Meiden ik ben er vandoor... ga mijn bedje opzoeken weer behoorlijk last van hoogzittend eten (raar gevoel net of het begin van mijn keel heel koud is, maar word er kotsmisselijk van) Slaap lekker allemaal...
Whihihihi!!!! YYYEEEHHHH!!!!!!!! Zit hier gewoon te shaken in bed en met tranen in m'n ogen, IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!!!! :d:d:d:d:d Ik moest om kwart voor 6 al nodig plassen toen m'n man van bed af ging. Wilde eerst alvast gaan maar wilde niet de test doen waar hij bij was (hem vanavond verrassen) dus heb 't opgehouden tot half 7 toen hij weg was. Binnen een halve minuut kwam er een 2e streepje bij! k Weet niet precies wanneer ik m'n ei heb gehad, ergens rond dag 17. Maar 't streepje is al echt duidelijk hoewel niet zo donker als de controlestreep. 'k Hou gisteren gewoon als m'n NOD aan. Wow, kan 't gewoon even niet geloven!!!
red! waaaaaaaah.. kei leuk GEFELICITEERD meid! echt super ! all: mijn knie voelt een stuk beter aan vandaag (gelukkig) straks maar eerst es ff werken..
Foto maken wil nog niet zo. Batterijen zijn weer leeg en kan 't kabeltje niet vinden. Vraag manlief vanavond wel. Eerst 's kijken hoe die reageert! 'k Denk dat ik een rompertje ga kopen met papa erop ofzo. 'k Denk dat hij wel even moet wennen aan't idee. Moet m'n moeder dan binnenkort maar 's lief aan gaan kijken of die hier wil komen verven en moeten we een stucadoor vinden. Hihi onze kleine moet wel een mooi kamertje krijgen! Nu manlief nog werk houden en dan zijn wij helemaal gelukkig! O ja m'n test lijkt trouwens op de laatste van Kristel, die donkerste. 'k Heb tenminste even op haar babysite gekeken. Ga nu eerst douchen.
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Red!!!!! Gefeliciteerd meid! Het is jullie zo gegund. Ohhhh wat goed, ik was aan t bijlezen toen ik ineens een zwangerschapsbanner bij je zag staan. Dus ik snel doorlezen.... Joehoe! Red is zwanger! Ik heb gewoon kippenvel.
Wat een lieve reactie!! 'k kan 't hier nog even niet helemaal bevatten.... voelt zo onwerkelijk! Merkte al wel sinds een dag of 2 dat ik meer honger had en meer trek in zoetigheid en chips... vanmorgen maar even op de weegschaal gestaan en we gaan 't ff onder controle houden
hihihi nou dat dacht ik ook... ben geloof ik al ruim 15 kilo aangekomen. Hoop dat het er allemaal weer af gaat. En anders wordt t toch de sportschool ofzo denk ik. hihihihi Ach... ik heb t over voor m'n kleine moppie. Ik heb nu nog steeds de behoefte aan zoet en zout, terwijl ik voorheen een suiker en zoetstof vrij dieet volgde.
Maar jij was volgens mij ook best wel dun toch? Dan kom je vaak ook wat meer aan geloof ik. 'k Heb alvast wel wat vetreserve
Oe bah! Nou succes! Ik ga er zo ook vandoor. Moet me weer 's haasten... Krijg mn eten slecht naar binnen hihi. Was al gezond aan een appel begonnen maar niet echt met succes. Beetje yoghurt gehad. Naja eet in m'n gezin wel weer een broodje. Tot vanavond!!!
@ RED YOEHOE!!! YEAH!!!!! GEFELICITEERD MEID MET JE ZWANGER ZIJN!!!! wat ontzettend leuk voor jullie!! Je dacht het al een beetje, maar nu weet je het helemaal zeker! Toppie!! Even hier een vreugdedansje doen Veel plezier met vanavond vertellen aan je vriend
Yeeeeeaaaaaaahhhhh RED VAN HARTE GEFELICITEERD MEID!!!! (en voor je mannetje natuurlijk ook) ik had ook zo'n voorgevoel, maar wilde je geen valse hoop geven... ECHT SUPER MEID!!!! haha ik ben echt blij voor je...
Ow sorry k vergeet de rest gewoon... @ Rest: Goedemorgen wasmachine en droger staan hier al aan heb vannacht gelukkig goed geslapen... mannetje moest er om 5.15 uur al uit, moest vandaag naar amsterdam... vanmiddag gaat ie onze nieuwe fietsen ophalen
grrr ik wil ook nog ff klagen over de site... mijn onderschrift staat al zo vanaf het begin van deze site, nu wil ik de 20 dagen (die ik nog moet werken) veranderen in 18 dus doe ik dat, geeft ie ineens aan dat mijn onderschrift te lang is... Grrrr laat het dus nu maar ff zo staan...
@ Stephanie, Ja de website is nog niet optimaal.. Ohh ben best een beetje nerveus voor vanmiddag, om half 4 weer naar de Huisarts. Heb weer een nieuwe, mn oude die ik 1 keer heb gehad is er mee gestopt. Nu kom ik bij een man terecht Hoop dat die ook zo begripvol is..
@ Juffie: Hoop idd ook voor je dat hij begripvol is en je nu iets geeft of iets met je doet voor mijn part, maar iets wat in ieder geval helpt!!! ik ben nu een paar dagen beroerd en wordt er echt al helemaal gek van... kon ook echt niet meer positief denken als ik boven die pot hang hoor... ik begrijp dus hoe jij je moet voelen...