ja idd.. de tranen rolde over mijn wangen van het lachen... zal even foto's uploaden van de laatste 2 pakjes die ik gekocht heb... 1 van die 2 wordt waarschijnlijk het eerste pakje...
Zo foto's staan in mijn album.. vraagje trouwens het allereerste pakje wat ze aankrijgen hé? is dat voor of na het wassen? k bedoel als ze er net uit komen, worden ze toch niet meteen aangekleed? alleen een mutsje op toch? dan worden ze gewassen en dan pas krijgen ze de eerste kleertjes aan toch?? hihi de kleine heeft de hik hier geloof ik voel echt een ritmisch getik van binnen heel zachtjes...
ik ben aan me pink geopereerd voor de 3e keer vorig jaar me pees doorgesneden toen een infectie gehad ok nr 2 en nu stond hij krom vol verklevingen dus hij is losgepeuterd.. niks heel bijzonders wel heel praktisch dat ik nu weer handschoenen aan kan .. handig in de verpleging '
@Stephanie: Haha, moest er toch wel even om lachen. Wat moet je vriend wel niet gedacht hebben toen hij dat las. Geweldig! Ik vind beide pakjes mooi. Ik zou niet weten welke ik moest kiezen @Suus: Jeej, weer bevestiging. Proficiat meid. Nog eventjes geduld en jullie weten al wat het wordt! @Sammie: Wow, dat lijkt me idd wel schrikkel ség, als je zo wakker wordt. Gelukkig heb je niet te diep gesneden dan, stel je voor. @Dreamer: Wel, daar was ik gisterenavond ik bed ook over aan het nadenken Als ons kindje gewoon in de 'wieg' ligt dan gebruik je gewoon dekentjes natuurlijk. Mmm, mss heb ik zo'n lodger dan helemaal niet nodig. Ach ja, we zullen nog wel zien. kHeb nog even tijd om alles te beslissen
@ Hilli: hij kan er nog steeds niet over uit haha... hij blijft zich ook afvragen wat ik ermee bedoel, maar k zou het echt niet weten hihi...
@Steph: je hebt toch wel echt een meisjesbuik... Leuke setjes, lekker zacht zijn ze he @Hilli: die lodger zou je voor het autostoeltje gebruiken Daar is de voetenzak namelijk ook voor. Voor de reiswieg heb je geen voetenzak nodig. Maar de wandelwagen vind ik een lastige door dat stuurtje. Welke kleur ga jij nemen? @Emma: wat een klein smal meisje ben jij zeg
GRRRRR wat ontzettend irritant dat je steeds wordt uitgelogd als je ff niet actief bent... @ Dreamer: Ja toch een meisje??
@Dreamer, ben ook maar 1.63 haha idd klein Met jou alles goed? @Stephanie, ben echt heeel benieuwd wat het word/is ! wat zegt je gevoel?
@ Stephanie Grappig dat jullie het niet willen weten, tegenwoordig hoor je dat niet zo vaak meer. (iig hier op het forum weet bijna iedereen het van tevoren) Wij eten vanavond bloemkoolprakje met aardappeltjes en mn man een hamburgertje. Wat staat er bij jullie op tafel? Mijn moeder vindt dat we het concert moeten annuleren, zo ziek wil ze ook niet met me naar Arnhem.. Zo even met mn man overleggen..Ik had er zelf nog niets eens overnagedacht, dat ik daar natuurlijk ook de hele avond moet staan enz... En dat het een latertje word.
@Juffie, ik maak kip tandori denk ik.. Het lijkt me ook niet verstandig om heen te gaan.. je bent best wel ziek dus je kan je energie wel gebruiken denk ik.
Lekker lekker!!! Eetsmakelijk voor strakjes Ik wilde eerst Lasagna maken maar mn buikje zei doe maar bloemkool Lekker olvaritprakje.. lol
Mn beste vriendin zit nu in Indonesie, en die is zooo dolgelukkig met het nieuws dat we een kleintje krijgen.. Over 4 dagen komt ze terug Heerlijk kan ik met haar shoppe voor de baby. Vandaag me Opa gebeld, hij is ook erg trots dat zijn eerste achterkleinkind eraan komt.. Hij hoopt dat het op zijn verjaardag geboren gaat worden, 4 dec. Ik zei al de kans is aanwezig
@Stephanie.. Ja dat wil ik wel geloven dat je tranen over je wangen rolde haha.. Leuke pakjes trouwens.. Schattig..!
Ik ben er ook weer Nog niet ongi dus gaat goed! Wel soms flinke steken, auwie! Ben benieuwd, heb net testen gekocht dus misschien ga ik morgenvroeg wel testen. 'k Zal ff kijken wat ik onthouden heb: @Stephanie, baby's worden niet na de geboorte gewassen Als 't geboren is wordt 't direct op je gelegd. Vaak eerst nog even snel een beetje afgedroogd en warme doeken om en muts op. Later nog een beetje nagedroogd en dan de kleren aan. Pas op dag 2 gaan ze in bad. Maar wees gerust, ze stinken niet Hihi grappig ja die sms! Tot 36 weken kan de kleine zichzelf omdraaien in je buik. @Kristel, dikke knuff! Wat vreselijk zeg! @Juffie, 'k wil wel met je mee naar Michael W. Smith maar misschien is 't idd verstandig om te annuleren. @Suus, mooie echo! 'k Zal vast een hoop vergeten zijn, sorry!
hallo all, Ff denken... @ Suus mooie echo meid @ steph wat een lieve pakjes. Zal je zo ff terugkrabbelen. @ oma HALLO!!! Hier chicken 2 night sate gegeten maar teveel dus nu misselijk. Zo ook nog naar Yoga en heb geen zin
hey allemaal.. heb ff snel overheen gelezen. kristel: sterkte.. zo mijn knie voelt wel wat beter aan sinds ik in de auto naar huis zat van het werk.. nu ff eten koken
@ Emma: Hier nog een die superbenieuwd is krijg er kriebels van in me buikkie... mijn gevoel zegt helemaal niks meer haha, wordt door de gedachten van anderen van het kastje naar de muur gestuurd whaha @ Juffie: Ja je hoort het idd niet veel meer nee... wij hebben gebakken aardappeltjes met een vers worstje en een salade met ham, kaas en appeltjes gegeten lekker hoor maar het wil niet zakken ik zou lekker je rust pakken, die heb je nu hard nodig, dat concert komt nog wel een keer... wat leuk dat jullie kindje op de verjaardag van je opa geboren kan worden, zou een mooi cadeautje zijn... @ Mariss: Thanx vind ze zelf ook errug lief @ Red: Yoehoe nog geen ongi hmm maar het kindje wordt dus niet gewassen... maar wel voor een groot deel schoon gepoetst dus voor het de kleertjes aankrijgt... zou het ook weer zonde vinden als het eerste pakje onder de bloedvlekken oid komt, zoiets bewaar je toch altijd... @ Ryanne: Vervelend hé als je ergens naar toe moet maar je hebt geen zin... ik moet gaan douchen maar ik heb geen zin en jeps, hier ook weer misselijk blegh... zal zo eens kijken of je me al gekrabbelt hebt