@ Debby: Fijn dat je gesprek zo goed verlopen is en lekker geshopt dus... hoop idd dat de lampen op tijd binnen zijn... Gave lampen zeg succes met sokken bij elkaar zoeken, ik ben gelukkig klaar hihi... @ Emma: ja ik vraag het me ook altijd af waar die krengen blijven, soms lijkt het of mijn wasmachine ze opvreet ofzo Rustig aan doen hoor...
yes yes mn zwangerschapstuniek van mamalicious is binnen Zit ontzettend mooi Kijk daarin kan ik me morgen wel vertonen op mn werk.. lol Erg leuk dat zwart witte, zal snel een foto aanmaken als ik het aanheb okey? Gelukkig, heb net gesproken met de Intern Begeleider, mn onderwijskundig rapport is goed, handelingsplannen zijn in orde. Moet er nog wel een paar uitwerken, maja daar heb ik nog tijd voor.. Vandaag heb ik al een kiwi gegeten, een beschuitje met nutella en chips.. En een glas hele zoete limonade is binnengebleven.. APPLAUS!
@ red kom je even snel feliciteren ik had ook al een sterk voorgevoel vorige week, hopelijk blieft de dag een beetje ik weet nog hoe lang het voor mij duurde voordat frank eindelijk thuis was. Geniet ervan @ de rest zwaai zwaai Ga weer door met werken moet van 8 tot 6 op de babygroep Is er trouwens 1 van 10 weken echt een schatje ( jongetje) @ Ryanne gecondoleerd meid echt vreselijk
@ Juffie: Sssshhhttt niet te hard juichen... dat heb je eerder gedaan... hihi... nee hoor fijn dat alles er (tot nu toe) in blijft... ben benieuwd naar je tuniekje... fijn ook dat je werk is goedgekeurd... Zo 3e was voor vandaag staat aan, na deze nog 1 en dan ben ik weer helemaal bij gewassen incl. beddengoed enzo... *trots op mezelf* laat het nu ook niet meer zolang liggen...
@ red kom je even snel feliciteren ik had ook al een sterk voorgevoel vorige week, hopelijk blieft de dag een beetje ik weet nog hoe lang het voor mij duurde voordat frank eindelijk thuis was. Geniet ervan @ de rest zwaai zwaai Ga weer door met werken moet van 8 tot 6 op de babygroep Is er trouwens 1 van 10 weken echt een schatje ( jongetje) @ Ryanne gecondoleerd meid echt vreselijk
@ Kim: Werkse jeetje 10 weken en dan al naar de creche... k moet er eerlijk gezegd nog ff niet aan denken... naja die van ons gaat natuurlijk helemaal niet naar de creche maar dat wegbrengen alleen lijkt me al een ramp...
@kim: leuk hoor.. op de babygroep.. werkze nog!!! @debby: leuke lamp @juffie: goed dat het binnenblijft mijn eetlust is de laatste tijd helemaal weg..
@gaby: thanks voor het antwoorden voor suus...blij dat alles goed is...nu al een drukte makkertje dus haha @mecha: nee had ik geen last van in het begin van mijn zwangerschap...hopenlijk is het snel over bij je. @red: jeeeeeeeeeeeeeeeeee je bent zwanger toppie joppie *Bos doet ff vreugde dansje voor red en is erg blij voor haar* @debby: hier ook al 10 kilo aangekomen hoor...8) @suus: beter dat je bijna niet meer misselijk bent...ik had het ook heel lang nog van chocomel (het idee er alleen al aan werd ik al beroerd) @ryanne: jemig zeg gecondoleerd en veel sterkte....veel te jong..het leven is keihard soms...*knuffel* @oma: balen van de banner..zoek maar snel een andere mooi die aftelt... *zucht* hebben mijn tuinkussens een week moeten drogen omdat ik ze had gewassen....waren ze bijna droog dus denk zet ze nog ffie buiten zodat ze echt goed droog zijn....gaat het kei hard regenen (en nu onweert het ook) bah....duurt het weer een paar dagen voordat ze droog zijn (en regen stinkt altijd zo)8) heb net ff de gordijnen besteld...als het goed is zijn ze eind volgende week of begin die week erop al klaar...jeeee... het kriebelt echt om te bellen of de box al binnen is en wanneer ze het kamertje komen brengen...maar ja kan ook gewoon ff deze week nog afwachten omdat de kans heel groot is dat ze deze week zelf bellen...hoezo ongeduldig... hoop dat er snel meer smiley's komen....
oh ja debby leuke lamp..fijn dat je gesprek goed ging en zolang hun niks over je laptop zeggen zou ik het zelf ook niet doen hoor.
@ Debby en Bos: laat ik dan maar niet vertellen wat ik ben aangekomen... @ Bos: Balen zeg van je tuinkussens... maar volgens mij heb je ze de komende dagen ook niet echt nodig... ik ben ook altijd zo ongeduldig... als ik iets in mijn kop heb moet het het liefst gisteren al gebeurd zijn haha...
denk dat ik zo toch maar ff ga slapen...buurjongen vond het nodig om tot 12 uur gisteravond heel hard de muziek te draaien dus ik sliep pas na 12 uur en was om zes uur al weer wakker (honger) en moet vanavond ook nog ff naar de stad dus kan ook niet te vroeg naar bed...en moet morgen ook weer om kwart voor zes op....
misschien ff een hele domme vraag hé... mare bij een doop neem je toch meestal een cadeautje mee voor het gedoopte kindje?? en neem je dan ook iets mee voor broertjes/zusjes? en wat zeg je tegen de ouders? hahaha ben daar niet zo in thuis... heb in mijn hele leven 2 dopen meegemaakt en toen was ik zelf nog maar een jaar of 10 (bij de laatste)
@stephanie: is het zo erg dan bij jouw met de kilo's? nee geloof ook niet dat we ze nodig hebben nee helaas....van mij mag de zon wel weer gewoon komen en de regen wegblijven...
@ Bos: lekker een middagtukkie doen dan ik heb lekkere pistoletjes in de oven liggen, zo een plakkie kaas erop en dan nog ff terug de oven in... Yummiejjj..
_______________________..$$$$$..______e$$$$$ _______________________.eW$$$$$$$$$b__d$$$$$$$W ___________,,,,,,,uee$$$$$$$$$$$$$$$$$ H$$$$$$$$$$$~ _________:eoC$$$$$$$$$$C""?$$$$$$$$$$$$ T$$$$$$$$" _________$$$*$$$$$$$$$$$e_"$$$$$$$$$$$i$$$$$$$$$$F" _________?f"!?$$$$$$$$$$$$ud$$$$$$$$$$$$$$$$$$$*Co _________$___o$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _!!!!m.*eeeW$$$$$$$$$$f?$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$U _!!!!!!_!$$$$$$$$$$$$$__T$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __*!!*.o$$$$$$$$$$$$$$e,d$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$: _"eee$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$C _b_?$$$$$$$$$$$$$**$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$! _Tb_"$$$$$$$$$$$$$*uL"$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$` _$$o_"?$$$$$$$F"_u$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$$en``____.e$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$` ___$$$B* =*"?.e$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$F ____$$$W"$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$" _____"$$$o#$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ NOD lijst Juli 01: Sammie88, 11e ronde 03: Matta1986, 6e ronde 06: Dreamer83, 14e ronde 07: Nen87, 7e ronde, 1e ronde met Clomid 07: Gaby1986, 13 ronde Zwangeren 04 nov: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid, uitgerekend 10 juli 2009 van een prinsesje! 18 nov: Kristel86, 11e ronde ZWANGER, uitgerekend 27 juli 2009 van een prinsesje! 23 nov: Debby86, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 1 augustus 2009 prinsje! 08 dec: Bos, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 augustus 2009 van een prinsje! 12 dec: Kim3, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 18 augustus 2009 van een prinsje! 18 dec: Emma21, 3e ronde Clomid, uitgerekend 27 augustus 2009 van een prinsje! 21 dec: Stephanie87, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 30 aug 2009 van een verrassing 12 jan: Agneta, 4e ronde Clomid, uitgerekend 20 september 2009 van een prinsesje! 14 jan Sterretje08, 8e ronde ZWANGER, uitgerekend 22 september 2009 van een prinsje! 25 jan: Evamariah, 1e ronde Clomid, uitgerekend 1 oktober 2009 van een verrassing 02 feb: Ukkie2009, 4e ronde ZWANGER, uitgerekend 12 oktober 2009 van een prinsesje! 25 feb: Knarboor, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 4 november 2009 van een verrassing 31 maart: Desiree1986, 19e ronde ZWANGER, uitgerekend 8 december 2009 02 april: Juffie2008, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 12 december 2009 22 april: Suus1987, 12e ronde ZWANGER, uitgerekend 25 december 2009 11 mei: Hilli, 1e ronde ZWANGER, uitgerekend 18 jan 2010 10 juni: Red88, 8e ronde ZWANGER, uitgerekend Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 weten dan past zij het zo snel mogelijk aan!
@ Bos: ruim 14 kilo aangekomen nu... laatste 4 weken 4,5 kilo van mij mag ook de zon gaan schijnen... t mag onderhand toch wel zomer gaan worden... normaal ben ik al een beetje bruin rond deze tijd, ben nu echt nog een bleekscheet...
Pff irritant zeg, met elke verandering moet ik de hele lijst weer gaan aanpassen. Dit ziet er toch niet uit zo En je kan niet eens vanuit word zo kopieren, want dan geeft ie geen enters Zwaar irri!
@stephanie: weet eigenlijk niet ga ook nooit naar een doop (ja laatste was toen ik zelf klein was....) zou gewoon iets meenemen...je ziet het vanzelf of er nog meer iets bij hebben...en wat zeg je tegen de ouders....mooie dienst ofzoiets? klinkt lekker die pistoletjes.... volgens mij heb ik een slecht geweten..pff schrik gewoon van de post die door de bus valt....haha.. nou ga ff dutje doen want moet zo ook weer naar fysio dus anders heeft het geen nut meer... daaaag