@Bos, je bedoelde mij denk ik met benauwdheid Wat goed dat het kamertje al komt! @mecha, tis ook erg veel. dan spring je er nu toch gewoon weer tussen? @Kim, ging jij nou bv geven? ben het even kwijt
@ Emma: ow dat is niet lekker dat je daar zo benauwd van wordt... @ Bos: Lees maar: hey... nog wat gekocht? yeps okeej, vertel... 2 broeken voor .... en wat shirts paar shirtjes voor mezelf. badjas voor die kleine.. vissekom met vissen en plantjes ennuhhhhh kaarsen en dat was het denmk ik wel oja nog goude oorbelle voor .... voor vaderdag? badjasje met opdruk of niet? nee hij is nog geen vader volgend jaar hahaha okej... beetje wel toch hoezo die kleine ken nou nog niks geve volgens jaar zit nou tog nog in me buik volgend jaar kan hij/zij toch ook nog niks geven ja dat is tog anders.. dan is het op de wereld ja okee als jullie het zo bekijken... ja dan kan ik met zn verjaardag ook 2 kadootjes geven.. terwijl het er nog niet is gaat toch maar om het idee... ja volgend jaar oke prima... heb jij wat voor vaderdag gehaald ? nog niet... heb jij wat gehad voor moederdag ? Jeps... een horloge, was zomaar gekkigheid dat het voor moederdag was, dus ja wil hem ook wat geven zo flink kado voor een baby naja maakt toch niet uit wat het is, gaat alleen maar om het idee. moete jullie wete doen we ook Paars ben ik en zwart is zij...
@emma: ja ik bedoelde jou inderdaad sorry vriendlief is onderweg naar huis...gaat ff de upc afbellen want internet doet het sinds twee dagen weer super goed...zonde als ze voor niks komen..hij gaat ff mijn schoonvader bellen of hij volgende week ff de verwarmingbuizen wil aflakken..hij is wel begonnen maar heeft het nog niet af...wel zo handig voor het kamertje en de gordijnen komen...hij gaat ook ff langs mijn ouders om de container buiten te zetten (mijn ouders wonen aan de dijk dus is beetje zwaar om dat ding nu omhoog te sjouwen)
@ Stephanie Wat een troela, sorry lag hier helemaal in een deuk Ja ieder heeft zijn eigen opvattingen, maar communiceren op deze manier ook niet echt gezellig ?!
@Stephanie.. Ja ik weet wel zeker dat we zo denken straks hahaa.. Jeetje wat een raar mens die vriendin van jou.. @Emma.. Ja schiet al mooi op!! zeker spannend.. Zie erg tegen de bevalling op ja.. Omdat dit mijn eerste baby wordt, weet ik niet wat ik moet/kan verwachten..En dat maakt het best wel eng vind ik.. Zie jij ook tegen de bevalling op?
@ Juffie: dat is pas sinds vanmiddag dat ze zo communiceerd, maar door haar opmerkingen en manier van praten kan je wel zien hoe ze is...
@ Emma: Dat is een msn gesprek tussen mij en die vriendin waar ik t vanmiddag over had... ze neemt echt alles TE serieus...
@emma: gesprek van stephanie is met een vriendin van haar die ook zwanger is. @stephanie: ach gewoon proberen te negeren..misschien draait ze nog bij en anders als je het echt zat bent links laten liggen...mijn vriendin wist ook een hele hoop beter maar sinds de kleine er is, is het allemaal een stuk beter tussen ons...
@Stephanie, idd vreemde manier van praten @Mariss, ja dat is zo, alles is nog nieuw he.. Ik zie er nog niet echt tegen op, heb er wel zin in haha, zullen de hormonen wel zijn..leek me eerst doodeng. Beval je in het ziekenhuis of thuis?
@ Bos: ja idd probeer gewoon normaal te doen (zoals je ziet in het begin van het gesprek) maar als zij begint met haar zinloze acties, ga ik ook ineens op een andere manier tegen haar praten... ben het echt beu... binnenkort zie ik haar weer in real life, maar dan is ze op de 1 of andere manier niet zo, anders had ik het dan meteen gezegd want ik kom altijd op een verkeerde manier over op msn ofzo...
@Emma Ik zag er eerst ook niet tegenop..Mischien omdat ik er niet zoveel bij nadacht hihi..Maar omdat het nu zo dichtbij komt allemaal..Sta ik er steeds meer bij stil..En vraag me dan af..Hoe voelt het zodra de baby eruit komt..Hoe voelen weeën...Enz enz..haha heel stom.. Ik wil thuis bevallen..jij dan?
@Mariss, je het komt wel echt dichtbij al he.. heb je ook een zwangerschapscursus gedaan? Ik heb medische indicatie dus ik ga meteen naar het ziekenhuis als ik weeen krijg. Ik ben er ook vandoor trouwens, fijne avond nog allemaal! Ik ga even badderen.. Doei!!
Ow... ben ik de enige die 'm best wel stresst voor de bevalling?? ben zooooo ontzettend bang voor de pijn, vraag me ook al serieus weken af of ik nou een hoge pijngrens heb of niet... en dan ga ik me weer vergelijken met andere vrouwen in mijn omgeving... zo van: als zij het kan handelen dan zal ik er vast ook niet dood van gaan... en dan ben ik weer 10 min. gerustgesteld...
@emma ik ga borstvoeding geven, tenmisnte proberen en hopen dat het me ongeveer 10 weken gaat lukken minimaal en jij? @stephanie wat een gesprek haha, klinkt een beetje jaloers vanaf haar kant. erg irritant zo'n persoon was ze altijd zo of komt dat nu omdat ze zwanger is (hormonen misschien) ze was toch zwanger.. nu begin ik zelf te twijfelen
@ Emma: Badder ze... dat zou ik nu ook wel willen zeg, heerlijk in een warm bad liggen... in het vakantiehuisje hebben we straks wel een bad dus daar ga ik maar even heerlijk van genieten
@ Kim: ik durf eigenlijk niet te zeggen of ze daarvoor ook al zo was, voor die tijd hadden we niet zo regelmatig contact als nu... misschien maar beter ook haha ben wel bang dat het door de hormonen gaat botsen nu... al ben ik er echt van overtuigd dat ik niks verkeerds zeg...