@ Kim: Heej meid! Een beetje bruin geworden... na een dag te hebben gebakken moest ik de rest van de tijd toch wat meer in de schaduw zitten. Verbrande levend. Ik hoop ook dat ik aangenomen wordt. hihihi Wordt jullie kleine ventje gehaald dan met 37 weken?
@Stephanie Ik vind het knap dat je dat kan volhouden..haha ik zou mezelf opvreten als ik het geslacht niet zou weten.. Me vriend wou het eerst ook niet weten..Maar ik wel. Dus toen zei hij nou dan wil ik het ook wel weten.. want hij zag het dan wel weer aankomen.. Anders werd hij helemaal gek van mij haha..
Dromen, Ik heb 1 keer gehad dat ik de avond voor het slapen een krastekening op mijn bed aan het maken was. (Een zwart karton met grijs lijntje wat je kan wegkrassen) Heb dit toen naast me bed neergelegen en 's nachts droomde ik dat ik ruzie had en met een mes werd bekrast, de volgende ochtend werd ik wakker met allemaal bloed in bed. Ik schrok zo erg dat ik meteen mijn moeder wakker gilde (was toen 15 jaar) en wat bleek had ik die kraspen naast me bed in mijn slaap gepakt en me helemaal over mijn armen open gesneden. Ben meteen die ochtend naar de HA geweest en 1 week lang met 2 verbandarmen gelopen. Nu leg ik ook niks meer naast me bed wat scherp is. Littekens zijn nu nog zichtbaar.
de foto staat er niet op.. het lukt niet.. zegt elke keer iuploaden van het bestand is mislukt hier is de foto
@Juffie, bij 13 weken kun je het wel vertellen hoor! beterschap meis! @kristel, als je je druk maakt even bellen hoor, misschien maken ze wel een groeiecho dan? voel je Yentle wel goed nog? gelukkig heb je geen bo. Lees net van je oma... sterkte! Wel fijn dat jullie morgen nog heen gaan.. @red, spannend! *duim, duim* @stephanie, vervelend dat je zo tegen de bevalling opziet nu. Mij lijkt een keizersnede enger eigenlijk. Hahaha een slaapsmsje?? hahaha hoe kom je erbij, gelukkig was het naar je vriend @Buik, die van mij is ook niet gegroeid in omvang sinds 27 weken.. Soms ineens weer een groeispurt. Ben sinds 24 weken ofzo ook niet meer aangekomen @Hilli, lekker rustig dagje toch , geniet nog maar van je rust hihi @Suus, gefeliciteerd met de goede echo!! Nu lekker gaan genieten he Over abbonnee, ik had juist geen abbo en nu ineens wel hmm @Kim, druk dus, 8 van die kleintjes. En ook alweer 30 weken... gaat zo snel he? werkse nog @Debby, verbrand je normaal ook zo snel, of komt het van de zwangerschap? Hoop voor je dat je op gesprek mag @sammie, jeetje dat is wel eng .. zou idd scherpe dingen even wegleggen @All, autorijden ging niet zo geweldig, was weer een zeefhoofd. Ik ga vanmiddag lekker niks doen, buiten zitten lezen ofzo.. en even slapen. Heb nog nooit een middagdutje gedaan maar word nu wel tijd denk ik, even slaap inhalen. ja en even geboortekaartje uitzoeken
@ emma: Ik verbrand normaal ook wel... maar nu ook m'n navel. hihihihi t was ook 30 graden... daar is mijn Nederlandse huidje niet tegen bestemd. hahaha
@ Sammie: he bah.. dan kan je idd beter bellen of smsen wat debby al zegt... @ Suus: mooie echo zeg... @ Mariss: ik dacht dat ik er meer moeite mee zou hebben haha, het valt me nog alles mee... hihi... en we zijn nu al zo ver dat die paar weekjes er ook nog wel bij kunnen...
@Suus Mooie echo meid!! @Stephanie.. Haha las net dat je een smsje naar je verstuurde in je slaap XD Geweldig..! Heb ik nog nooit gehad.. Ja precies die weekjes zijn zo voorbij..! maar goed ik ga even opruimen hier..en in me eentje het schuurtje opruimen.. Me vriend heeft vandaag eigenlijks helemaal geen dienst.. Maar die werd opgeroepen omdat ze iemand nodig hadden.. Dus die moest als een speer naar het ziekenhuis.. maar ja..het is niet anders..
@Hilli: je kindje wordt in de winter geboren, maar je gebruikt de wandelwagen dus precies in de zomer. Ga jij het stuurtje eruit halen dan? Want een wrapper kan niet met dat stuurtje. Leuk he babyshoppen @Red: denk dat ik dan toch maar moet gaan wennen aan het idee van gewoon slapen. Inbakeren vind ik helemaal niks namelijk. Is ook gevaarlijker dan vastleggen, dus dat wil ik niet. Wanneer ga je testen? *lees woensdag, spannend!* @Lynn: is dat die met die labeltjes? Die vind ik echt super! Mooi mannetje is het zeg @Dees: wat is er aan de hand meissie? Hoop dat het snel weer beter gaat. @Steph: tot wanneer kunnen babies zelf terugdraaien? En niet geprikt dus om te zien wat je zo draaierig/ziek maakt? @Nen: heb je nog bijwerkingen van de Clomid? @Kristel: balen van je oma meis, sterkte. En probeer niet teveel te denken aan de bevalling van je broertje. Ik denk dat je die datum ook al een tijdje in je hoofd hebt zitten of niet? Dat kan ook stress veroorzaken en dat weer krampen. @Suus: super dat je echo goed was Je banner is niet echt duidelijk, denk omdat je foto te groot is. @all: ik heb echt een mega zware ongi voor mijn doen zeg! Gisteren echt heel veel pijn en aardig wat bloed (met stolsels zelf) Vandaag iets minder, maar nog steeds aardig wat. Ben der helemaal verbaasd van Ben zo gewend (verwend) aan mn 1 daagse mini ongi. Ach ja, spoelt alles is lekker schoon! Mn banner doet het niet, hoop dat ie het snel weer doet.
@ Debby nee dat niet maar 3 weken te vroeg kan heel goed dus vandaar dat ik zei dan zou hij er al kunnen zijn, natuurlijk ook nog eerder maar dat vind ik iets te vroeg hihi maar ja we hebben het niet voor het zeggen Ben weer weg doegg
@ SUUs wat een mooie echo!! Leuk dat de baby ook al zo actief was! Die van ons lag net te slapen .... Volgende echo kunnen ze ook bepalen hoe ver je bent, het ligt er nog wel eens aan hoor, bij mij zeiden ze eerst ook 7 weken maar bleek ik toch een paar dagen verder te zijn.. @ Verhuizen Zo, mijn man heeft net weer wat mensen opgetrommeld voor de verbouwing van ons huisje.. op 19 juni gaan ze beginnen met de muren, ben erg nieuwsgierig! op 11 juli gaan we waarschijnlijk over. Voor mij de eerste dag van de vakantie
ik ben benieuwd.. de volgende keer.. ik zie het wel.. en wacht maar rustig af.. veel andere keus heb ik niet nog 5 weken wachten tot de pretecho!! ik ga zo werken.. fijne dag nog allemaal!!
Hai meiden, Net maar weer even de huisarts gebeld. Morgen half 4 mag ik komen.. Het schiet idd op deze manier niet erg op!! Misschien toch maar even naar de gyn toe, om te kijken of deze nog iets weet.. Naar het ziekenhuis toe wil ik niet meer, moet vrijdag naar een concert van Michael W Smith, dussuhh dat heeft voorrang Hoe ziek ik ook ben, daar moet ik heen... Ik ga even hapje frisse lucht buiten nemen tot straks!
@ Marisss: wat een actie hé van dat smsje... ik was het eigenlijk alweer helemaal vergeten, maar mijn vriend was tussen de middag thuis en toen zei hij het @ Dreamer: nope niet geprikt, heb het wel allemaal aangegeven, ze vond het niet nodig om actie te ondernemen... moet wel naar mijn lichaam gaan luisteren... k weet eigenlijk niet tot wanneer het kindje uit zichzelf kan draaien... Dus als iemand het weet... laat het ons ff weten hihi @ Emma: volgens mij is je buikkie een beetje naar boven gegroeit dat gebeurd nu hé in deze periode @ Juffie: Goed dat je gebeld hebt... hoop dat ze iets voor je kunnen doen zonder dat je opgenomen moet worden... ben je inmiddels veel afgevallen?