Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    *zucht*
    Ik las net dat de wachtlijst bij het MCK alweer 13 maanden is :(
    Dat betekend dus pas in maart starten op zn vroegst :(
    Ik vond november al zover weg klinken.
    En had februari toch als aller uiterste gezet in mn hoofd.
    Ben er helemaal verdrietig van en mn maag doet pijn :(

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Dreamer,

De moed niet opgeven, misschien geld dat alleen voor nieuwe koppels die zich aanmelden.

Dikke knuffel!

3. oma dikke knuffel voor jou zeg. Nu maar hopen dat jullie al zo hoog op de wachtlijst staan dat jullie snel aan de beurt zijn. E dat de eerdere koppels maar meten zwanger mogen raken.

@ sammie dus we kunnen de eidans gaan doen? Is alweer een tijdje geleden..
    *OW er zijn geen danssmileys meer

dames: ik ben GESLAAGD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Er valt zo'n last van mn schouders zeg

4. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ryanne,

Super dat je geslaagd bent!
    En ja de eidans kan weer gedaan worden :D.

5. sammie de danssmiley's zijn weg, hoe moeten we nu dansen :(

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Ryanne: gefeliiiiiiii :D
    Ga je nog een feestje geven?

Het is niet voor nieuwe koppels.
    Degene van wie ik het heb is een maand na ons ingeschreven.
    Zij had vandaag haar telefonische gesprek, die ik dus de 22e heb.
    En zij kunnen dus pas in april 2010 starten :(
    Ik hoop stiekum dat wij voorrang krijgen door welke reden ook ofso, maar ons geluk kennende...
    Bah, ik wil verdikkeme ook een kindje :(

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dreamer: Kop op meid... dikke knuffel.. hoop dat de andere koppels idd allemaal heel snel zwanger zijn en jullie dus ook snel
    kunnen beginnen...

@ Ryanne: GEFELICITEERD :D :D :D zie je wel :p
    ow we hebben de shoot trouwens waarschijnlijk 20 juli :D

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    grr spelletje wil nie lukke nie :(

9. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Ryanne gefeliciteerd dat je geslaagd bent!! :D

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ja het gaat er nu toch echt van komen, ik ga vanavond voor het eerst zwangerschapszwemmen :D
    haha ben er best nerveus voor, je moet toch alleen een groep in van allemaal mensen die je niet kent... brrr...

11. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Ryanne
    GEFELICITEERD!!! Nu lekker chillen toch?

Ik ga even het bedje uit, even beetje eten.. douchen en even naar de winkel toe. Mn chips voorraad is op Hmm hoe moet ik dit nu weer overleven?
    Vanmorgen ben ik even op de weegschaal gaan staan, weer halve kilo eraf.. 10 kilo totaal.. ik hoop dat ik dit weekend weer zin krijg om te eten, zodat er weer wat bij komt of dat het stabiel blijft ;)

Mn man is bezig voor het nieuwe huis, energie is geregeld, behanger is geregeld, stadsverwarming is geregeld. Ik ben met KPN bezig dus komt helemaal goed :D Nog 6 dagen en dan hebben we gewoon na 3 jaar de sleutel in handen!! Nooit niet dat wij ooit nog weer nieuwbouw kopen...

12. @ mum wat super zeg.
    Ik heb voordat we gingen met haar gemaild wat we ongeveer wilde en daar heeft ze zich aan gehouden. Msschien dat je eens op internet kunt zoeken wat jullie mooi vinden?

Verveel me

13. @ juffie dan begint het dus echt aardig op te schieten. Wanneer kunnen jullie over?

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Ryanne: Gefeliciteerd meid!!! :D
    De eerste dag dat je helemaal vrij bent, verlof hebt en je verveelt je al.... hihihi Laat de kleine dan maar komen (over 2 weekjes ofzow) ;)
    @ Mum: Ja, de adapters voor de maxi op de wagen de bevestigen.
    @ All: t was hartstikke gezellig bij mijn collega! Nu ga ik lekker op de bank ploffen met een grote kop thee.

Kussssssies

15. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Zo de boodschapjes zijn weer gedaan..
    Alles gekocht waar ik zin in had
    - naturel chips
    - yoghi drink
    - zure matten (rode)

en voor mn man avondeten..
    Ik heb vandaag ineens zo'n dorst hebben jullie dat ook gehad?

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ryanne: dat gaf ze bij mij idd ook aan,
    ben dus ideetjes aan het opdoen op internet :D moet haar alleen nog
    even terugmailen, ze wil graag om half 10 afspreken maar denk dat dat voor
    ons niet echt haalbaar is ivm files bij eindhoven, vooral op maandagochtend...
    @ Debby: waarom zou je die niet kopen, is hartstikke handig :D
    ik heb ze ook, zie wel hoe vaak mijn vriendin ze gebruikt.. even vlug een
    boodschap doen, dan hoef je niet de hele wagen mee te nemen...
    @ Juffie: Ik had ook heel veel dorst, gevolg heel veel moeten plassen
    haha, maar das niet erg, spoelt het lekker schoon daarbinnen...

17. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goedemiddag meiden,

Weer klaar met werken voor vandaag, viel niet zo mee deze dag, ben zo moe, ben er helemaal klaar mee eigenlijk...
    Maar ja nog even volhouden tot augustus... blegh!

@ryanne, gefeliciteerd meis!
    Super goed zeg, hoe kun je je nu vervelen?
    De eerste vrije dag pas zeg!

@juffie, mmm lekker rode matten, heerlijk!
    10 kilo eraf, das echt veel hoor!
    Hoop dat het nu in een stijgende lijn straks verder mag gaan hoor!

@sammie, ja waar zijn de eidansers smileys nu?
    Gelukkig dat je ei nu al zo was, nu gaat tie hard groeien!
    Word een super ei over 6 dagen hoor!

@dreamer, he meis wat balen zeg, maar houd moed wie weet is er ergens iets waardoor jullie niet zo lang hoeven te wachten
    Je hoop lag steeds op november, was dat tegen jullie gezegd, of had je die conclusie zelf op kunnen maken uit gegevens?
    Anders gewoon aangeven straks als je je gesprek hebt dat je daar van uit ging en of er iets aan te doen is!
    Ik ga heel hard voor je duimen dat het november gaat worden hoor, jullie hebben het zoooooo verdiend!
    Dikke knuffel hoor!

@debby fijn dat het zo gezellig was meis, dat si heerlijk!
    Geniet maar lekker van je theetje hoor hihi

@red veel plezier bij je vriendin!

ehm...de rest ben ik geloof ik weer vergeten... Sorry!

18. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Meiden, wat hebben jullie veel gekletst in 2 dagen. 40 pagina's!!!!!! *shocking*

@ kim, ik heb volgende week donderdag een gesprek in het Antonius ziekenhuis Sneek voor een stage op P&O. En ondertussen ben ik nog verder aan het kijken naar vacatures die me aanspreken. Helaas zijn de meesten al vervuld :( Hoe reageer je op de opmerkingen van mensen als ze vragen naar het feit dat je jong zwanger bent en of het gepland is? Ik zou persoonlijk echt zeggen dat ik dat een vraag vind die niet gepast is..
    @ emma, mn vriend gaat op oefening naar Spanje voor 3 weken dus ff een avondje thuiskomen zit er niet in haha. Als hij maar even de kans heeft om thuis te slapen, doet hij dat normaal ook wel. Volgens de FA moet ik nu eerst 6 maanden 50mg gebruiken. Ik krijg ook geen FM dus is voor hem moeilijk te zien denk ik. Hooguit aan mijn temp (wat ik al TWEE dagen ben vergeten...)
    @ desiree, fijn dat de echo goed was! :) Mooie foto's ook
    @ red, wat lief van je man dat hij gelijk zo bezorgd is om je! Hopelijk blijft de erge misselijkheid je bespaard! Ik ben zo blij voor je :D
    @ profielnaam: het valt me op dat mumtobe met haar echte naam wordt aangesproken, terwijl ze juist het account heeft gemaakt om te voorkomen dat er een bepaald persoon achter komt. Als je (mumtobe) het niet erg vindt, heb ik uiteraard niks gezegd. MAar het viel me ff op... *leest net dat je naam is gewijzigd*
    @ juffie, wat naar dat je zo ziek bent. Als ik in jouw schoenen stond, had ik me laten opnemen. Hoe vervelend het ook is om niet thuis te kunnen zijn. Daar kunnen ze je lichaam helpen met bijtanken, iets wat thuis veel minder snel gaat.. Ik lees nu dat er geen ketonen in je urine zaten, gelukkig maar meis. Hopelijk ben je gauw van deze hel verlost. Dit is ook niks..
    @ mumtobe, vervelend dat die vriendin altijd gelijk wil hebben. Zo moet je steeds denken om wat je zegt..
    @ hilli, wat een nare reactie van de stieffamilie van je vriend op de zwangerschap! Geloof best dat je ze geen kaartje wil sturen, maar dat zou ik juist wel doen om te laten zien dat jullie er hartstikke trots op zijn! Klinkt interessant die mega-uitverkoop in België!
    @ sterretje, fijn dat het goed gaat! Wel vervelend van die harde buiken zeg. Hoeveel werk je nu per week en hoeveel moet je gaan werken?
    @ kristel, ben je blij met de kinderwagen? :) Geweldig hoe betrapt Elvis kijkt als hij in de bak ligt! Hij lijkt op mijn oude kat die bij mijn ouders woonde. Die is helaas vorig jaar overleden.
    @ dreamer, wat voor kortingsdagen zijn er in september dat je dan een kinderwagen wilt bestellen?
    @ mecha, vervelend dat je een spalk moet hebben om je vinger. Hopelijk blijft ie gauw weer normaal staan. Heb je veel last van zwangerschapskwaaltjes?
    @ mariss, fijn dat alles goed was bij de vk :) Ze is iig al iets ingedaald!
    @ kristel, wat voor luiertas heb je gekocht bij kruidvat? Met zo'n flessenzakje eraan? Die hebben wij ook gekocht :) Tenminste, mijn vriend had em meegenomen. Beetje turqoise met ruitjes. Echt een leuk ding. Maar niet erg groot..
    @ kim, jee dat wordt een werk om de kaartjes zelf te schrijven! Maar wel een origineel idee hoor! Wat kost het dan ongeveer om die geboortekaartjes te laten drukken? IK heb geen prijsbesef wat dat betreft.. Mijn aanrader voor Parijs is om de Eiffeltoren in het donker te gaan bekijken. Ze hebben 1x per uur (geloof ik) een fantastische lichtshow. En met de lift helemaal naar boven gaan! Dan heb je echt een waanzinnig uitzicht... Ik kan straks wel ff wat uitzichtfoto's in mijn album zetten daarvan. Ik was er vorig jaar december.
    @ debby, fijn dat alles goed was met jou en de kleine :) Je schiet inderdaad erg op hoor! Al bijna 33 weken... En als ik jou was zou ik geen puppy nemen. SOmmige pups leren heel snel, maar sommige ook niet (spreekt uit heeeele grote ervaring!). Onze hond werd niet zindelijk en blafte 's nachts alles bij elkaar. Als je dan boven een babytje hebt slapen en je moet er s nachts ook nog uit voor de nachtvoeding.. Ik was al kapot van een pup. Laat staan wanneer je een pup en baby hebt. Kun je misschien beter doen als de kleine wat ouder is!
    @ ryanne, gefeliciteerd met je diploma!! :)

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Nen: Ja klopt, mijn gebruikersnaam is gisteren pas gewijzigd dus daarvoor
    noemde iedereen me nog bij mijn gewone naam idd... maar het is goed zo :D

hoe is het met jou?

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @oma; knuffel meid

@sammie: ik dans mee hoor voor je ei...

@mumtobe21: jee ff wennen hoor aan je nieuwe naam...ken je verhaal eerlijk gezegd ook niet.. wat is het verschil tussen het horen op het dagverblijf dat je kind eerste stapjes heeft gedaan of het horen van je ouders/schoonouders....

kinderopvang is tegenwoordig echt niet zo duur hoor...je krijgt een hoop terug van de belasting.

@ryanne; gefeliciteerd meid...al je werk niet voor niks geweest.

@juffie: ja ik heb ook een tijd gehad dat ik veel dorst had...

helaas bezorgkosten moeten we gewoon betalen en ze komen het kamertje niet in elkaar zetten..doen ze normaal altijd maar niet als er een andere actie is en aangezien wij 20 procent korting hadden hebben we pech...ik word vandaag of morgen nog gebeld of de wagen, het matrasje en de piekstok voor de klamboe binnen is...

heb net alle dingen weg gestreken van die kleine..jemig zeg ben de hele middag bezig geweest...

Deel Deze Pagina