Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lily2006

Lily2006 Actief lid

14 jan 2008
    367
    0
    0
    Kinderpsychologe
    Eindhoven
    Naja, ze zeggen dat als je een steen niet meer nodig hebt dat hij dan barst of troebel wordt...

2. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    jah of je moet hem kwijt raken....ik doe hem vanaf morgen weer om....

3. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Meiden, ik ga even op de bank hangen, fijne avond!

4. Lily2006

Lily2006 Actief lid

14 jan 2008
    367
    0
    0
    Kinderpsychologe
    Eindhoven
    Wat is het rustig trouwens momenteel?

Vanmiddag had ik mn bericht nog niet getypt en er waren alweer 4 nieuwe berichten...

5. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    jah ik ben erook weer vandoor....ik ga douche..en in bedje liggen..

fijne avond iedereen en misschien tot morgen

6. Niet meer actief

Hey Romy,

Ik dacht nog snel even kijken en daar was je weer :)
    Wel vervelend dat je zo misselijk bent, maar nu mag het he ;)

Ik vertelde net dat ik rommelende darmen had, nou nog geen 10 seconden nadat ik gedag had gezegd, was ik spontaan aan de race niet normaal! Leek wel water :oops: :confused: sorry voor de details..

en dat na zo lang obstipatie :(

De gulle middenweg had ook wel gemogen hoor :(

7. Lily2006

Lily2006 Actief lid

14 jan 2008
    367
    0
    0
    Kinderpsychologe
    Eindhoven
    Jeetje panda, heb je altijd zo'n problemen met je darmen? Dat is echt vervelend zeg...

Ik ben ooit met een soort van voedselvergiftiging uit spanje teruggekomen, nou die race die ik toen had was niet eens meer race. Het letterlijk water met stukjes (sorry voor de nog ranziger details, haha)...dus ik weet hoe t voelt....:S

8. Niet meer actief

Hey lily,

Het enige wat ik wel eens heb met mijn darmen is dat het de week voor mijn ongi allemaal net iets moeilijker gaat en als ik ongi ben allemaal net ietsje makkelijker gaat..

Dit is dus heel vreemd voor mij haha.

Dit soort race heb ik alleen als ik zo'n besmettelijke buikgriep heb ;)

9. Lily2006

Lily2006 Actief lid

14 jan 2008
    367
    0
    0
    Kinderpsychologe
    Eindhoven
    Hmm lekker.... :(

Ik heb de afgelopen keren zoon enorme ongi klachten...nou had ik altijd wel buik- en rugpijn, maar vorige keer kon ik nog net van de cursus naar huis slepen, ik kon haast niet eens meer lopen van de buikpijn! Het trok helemaal in mn benen.

Ik dacht, nou, dit zal wel richting een soort van weeën gaan ofzo :confused: behalve dan dat weeën in golven komen en dit constant was. Heb gewoon de hele dag piepend op de bank gelegen :S en 's nachts geen oog dichtgedaan want toen was het naar mn rug verplaatst...

Ben sowieso altijd heel erg ongesteld...met alle ranzigheden van dien....

10. Niet meer actief

Ok dat is zeker ook geen pretje,
    Ik heb verder nooit ergens last van met ongi hoor, ja wel af en toe een krampje.. verder niks..

Maar dames, nu ga ik echt weg, mijn bedje roept me al.
    Morgen er weer vroeg uit.

Nu echt weltruste allemaal :)

11. McGyver

McGyver Niet meer actief

wordt weer lekker gekletst,
    ik ga pc afsluiten,
    lekker tegen mn mannetje aanzitten

xxx

12. Ik heb net de HCG'tjes van romy gevangen :) ik zou toch niet ongesteld mogen worden nu haha.
    Jullie hebben weer hoop gepraat, ik vond het wat teveel ben toen gaan liggen bij mijn mannetje.
    En nu weer slapen nog even douchen en dan slapen tenminste want morgen weer werken. Weltrusten allemaal

13. Ik heb ook een beetje gevangen MAAR heb genoeg overgelaten voor jullie allemaal!
    Slaap lekker

14. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    goede morgen,

Ik mag vandaag de eerste zijn om wat te schrijven!

@romy, mooie testen meis, had gister geen tijd meer om te kijken, dus heb eht net nog ff gedaan :D

@lynn, een teken van een misschien zwangerschap?
    En met puistjes kan ik je helaas niet helpen, de eerste keer dat ik zwanger was had ik er juist geen last van, terwijl normaal rond me ei en dan rond me ongi juist wel weer!

@ryanne, fijn dat je af en toe langskomt meis, hoe is het met je?

Hier weer rond 4 uur wakker, hetzelfde als van de week, gelukkig kon ik zaterdag als enigste dag van de afgelopen week zomaar tot 8 uur slapen!
    Vanmorgen opeens een stijging van 0,3 in mijn temp, was verrast, wat veel opeens!
    Nou ja, hoe hoger hoe beter ;)

Nou meiden, ik ga er weer vandoor!

15. Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Hier een hele rare nacht gehad, kon niet in slaap komen, ben uiteindelijk wel 20 keer wakker geworden en om 5.45 uur echt klaar wakker :confused:

Verder nog steeds bruinverlies.. tot nu toe wat minder dan gisterochtend, maar toch..
    Beetje raar, ik snap hier dus niks van he..

Ik heb normaal ook puisten rond mijn ongi. Of eigenlijk altijd 1 op mijn kin.. Ben nu puistloos, ongeveer een week na mijn ei, zat ik onder de puisten haha.
    En lynn, zijn het een soort witte iniminie balletjes die onder je huid zitten?

Hier heb ik erg moeite om brood weg te krijgen, na 2 happen wordt ik er zo ziek van dat ik het weg moet gooien. :pale:

Verder heb ik nu regelmatig hoofdpijn, bijna elke middag en avond :(
    En dat is vervelend haha, ik werk achter de computer :p

Nou nu weet ik het even niet meer, ik ga mijn thee opdrinken en dan naar het werk.

Spreek jullie vandaag nog wel!

16. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    nej die zjin gewoon rood

17. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    goedemorgen....

Hier alles ok...ik ben nog steeds aan de race..en heb maar norit gepakt gistere..dit heeft nog niets geholpen....

Verder over die pukkels...ik zit altijd een 2 dagen voor ik ongi moet worden onder de pukkels...maar deze kunnen ook komen door de zonbrand die ik 10 dagen overal heb gesmeerd en daar kunnen je porieen ook dicht van zitten....

maar goed ik moet toch nog dik een week w8ten voor ik meer weet..

ik heb nog vakantie maar het is vandaag niet echt mooi weer om iets te gaan doen...van af woensdag gaan wij lekker leuke dingen doen!

fijne dag dames...

18. Niet meer actief

Hey Lynn..

Dan weet ik het ook niet verder..
    Weet wel dat ik deze maand na ei ook helemaal onder zat :(

Het is niet prettig he vakantie met dit weer.

19. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    jah ik moet volgende week weer werken maar ik werk maar 2 dagen in de week dus dat komt wel goed...en nu met die diaree was ik tochniet vanplan om weg te gaan...je zult maar onder weg moeten...hihi

20. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen allemaal,

Volgens ff heb ik afgelopen vrijdag ei gehad.

Temp is nu 37.3 ben misselijk al 5 dagen nu heb zelfs vanochtend moeten spugen en zit sinds gister helemaal onder de pukkels.
    Zelf heb ik een idee dat ik ziek ben maar we wachten af.
    Mijn temp duid er niet op op griep.

Deel Deze Pagina