@ bos totaal zit ik nu dus op 6 kilo nee 22 juni pas ;-( en ben zo benieuwd, we willlen idd niet wetenw at ga worden
Mm wilde ff op de beebiesite van mariss kijken, maar daar staat geen 'bezoek website' tussen.. Of ik snap et niet hoor..
@bos.. Ik ben ook gek op aardbeien.!!hmmm Eet zo'n heel doosje alleen op haha.. Ben der denk ik ook verslaafd aan..Alleen jammer dat aardbeien zo duur zijn.. Maar ja je moet er wat voor over hebben..
hoi meiden, ik ben echt gebroken. ben van half 8 tot half 7 onderweg geweest. het was dus een lange dag. ben blij dat ik morgen vrij ben heb het gevoel dat mijn bekken het begeven. maar ja het zij zo kan er niks aan veranderen. lekker die warme band omdoen dat helpt al een beetje ik heb echt zin in het weekend lekker naar parijs met mijn mannetje. we hebben trowuens echt een tegenvaller gehad. in het oude huis van frank wat nog steeds te koop staat hebben ze de cv gemakt nu is dat een rekening van in de 800 euro geworden. daar worden we dus niet vrolijk van. daar gaat het vakantiegeld. echt balen maar probeer er niet teveel aan te denken want kan er toch niks aan veranderen. ik vind het echt super dat red zwanger is eindelijk weer iemand bij het zwangere lijstje, die nod lijst mag van mij binnekort verdwijnen en dan moet iedereen gewoon hartstikke zwanger zijn @dreamer is het niet leuk trouwens om bij die lijst ook een lijstje te zetten emt baby's die geboren zijn? met datum gewicht etc etc.. is misschien wel leuk niet?
@ kristel, wat een vreselijk nieuws van je oma.. Sterkte meid! @ sam, ik wist niet dat jouw zusje zo ziek was! Lief dat je een mooie jurk voor haar maakt @ steph, ik heb ook wel eens geslaapsmst... genant he? Je schrijft dan de meest gekke dingen. MOet eigenlijk dat ding niet naast mijn bed leggen haha @ suus, gefeli met de goede echo! @ red, ik had het al gezegd, maar zeg het nogmaals: supergefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben heel blij voor jullie want het is jullie ontzettend gegund! @ ryanne, gecondoleerd met het verlies van die goede vriend(in). Wat vreselijk om zo jong het slachtoffer te zijn van die nare ziekte.. *knuffel* @ juffie, best heftig dat de arts je voor de keuze stelt om wel of niet naar het ziekenhuis te gaan. Maak een goede beslissing in het belang van jou en de baby! @ dreamer, je mag gerust deze banner houden hoor als je die mooier vindt! Ik maak wel een lichtgroene Past goed bij de inrichting van ons huis! @ red, heb je het al aan je man kunnen vertellen?
Zo en nu even naar de beebiesite van mariss kijken, een banner maken en dan ga ik er ook alweer vandoor. Ik ben GESLOOPT...
Hij staat 2 pagina's eerder dan je bericht ofso al. Of wassie niet duidelijk genoeg zo Veel plezier met sporten! @Kim: het is een NOD lijst. De zwangeren overheersen nu al extreem. Als we dan ook nog eens de babies erbij zetten wordt het teveel. En daarbij, de babynamen onthouden we toch wel? Wanneer de bevallen dames voor een 2e gaan kunnen ze weer op de NOD lijst. @Red: ennnnn hoe vond je man het? Vertellllllll @Knarboor: nog minder dan 2 weekjes dus! Mijn banner telt af naar de 22e, dus tel met je mee
@ mariss, flinke buik hoor meid! Ben je niet bang dat jullie kleine meid straks heel groot is? Ivm de bevalling? Oee dat is iets waar ik nu al tegenop zie, en ik ben niet eens zwanger!!!
Gewoon in je onderschrift zetten Nen, niet in die linkbalk. Super trouwens dat je amper bijwerkingen hebt! Hoop dat je ze ook niet meer krijgt nu. En lief dat ik deze mag houden als ik wil! Ik kijk straks wel wanneer de site weer terug is welke ik wil. Al vraag ik me af waarnaar ik straks moet aftellen...
NOU!!! Serieus, dit zorgt wel voor effecten die ook wel eens aan clomid worden toegeschreven GRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!
Daar werkte het inderdaad ook dreamer BLijkbaar was ik te snel met testen.. Maargoed, ik ga jullie gelijk weer verlaten want mijn oogwit is gewoon rood zo moe ben ik.. En morgen weer een superlange dag voor de boeg, wish me luck!! Ik hoop morgenavond weer ff te kunnen komen kleppen FIjne avond allemaal en slaap lekker!