmoeten. 't Begint om 20.00u en moeten daarvoor nog even wat eten.
    Vriendin woont in Beilen, tussen Assen en Hoogeveen. Normaal zou 't 1,5u zijn maar weet niet hoe we dan zitten met de file.
    Zitten ook al te denken aan de trein alleen dan zijn we samen 72 euro kwijt en met een beetje pech pas om half 2 's nachts bij haar thuis.

Nou fijne dag! ik moet me haasten ;)

8. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @suus:
    Ja ben wel benieuwd hoe het eruit komt te zien haha..
    Veel plezier bij de echo!!!

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Suus: Sorry heb geen link van het filmpje zal zo even zoeken of ik m weer
    kan vinden... zat gisteren bewegende buiken te kijken en toen stond dit filmpje
    ernaast in dat vak zeg maar, zo kwam ik er terecht...
    ow spannend de echo... k ben benieuwd naar de foto;s...
    @ JUffie: Balen zeg... ik zou denk ik toch eisen van de VK of HA dat ze nu stappen
    zouden ondernemen, want blijven overgeven kan toch niet?
    @ Kim: PB komt eraan :D
    @ Debby: je hebt een hoop plannen voor vandaag... denk je ook een beetje
    aan jezelf? :D
    @ Red: Leuk dirty dancing :D werkse vandaag... enne ik duim voor je dat t raak is meid...
    @ All: ik ben dus ook thuis... vannacht weer een uur rechtop gezeten in bed (wel half geslapen)
    als ik dat niet gedaan zou hebben zou ik ook alles onder gespuugt hebben hier...
    heb nog steeds het gevoel dat er een steen op mijn maag ligt blegh...
    net naar de VK geweest, frummeltje ligt in stuit :( maja kan nog veranderen natuurlijk... gelukkig hebben
    mijn ribben nu wel even rust... bloeddruk is goed 110/70, en weer 3 kilo erbij...
    de vk vond dat ik een heel mooi bol rond buikje heb hihi... (zal zo even een foto in mijn album zetten
    die ik net gemaakt heb) mijn buik ligt nog steeds iets voor qua groei, ze houden het in de gaten
    en anders krijg ik nog een groeiecho...
    over 3 weken weer terug en voor die tijd weer even bloedprikken voor mijn ijzer (is normaal met 30 weken)

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
  11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Mariss: Zit ff je babysite te bekijken... je hebt zeker een flinke buik zeg... pfoe meis, heb je het niet hartstikke zwaar??

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Steph... vraagje... Jij bent toch tandartsassistente?
    Wat verdien jij nou zo'n beetje? Als je het niet wilt zeggen is het ook geen probleem hoor... maar heb een sollicitatiebrief klaarliggen en ben benieuwd.
    Balen dat je zo ellendig voelt. :(
    De kleine van mij lag 3 weken geleden goed, maar hij is afgelopen dagen zo enorm druk geweest dus ik denk dat hij nog genoeg ruimte heeft om alle kanten op te gaan. Als hij uiteindelijk maar goed gaat liggen.

Ik ga aan de strijk... Blegh!
    xxxxies

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Debby: PB is jouw kant opgekomen :D

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Thanx meis! :D

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Graag gedaan :D

16. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    hey, kom even goeiemorgen zeggen :)

@Debby, leek mij ook leuk tandartsassistente, moet je dan geen diploma hebben?

@Kristel, hoop dat het geen ab is , alweer... zou wel erg balen zijn

@Stephanie, beterschap! lag die van jou in een stuit? Die van mij lag ook in een stuit met 27 weken en met de pretecho , 28 weken lag ie weer goed. Kan nog gewoon draaien gelukkig :)

Ik moet zo autorijden... maar heb zooo slecht geslapen. Nou ja maar een bakje koffie. Vorige keer zei hij ook al, nou sanne je bent ook niet echt alert .;) reed bijna een fietser omver:)

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: ik heb ook geen diploma's voor tandartsassistente :D
    ja hij/zij zal nog wel draaien... maak me er ook echt niet druk om..

nog even een paar bakken koffie achteroverslaan dan :p

ik ga ff die foto's uploaden :p

18. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    ok dat dacht ik :D Heb er ook op gesolliciteerd een poos geleden..Lijkt me nog steeds leuk !

ben benieuwd naar je fotos! Zal ook weer es fotos maken van de week.

19. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @stephanie..
    Haha erg he..Valt reuze mee hoor hoe zwaar ik het heb..;)
    Kan alleen mijn sokken en schoenen (pas ik niet eens meer, komt door veel vocht) niet zelf meer aandoen..
    Dus loop de hele dag op sloffen haha..
    Maar iets van de grond pakken lukt nog wel hihi..
    Ben benieuwd hoe groot mijn buik nog wordt..:p

Ik ging gister op bed liggen en toen zei mijn vriend..je hebt er echt een dikke punt op zitten..
    Maar zelf vind ik het eigenlijk nog wel meevalle..:(
    Omdat ik er anders tegen aan kijk..
    Maar als ik het weer terug zie op een foto dan denk ik echt is die buik nou van mij?! :$
    maar ja Hoef gelukkig niet lang meer dat scheelt..:p

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Mariss: Ja idd gelukkig hoef je niet meer zolang... nog even en dan heb je je kleine meid in je armen...

@ Emma: gewoon solliciteren, nee heb je, ja kun je krijgen :D

Foto's staan erin, heb ze zo even snel zelf gemaakt, vanavond maakt vriendlief weer foto's :D

Deel Deze Pagina