Hey meis, Fijn je weer te lezen1 Mooi dat je je zo misselijk voelt, alleen maar een teken dat alles heel goed gaat daar van binnen! Ben nog steeds zo blij voor je! Leuk he het goede nieuws vertellen aan iedereen! Ben ook wel benieuwd naar je testen hoor, maak maar gauw een foto! Wanneer ga je een afspraak maken bij de vk? Enne bednakt voor je strooi, kunnen we goed gebuirken, en natuurlijk hopen we je heel snel te mogen volgen hoor!
ik ben er ook weer ff.. romy gefeliciteerd.... verder gaat het hier niet zo goed...ik heb al sinds ik terug ben uit egypte...buikkrampen en race...ik heb er vandaag maar aan moeten geloven en heb norit gepakt...alles wat ik eet komt er gewoon weer uit....maar genoeg over mijj hoest met jullie?
He lynn wat vervelend die race, maar kan ook een geod teken zijn he! Of iets mee genomen van egypte, hoop het neit voor je, is zo vreselijk altijd! Nog vakantie deze week, of moet ej alweer aan de arbeid?
een teken? Neej in egypte hopelijk niets opgelopen...ik had express de laaste dag alleen maar stokbrood met boter op lijkt me een beetje sterk dat het daar van is...en ons hotel had gelukkig eenn hygiene cirtificaat...maar ja dat wil ook niets zeggen...
oja een vraagje...i dit ook een symtoom...ik zit letterlijk HELEMAAL onder met puisten.... heel veel op mijn wangen en overal op mijn lichaam ook op mijn onderbenen en scheenbene...dit heb ik nog nooit gehad,..
ik ben wel benieuwd hoe jullie eruit zien..hebben jullie hyves? dan heb ik te minste een beetje een gezicht bij een foto....
FOTO GEPLAATS! Ik weet niet of ik de eerste ben?! In het nieuwe topic volgens mij wel? Tis toch wat, 290 pagina's verder en eindelijk een zwangere Lynn... wat k*t... Ik heb helemaal geen last van puistjes, maar ze zeggen dat het wel een teken is! Ik hoop het voor je...! En ben nu ook aan de race, dus weet helaas hoe je je voelt! Sterkte meis!
whahaha...jah ik verveel me nu...vriend is piraten van de carebien aan het kijken...hoe de fuck je dat ook mag typpen..dus ben een beetje op internet aan het vervelen.... maar als jullie mijn hyves willen moet je maar een pb sturen...niet iedereen hoeft te weten wie ik ben
Hyves, leuk! Maar jullie hebben mij al kunnen zien met mn filmpje Ik was trouwens ook nog niet van plan om zwaar rompertjes te gaan inslaan hoor, het zou blijven bij een boek, of een tijdschrift ofzo is er vast ook wel...Anders maak ik mezelf idd alleen maar gek... Lynn, ik weet hoe je je voelt...ik had een week of 2 geleden echt een zware puistexplosie op mn gezicht, terwijl ik normaal zo'n perzikhuidje heb :S Ben maar gauw weer teruggegaan naar mn oude merkje gezichtsverzorging en gelukkig is het nu weg... Wel raar dat je ze ineens overal hebt. Is het geen allergische reactie ofzo? Ben trouwens weer thuis, heb reuze hard gewerkt met 1 jongere in huis die de hele dag op haar kamer zat :S Maarja dat heft dan de hysterische diensten van 15 uur weer op die er soms zijn
Ik persoonlijk 'doe' niet zoveel meer met mn hyves. Ik kijk er wel op hoor en stuur ook netjes een berichtje terug als ik die krijg, maar heb er verder helaas te weinig tijd voor Dat rot knol he! hahaha! Die vreet bijna mn tijd haha! Ik stapte gister wel met een heel ander gevoel op hoor..! Ben nu toch wanger, hoe pril ook moet ik nu toch voorzichtig gaan doen Gelukkig heb ik een heel lief paardje en wil ik zolang mogelijk door blijven rijden. Wel leuk aan hyves is bij iedereen een gezicht te zien, inplaats van alleen maar een naam
waar zijn de testen van 19 en 20 juli? Ik koop ook nog niks hoor, kamertje gaan we wel doen maar we moeten toch de hele woning herverven en behangen. Het echte kopen doe ik pas na een posi test, en dan nog wat ik kan verstoppen. Wil pas rond de 9-12 weken iedereen inlichten
Ik weet het niet. Wat ik jullie wel moet vertellen alle lieve meiden! Ik heb dus vorige maand de hele maand (en de eerste maand), dag en nacht een maansteen gedragen. Geloof het of niet, maar ik ben nu toch zwanger!
over die spullen he...ik heb een boek en wat tijdschriften..je hebt ook een tijdschrift zwanger worden...en daar staat veel info in...ook veel tijdschriften gaan ook over zwanger worden enzo... jah over die bultjes..ik wacht even af..maar het rare is...ze zitten alleen op mijn wangen en verder nergens op mijn gezicht...en zitten verder wel over heel mijn lichaam..raar maar hopelijk gewoon puisten.. ik moet wel bekennen sinds dat ik gestopt ben met de pil ik meer puisten heb....normaal 1 nu gemiddeld 5 op mijn gezicht...en sinds van de week miljoenen...op mijn wangen....hele kleintjes..
Hahaha, ik vond 3 wel even genoeg Ik heb er nog één, die doe ik volgende week ofzo, want dan heb je een dikke vette streep
ik heb de maansteen vorige maand ook de hele maand gedragen...en bij mij heeft ie niets gedaan...ook die pillen van de etos doen bij mij nog geen wonderen....