@Sterretje: Ooh schattig. Ik zie je al lopen met je dikke buik en je poes in je kinderwagen @Desiree: Ik dacht dat ik de enige was Ik heb rond half 1 iets anders aangedaan dan mijn pyjama Doe ik eigenlijk niet zo vaak, maar ik had echt geen zin om mij vanmorgen al om te kleden @Stephanie: Mijn collega die net haar dochterje heeft gekregen, die wist het ook pas op 30 weken. Daarvoor wilden ze het niet weten @Kristel: Als je je kinderwagen besteld bij Babydump, betaal je die dan meteen? Of later pas? Wanneer zijn het eigenlijk solden in Nederland? Ook heel de maand juli? Of is dat niet elk jaar hetzelfde?
@Hilli: uitverkoop van wat? Kleding? Of babyspullen? Babyspullen zijn nooit in de aanbieding namelijk. (alleen winkelaanbiedingen) Kleding weet ik niet. @Juffie: een kindje mag idd niet onder het raam slapen ivm tocht. Een afscheiding maken met gordijnen kan heel goed hoor! Je kan ook een kamerscherm kopen (hoef je ook geen gaten in het plafond te boren ivm verkoop) @Steph: dat is alleen wanneer het kindje geelzucht heeft, dan ga je het zonlicht in. Maar je zet niet de hele dag het bedje voor het raam. @Emma: het sluipt er idd in ja. Waren je vorige waardes nog goed? Als het goed is gebruikt de kleine nu zn eigen schildklier, dus dan zou die er niet veel van mee moeten krijgen nu. Misschien ook daarom dat je waardes nu aan het veranderen zijn, omdat de behoefte eraan anders is? Ik ben heel erg moeilijk te prikken. Moet tegenwoordig overal standaard aangeven dat ze een babynaald moeten gebruiken. En dan nog zijn ze zo 4x prikken verder voor 1 lullig buisje. Ik was niet bang meer, maar heb nu echt littekens door verkeerd prikken. Trauma's van spuitende armen door verkeerd prikken en wekenlange blauwe (en groene en gele en bruine ) plekken ervan elke keer. Dus ga er nu elke keer dat het weer fout gaat steeds meer tegenop zien helaas.
hoiii leeeddieezz, hoe gaat het hier?? Hier gaat het goed, ben aan het genieten van mijn diploma!! haha niks doen dus ... verder ben ik ons kleine Fay-Dee aan het opvoeden! Fay-Dee is een lief klein grijs meisje die ik gekregen heb van mijn leerlingen, omdat ik geslaagd ben!! Ze is nu al zindelijk!!!!!!! ze kijkt goed naar haar grote broers echt super gewoon!! Hoe gaat het met de zwangere/niet zwangere dames!!
@Stephanie, wist ik niet dat ze dan geel gingen zien.. Succes met je gedichtje! Heb je hem zelf verzonnen? @Juffie, wel leuk idd om een soort eigen hoekje te maken @Hilli, hier is het meerdere keren per jaar uitverkoop
@ Stephanie Bedankt voor de tip.. @ Dreamer Is zeker ook nog een optie Ik ga het meenemen in ons beraad
@Juffie: of zoals Debby het doet een kast als roomdevider gebruiken. Dan heeft de baby ook geen last van teveel licht wanneer jullie in de kamer zijn. Plus dat je de achterkant van de kast kan behangen in leuke kleurtjes!
@ Dreamer: nee bedoel ook niet dat het kindje heel de dag voor het raam moet liggen, maar meer dat je het niet ergens in een donker hoekje stopt @ Emma: Goed dat je erover begint... gedichtje heb ik niet zelf verzonnen, sterker nog... nu jij erover begint realiseer ik me dat we nog geen gedichtje hadden uitgezocht hahahahahah hoezo stom
@Dreamer, jeetje wat vervelend dat het prikken elke keer zo gaat Heb er ook een hekel aan en kan me voorstellen dat als het misgaat dat je er al helemaal geen zin meer in hebt.. heb je dat in beide armen? Ik word nu meestal door dezelfde vrouw geprikt (toevallig) en die prikt zo goed, voel er niks van. Hoe vaak moet jij nu prikken? je moet straks zeker ook progesteron gaan prikken voor de eisprong? Of hoeft dat niet? Mn waardes waren de vorige keer al wat gedaald maar nog niet genoeg om op te hogen. De ft4 was wel gedaald, schijnt dat dat een voorbode is dat de tsh ook gaat dalen. Nou ja ik zie het donderdag wel.. Gelukkig heeft de kleine er niet zoveel last van dan in elk geval.
Whahaha jij bent snugger Steph Eraan beginnen zonder gedicht. Nou ja, weet je meteen waar je moet beginnen he Wij gaan dat trouwens ook doen, ook op canvas. Zo kunnen we het gedicht in dezelfde kleur als de muur maken met een witte achtergrond. Of andersom, op de witte muur een gekleurd canvas doek met witte letters. Ligt er net aan waar het mooier zou uitkomen.
@Dreamer: Zo zou ik ook nachtmerries krijgen van prikken. Wat ik bedoel zijn algemene solden. Ik België heb je heel de maand juli en heel de maand januari solden. Dan krijg je in alle winkels, buiten supermarkten korting op dingen die je koopt. Dat gaat van 10 tot 70% ofzo. Kortingen bepalen de winkels wel zelf, maar al de winkels doen mee in dezelfde periode. Ik heb net gezien dat het nu bij Babydump opruiming is tot 5 juli. Er staat dat je bij de Mura een autostoel bij krijgt. Zou je dan die voetenzak ook moeten kopen?
@ Dreamer: Snugger hé hahah ik heb van die acties tegenwoordig... hier idd hetzelfde letters in dezelfde kleur als de muur waar het tegen komt te hangen en de achtergron hetzelfde als de andere muur (tenminste dat is de bedoeling) wordt wel lastig aangezien ik niet de latex die op de muur zit, op t canvas kan smeren, moet ik zelf gaan mengen met acrylverf...
@Steph: de uitvinding had ideaal geweest als er een spiegel aan het einde had gezeten, daar waar je dat mesje insteekt. Nu zie je idd nog niks! @Emma: ja beide armen helaas. En ik ben echt heel wit, dus je kan alles zo zien lopen. Heb blijkbaar kleine adertjes. Mijn vaste prikster hier had ik nog nooit problemen mee gehad, tot 2 weken terug. Toen moest ik bij haar ook 4x. Lijkt wel alsof ik dichtslib ofso Bij mij stijgt mn T4 en daalt mn TSH. Dus of dat echt een voorbode is? Maar bij mij is het anders natuurlijk. Krijg je snel de uitslag? Ik heb 3 maanden terug progesteron geprikt, maar niet op de juiste dag (of 6 of 2 dagen na mn ei, dat was die megacyclus) Dus zal wel weer overnieuw moeten. En daar kunnen ze al helemaaaaaaal niet prikken! Daar had ik die spuiter Dus heb er nu al zin in
@Hilli: die aktie is altijd bij de Babydump. Je krijgt een stoeltje van 59 euro of 59 euro korting op een stoeltje naar keuze. Je hoeft de voetenzak er niet bij te kopen als je niet wilt hoor. Ze hebben nu wel een aktie dat je de Mura tas gratis krijgt bij de Mura. En nee, zulke uitverkoop kennen ze in NL niet helaas. @Steph: ik ga niet zelf het gedichtje erop maken. Ik bestel gewoon een canvas doek Kan er niks fout gaan! (dus maak het gedichtje zelf in de kleur die ik wil en laat dat bestand op een doek zetten)
@stephanie, haha ook handig ja! Ik zit ook nog steeds te zoeken om een gedichtje, en kaartjes. Mark zegt, zoek jij maar drie uit, dan zoeken we samen de mooiste uit, lekker makkelijk haha Maar het is zooo moeilijk! Ja die zag ik laatst ook ja haha, een soort scheermesje met verlengstukje, Idd dan zie je nog niks haha moet maar op de tast haha @dreamer, leuk idee van dat canvas, en dan kun je idd de kleur er mooi in terug laten komen @Hilli, de voetenzak zit er niet standaard bij toch? hoef je hem vast niet te kopen.. @Dreamer, wat vreemd dat het prikken niet wil, kan dat door zenuwen komen? Of idd kleine adertjes..Balen dat het progesteron weer opnieuw moet! Nu wel de goeie dag hopelijk. temperatuur je nu ook? Hm dus bij jou is het andersom, ben benieuwd wat mijn waardes nu zijn. Ik word wel snel gebeld op zich ja, 2 dagen ofzo. Bij de ha duurt het wat langer, internist is wat sneller.
@Dreamer: Waar vind ik dat van die tas? Dat wil dus zeggen dat ik 59 euro korting krijg op de maxi cosi cabriofix? Dat zou echt wel te gek zijn. kZou echt ontzettend dom zijn om dan alles in België te kopen
@ Dreamer: Dat dacht ik ook over dat scheermesje... en dan ook nog 19.00 euro voor moeten betalen haha... Okeej ook slim maar dan is het ook moeilijk om precies dezelfde kleur te krijgen? @ Emma: ja idd het is heel moeilijk, wij hebben dan ook een vrij standaard gedichtje op het kaartje, maar het is er wel 1 die echt volledig bij ons past anders wist ik het echt niet... mijn vriend is ook zo, van maak jij maar een selectie en dan kies ik daar wel uit... haha de hond hier ligt echt keihard te grommen in haar slaap en met haar ogen te draaien, iew eng gezicht...
@Stephanie, wist niet dat je een hond had! leuk! Ze ligt te dromen dus. Mn katten zijn ook aan hun middag dutje, liggen hier op elkaar gepropt naast me op de bank te maffen, en straks gaan ze weer samen naar buiten haha. Tja makkelijk zijn die mannen he Ik wil graag een bijzonder gedichtje, maar ook weer niet te. Nou ja vind vanzelf wel iets.