Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Uhm... mijn uhm tieten lekken :$
    had al de hele dag het gevoel dat er iets gaande was daar in de rocky mountains....;)

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: heb hier ook nog een twix voor je in de aanbieding... neem mee neem mee...

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @stephanie: oh heb je wel wat in huis (van die pads?)

4. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Bos: Haha meid, nog eventjes geduld hoor. Ik zou trouwens even ongeduldig zijn :D

@Red: Zou wel speciaal zijn hé, op de dag van de liefde bevallen. Helemaal een liefdeskindje!

@Juffie: Ik zou het mss toch ook wel overwegen om naar het ziekenhuis te gaan. Dit is niet gezond hé.

@Zwitsel: Ik vond Zwitsal ook heerlijk voor ik zwanger werd. Nu kan ik het niet meer ruiken. Bah. En ik heb nog wel de buikzalf van Zwitsal gekocht. Als ik die aanbreng dan ga ik echt heel de dag bijna over mijn nek. Verschrikkelijk. Toch maar iets anders gaan halen tegen de straie.

Ik ga zo dadelijk aan het eten beginnen, kroketjes met erwtjes en worteljes en een steak. En een lekker sausje natuurlijk. Mmm, heb er al zin in.

Ik kreeg net een telefoontje van mijn moeder. We krijgen de Mura van mijn ouders en mijn schoonouders :D Ben zo blij. Mijn schoonmoeder wilde hem nu al gaan halen, hier kriebelt het ook al. Maar tis nog wel veel te vroeg hé :D

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @Hilli: ach waarom te vroeg. misschien moet hij wel besteld worden en dan moet je er alsnog op wachten....dus ik zou zeggen als je er toch al uit bent gewoon bestellen...laat de voorpret maar beginnen toch...

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Steph: haha de rocky mountains :p
    Weet je iig dat ze werken!

@Hilli: zit nog wel een levertijd van een paar weken op he.
    Dus je kan hem al prima bestellen hoor :D
    Hier heet die kleur Grey Slice trouwens.

Zo, nu ga ik keukenprinsesje spelen.
    Ben benieuwd of het lukt :p

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    *bos wenst de opa vast succes met eten :p*

ik ga zelf ook eten...

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: Ja heb gelukkig van die pads boven liggen...

9. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Dreamer: Aahja, grey slice, dat issem :D
    Ik ga hem bij Babydump in Roosendaal bestellen. Dat scheelt zeker 150 euro met België. En Roosendaal is helemaal niet ver.
    Ja mss moet ik em volgende week ofzo toch al maar gaan bestellen :D Hihi, leuk leuk.

Heeft er nog iemand de kinderwagen bij Babydump gekocht? Moet je hem dan meteen betalen? Of achteraf bij levering?

10. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    ff wachten tot m'n broertje weg is..... ;)

hebben hier ook pech, 't raam van onze slaapkamer stond open, is verder opengewaaid en 't glas ligt eruit :(
    En 'k heb al voor de 2e keer deze week m'n glas drinken over de tafel gegooid. Gaat lekker hier! M'n man vroeg al waar ik last van had ;)

@Knarboor, wij laten ons kindje ook dopen.
    @Stephanie, ik was onze kleren ook binnenstebuiten en babykleertjes de 1e keer op 30 graden met gewone wasmiddel.
    Geen wasverzachter gebruiken.
    In gezinnen was ik witte/lichte kleertjes vaak op 60 graden en gekleurde met de gekleurde was mee op 30 of 40 graden, net wat 't gezin gewend is.
    @Juffie, goed om jezelf denken he!!
    @Bos, niet teveel chocola eten he!
    Wij hebben chinees gehad en m'n broertje wilde betalen :D

11. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Bos thnx :D een eetse!

@Stephanie, vanzelf of alleen als je erin knijpt? haha Moet je maar wat in je bh doen voor de zekerheid voortaan. Ik heb nu ook meestal lilypadz in, ideale dingen
    Ook nog een twix jummie :D

@Hilli, wat een super kado!!
    Dat heb ik nu ook soms met zwitsal, is een beetje tè soms die geur. Je reuk is ook sterker tijdens de zwangerschap he

@Dreamer, succes in de keuken :p

12. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Red, das flinke pech ja :( Word dat vergoed eigenlijk?
    dat dingen laten vallen heeft een reden hè ;)
    En je man al verteld???

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @red :eek:h dat is vervelend van je raam....vanavond kun je vriendlief vertellen waar je last van hebt... haha

ik ga ff naar de stad..(Vriendlief kijkt nu heel boos en stapt met zijn hand op zijn been en roept ik wil niet haha net kleine kinderen he) ik heb ook geen zin maar anders komt hij nooit aan nieuwe kleding.....tot vanavond

14. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    shopse bos! Hopelijk slaagt ie, hoef je niet nog een keer ;)

15. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Ohh spannend voor de vriend van Red..

Mijn man komt over een uurtje of anderhalf weer thuis. Fijn om hem weer lekker bij me te hebben.. beetje tegen hem aan hangen.

Moet vanavond dat stomme portfolio nog maken Geen zin in!!

16. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hey allemaal.

ben echt super moe.. maar moet nog sporten... misschien word ik dan wat wakkerder.. niet echt heel erg zin maar ja.. ik ga toch maar.

dreamer: nieuwe NOD is 7 juli ronde 13..

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Naja ik heb al een paar weken van die (ja sorry het klinkt misschien vies)
    korstjes in de kloofjes van mijn tepel... ik maak dit dagelijks schoon
    door het er met mijn nagel uit te pielen... nu kwam er dus wat vocht uit...
    niet noemenswaardig veel maar het was wel nat...

@ Bos: Shopse...

18. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @ bos ja ik had controle, en alles was goed! hij/zij lag met kontje tegen me navel aan en hartje klopte prima! wel 3 kg aangekomen ;-( maar ja hoort erbij he

@dreamer ik heb 22 juni de 20 weken echo dus duurrt nog ff, ben zo benieuwd

19. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Broertje is er nog :( hihi nog nooit zo iemand kunnen wegkijken.... maar ja wil m niet 't idee geven dat hij hier niet welkom is.

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: Dat is balen inderdaad.. en die zit natuurlijk gezellig te kletsen met je man...

Deel Deze Pagina