Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aaahhh al 100x mn andere banner geprobeerd maar is steeds weer weg... Nog een keer proberen

2. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Ryanne: heej meis! Hoe gaat t met jou?
    Verveel je je al? Of vind je het wel even lekker. :)

* debby geeft zichzelf een schop onder haar kont en gaat nu echt wat doen *

3. hi debby nee ben bezig met mn powerpointpresentatie, moet morgen mn scriptie verdedigen. Maar heb geen inspiratie :(:x:(

4. @ sammie waar ben je meid? Hoe is het met je?

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ryanne: Goedemorgen meid...
    ik heb haar gisteravond gemaild, had al meteen een mail terug :D

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Oh bah... Ik dacht dat je al heerlijk van je verlof aan het genieten was. Maar na morgen kan het genieten dus echt beginnen?
    Vissenkom is schoon! Jeeeeeej! Nu m'n was verder strijken en opvouwen. :) Voelt toch wel goed om wat gedaan te hebben.
    Ik heb mezelf beloofd dat ik de box in elkaar mag zetten als alles gedaan is.

7. @ steph ja ze is snel he.. En ze is altijd thuis dus ze kan vaak overdag. Weekenden waren wat lastiger.

* schopt debby onder haar kont zodat ze vanmiddag die box kan opzetten *

8. steph, ik zie net dat ze onze foto's op haar site gezet heeft OMG

9. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Kim, oh zo, nee nu is het idd niet ideaal om te verkopen..
    Ik word dan wel wakker maar val mwel weer in slaap, werd nu 10 uur pas wakker.. oeps

@Desiree, gefeliciteerd met de goede echo :D En wat heb je super mooie fotos meegekregen! Die met dat handje, echt schattig

@Debby, zo jij bent vroeg bezig al! nog steeds rugpijn?
    Ik was het ja van die 'lampjes' haha.
    Ik herken dat gevoel van falen wel, en beetje doelloos zijn. Ik werk ook al best lang niet meer, het begint me echt enorm te irriteren, elke dag denk ik hm wat kan ik nu weer es doen haha.
    Ik moet ook nog strijken vandaag jakkes
    Leuk dat je box straks staat! wel foto maken he :D

@Kim, herken het ja! Meteen een oordeel..
    Ik zie er ook nog jonger uit, meeste schatten me 18 ofzo, ben toch echt 23 over twee weekejs ;). Was laatst met mn moeder wat te drinken. Gingen twee vrouwen aan mn moeder vragen hoe oud ik was toen ik naar de wc was :( En ik word steeds raar aangekeken, beetje irritant maar ja.
    oud collega vroeg aan me toen ik het vertelde, en ga je het houden?? :$ eh ja daarom vertel ik het ook op het werk..

@Red, wat een lieve reactie van je man! En het gaat heus wel goed komen hoor..:)
    Misselijkheid, als ik at voòrdat ik honger kreeg viel het ook wel mee. Dus goed regelmatig eten :)

@Juffie, goed dat je thuis moet blijven van je man ;) je hebt je rust wel nodig! Hoo pdat je eruit komt wat te doen

@stephanie, al wat beter??

@@ryanne, succes met je presentatie

Ik ben alweèr laat eruit vandaag.. ben zo moe steeds. Denk dat mn schildklier weer trager is geworden, donderdag ga ik even bloedprikken. Dit is ook niks, kan de hele dag wel slapen ook al lig ik er om 10 uur in bah.

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    haha dat zag ik gisteren al :p k dacht dat je dat wel zou weten :p
    k moet even kijken wanneer het ons uitkomt en dan mail ik haar terug om iets af te spreken...

11. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Wat erg dat mensen zo oordelend zijn over jong en moeder. Nee als je laat begint (36 jaar) dan loopt het vaak lekker

21 jaar schijnt de beste leeftijd te zijn om aan de kinderen te beginnen. Je lichaam zou dan het snelste weer herstellen.
    Toch kan ik me een beetje voorstellen dat mensen soms schrikken van een leeftijd.
    Kijk ik ben 23 jaar, getrouwd eigen huis en fulltime job. Ik heb een vriendin 23 jaar, woont op kamers, is student, rent achter de jongens aan..
    Je bent dan allebei 23 jaar maar zit echt in een andere leeftijdsfase, daar moeten mensen naar kijken, niet naar het cijfertje ;)

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Emma: heej meid, balen zeg dat je zo moe bent steeds.... :(
    Met mijn rug gaat t wel, ben nu aan het strijken dus begint wel weer te zeuren. Maar ja...
    Het voelt inderdaad heel doelloos. Terwijl er genoeg te doen is. Maar voorheen deed ik al die dingen er gewoon naast.

@ Ryanne: Mag ik ook kijken?

13. debs moet je bij goole ff marion peeten intoetsen

14. Morgen! Zo ik was kapot vanmorgen, eindelijk slaap ingehaald van afgelopen nachten, ik lag maar te woelen en werd wakker van de kat, het gesnurk van me man en het geknor van mijn maag :( . Weten jullie trouwens of het 'erg' is als je heel slecht eet.. ik at voor de zwangerschap meer dan nu.. heb gewoon nergens trek in en al dat eten interesseert me helemaal niet. Op een dag meestal 2 broodjes, 2 appels en een koekje. En veel melk. Soms wat ijs. Iedereen zeurt maar dat ik meer moet eten.. maar het kost echt veel moeite, bah, die misselijkheid komt ook nog regelmatig, vooral als ik zo slecht slaap :( . En me bekken blijft ook maar zo zeer doen, oefeningen van de fysio zijn vrij zwaar voor me en het helpt nog niks.. Gelukkig is ons kleintje dan gezond.
    Gister ook weer bij de arbo arts geweest ik ga vanaf volgende week 3 à 4 uur op een dag werken, gelukkig niet meer. Dat zou ik nog niet trekken.. zal me baas nog wel niet leuk vinden, maar ja, ik doe hartstikke me best en gezondheid gaat voor.
    Heb ook regelmatig huilbuien en vraag me af of ik wel voor het kindje kan zorgen straks want ik heb al moeite om voor mezelf te zorgen.. nu weet ik wel weer dat ik alles voor kindje zou doen dus dat moet denk ik wel goedkomen, maar dat zie ik niet altijd zo. Ben telkens zo depri weer :(
    Maar nu ff genoeg geklaagd.

@ Suus, zag dat je een 12 weken echo had gehad, fijn dat alles goed was!

@ Kim, ja inderdaad vroeg was het, hij lag ook constant met zijn beentjes wijd, mijn man vroeg kan je nu al het geslacht zien, toen zei die vrouw nou ik zie telkens wat bungelen tussen zijn benen dus waarschijnlijk een jongetje :p . Ik had het alleen echt niet verwacht laatste tijd dacht ik steeds meer een meisje, dus het was echt wel een verrassing, maar ik vind het hartstikke leuk, al is het natuurlijk nog niet met 100% zekerheid.
    Balen die kuitkramp echt een vervelende zwangerschapskwaal.. lig je met je benen omhoog?
    Ik heb nog geen reacties gekregen over me leeftijd, maar ja ben nog niet zo dik, ik vind het zelf ook nergens op slaan dat mensen dat zeggen.. waar bemoeien ze zich mee denk ik dan. Ik vind het juist leuk jonge zwangeren.

@ debby dus jij ook al last van je bekken.. dat is echt vervelend in bed.. hopelijk krijg je er overdag geen last van.. dat waggelen is ook niks namelijk.
    Oo die opmerking tegen Daan, ik zou het ook niet meer hebben dan. Zoiets heb ik ook meegemaakt, we waren aan het stappen, en vroegen twee turken aan mijn man of ik wel nederlands kon.. ze vonden me zo'n leuke turkse vrouw!! Ik stond daar nog een uur verbouwereerd.. ik ben gewoon een Nederlander! :$
    Succes met al het schoonmaken, ik heb het hier ook alweer een week uitgesteld.. moet de konijnenkooi echt doen.. ga ik zo ook doen..

@ Red, ah wat reageerde je man lief, mooi dat ie toch bezorgd is! Zeg maar dat ie moet stoppen met roken, scheelt veel geld, kan in het mandje voor de baby ;)

@ Stephanie, leuk zijn katten he.. ik heb ook regelmatig moordneigingen gehad naar onze kat, toen hebben we een kattenkamer op zolder gemaakt daar woont ze nu, en mag ze doen wat ze wilt. Scheelt echt irritaties. Maar nog mauwt ze soms keihard 's nachts. Ach ja katten hebben heel erg een eigen willetje, nogal irritant. Het zijn ook gewoon domme beesten. :D

@ Juffie, je moet inderdaad rustig aan doen, zo gaat het echt niet goed! Ik hoop dat je je kan laten opnemen, kijken ze goed naar je, want al dat overgeven al weken lang is gevaarlijk. Even maar niet werken, straks na een tijdje mag je wel weer werken, denk daar maar aan, en aan jullie kleintje.

15. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Mooi hoor! :D

16. juffie2008

@ Desiree

Ik heb net jullie kleintje even bewonderd.. Wat een schatje hoor!!! Nu al een fotomodel ;)
    Vervelend dat je zo weinig eetlust hebt, maar je kan jezelf toch ook niet dwingen om te eten?
    Zie je het buikje al een beetje groeien?

17. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    ik volg het even niet meer geloof ik haha
    gaan jullie ofots laten maken?

@Debby, ja idd, normaal dan zie je dat niet als een activiteit ofzo. Mn moeder zegt geniet nu nog maar even van je vrije tijd , dat heb je straks niet meer. Dus dat denk ik dan maar haha.

@Juffie, heb je gelijk in! Zit een heel verschil in. Ik heb geen vriendinnen die ook al in deze situatie zitten. Een heeft zelfs nog nooit een vriend gehad.. en mn 'beste vriendin' wou geen contact meer toen ik zwanger werd..
    Mn zus is twee jaar ouder en heeft een dochter van 9 maanden dus dat is wel heel leuk nu.

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: ja gaat redelijk op het moment, thanx..

@ Desiree: Nou onze kat is zo dom niet haha, die weet overal een oplossing voor, het is echt een stiekemerd... hij weet ook vooral wanneer hij iets kan flikken en wanneer hij het niet moet doen (als ik iets in mijn handen heb, wat ik naast zijn kop kan smijten :p) (zal 'm niet raken hoor, maar de schrik is even genoeg :p)

19. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Desiree, vervelend dat je je zo voelt :( Nu kan het nog niet zo heel erg kwaad.. als je maar wel wat eet. Wat later word de behoefte naar voeding van het kindje groter. Ik at in het begin ook heel slecht, werd van veel misselijk. Alleen slechte dingen kon ik eten haha

20. juffie2008

@ Emma
    das wel raar dat ze dan ineens geen contact meer willen!!
    Mijn vriendinnen vinden het leuk, en leven erg mee..

Ik zal eens even bij de wasmachine kijken,
    wordt binnen een uurtje door de huisarts gebeld.. Heb gezegd dat ik erg verdrietig (zeg maar gewoon ingestort.) gister ben geweest en zelf het ook niet weet... En dan weet ik ook wat over mn urine. (Zal wel goed zijn ;))

Deel Deze Pagina