@nen87, zo dat was zeker een hele lap die je bij moest lezen dan haha Vnd het knap dat je op iedereen zo reageert hoor, hoe kun je het onthouden? Of heb je stieken een spiekbriefje gebruikt hihi Hoe is het verder met jou? Balen dat je vriend zo lang weg gaat, dan is deze maand helaas voor niets zker, of blijft hij nu nog even thuis? Zou wel beter uitkomen voor je cyclus he haha! Ik werk nu 3 dagen van 9 uur Voorheen werkte ik de ene week 3 dagen en de andere week 4 dagen van 9 uur Een paar weken geleden ben ik naar 3 dagen gegaan, maar nu heeft de vk me aangeraden om zowiezo niet meer dan 5 uurtjes op een dag te gaan werken, het liefst gewoon halve dagen als dat mogelijk is Morgen is mijn leidinggevende er als het goed is, dus dan maar even bespreken Vind het aan de ene kant heel vervelend dat ik het niet meer kan allemaal en moeilijk om het dus te gaan doen Aan de andere kant lucht het me ook op, want ben zo moe na het werken en heb steeds zo last van die harde buiken, dus dat is ook niets Beetje dubbel allemaal
@sterretje: vervelend dat je zo'n last hebt..valt niet mee he om de dingen uit handen te geven...toch proberen hoor...harde buiken is niet goed...
@ Bos: zal het verhaal nog eens opzoeken... daar zit helemaal geen verschil in, dat is mijn idee, is niks persoonlijks tegen kinderdagverblijven oid, maar voor mijn gevoel is mijn kindje "dichter bij me" als het naar mijn moeder gaat (die past trouwens bij bij thuis op, of bij mijn schoonmoeder is.... Jammer dat je de bezorgkosten toch moet betalen, maja je kan niet alles hebben idd (flinke korting en ook nog eens gratis montage)
Jee zeg wat gaan jullie snel de laatste dagen @ mumtobe, hier alles goed. Heb wel megaslecht geslapen de laatste week omdat ik de clomid 's avonds nam en daardoor niet in slaap viel. De volgende ronde neem ik het mooi overdag! Ik heb amper bijwerkingen dus dat scheelt. Ik was bang dat ik overdag anders mega-opvliegers zou krijgen en dat ziet er zo stom uit. MAar dat zal wel meevallen denk ik. Kreeg er alleen wat hoofdpijn van. @ ster, ik heb het niet onthouden hoor haha. Mooi het kladblok ernaast! Maar eigenlijk gekkenwerk, want ben zowat 1.5 uur bezig geweest. Maar ik ben aan de andere kant te nieuwsgierig om niet bij te lezen. Stom he? @ bos, balen dat ze het niet in elkaar komen zetten omdat je al korting had. Ik vind dat niet zo klantgericht eerlijk gezegd..
nen: nee vind het ook niet echt klantvriendelijk. je moet gewoon ruim 100 euro betalen voor het inelkaar zetten...en dat terwijl we toch voor ruim 2500 euro daar spullen gekocht hebben...beetje jammer ben weer ff naar mijn ouders...hoef ik daar vanavond niet heen want heb nu al geen zin dus vanavond al helemaal niet denk...
@bos wat vervelend dat ze het niet in elkaar zetten allemaal voor je, dat was toch wel ideaal geweest! Nou ja een handige man heeft het vast zo voor elkaar, hopelijk heb je die hihi Ja het is zker lastig dingen uit handen te geven, zeker omdat je het voorheen allemaal met gemak aan kon Maar ja ik zal er toch aan moeten geloven, voelt een beetje als falen ofzo, terwijl ik heus wel weet dat dat niet zo is, maar ja
handige man euh....ja met cijfertjes haha.. nee hoor mijn pa komt helpen (nodig ik gelijk uit voor volgende week vrijdag haha) die kan alles...(is timmerman van beroep dus wel handig dacht ik zo) ben nu echt weg..
@ bos, ja het is echt belachelijk. Het zou ze sieren als ze het wel in elkaar zouden zetten... Is je vriend een beetje handig? @ sterretje, je moet het niet voelen als falen hoor meis! Jij bent zwanger en dat is ook al een zware taak! Moet je kijken wat een aanslag op je lichaam omdat er een klein mensje in je groeit. Dus voel je niet schuldig hoor!
Jemig, heb net een heel verhaal in kladblok voor jullie getypt, is er alweer een volle pagina bijgekletst!! Het is niet te geloven hier hahaha. @ Debby leuk dat het zo gezellig was.. altijd fijn, goed gezelschap! PS ik zag dat je gister (of eergister) haringen op had, sinds die tijd wilde ik ze ook, dus vandaag ook heerlijk haringen gegeten.. echt genoten ervan, hahaha! @ Juffie ik heb dat ook, nu nog steeds telkens dorst hoor, drink meer dan dat ik eet. Maar drinken is ook altijd belangrijker. Houd je dat wel binnen? @ Nen ha jij komt je ook weer eens melden.. blijf het raar vinden dat je geen FM krijgt, ik ga flink zitten duimen hier dat de eerste ronde clomid al genoeg gaat zijn! Balen dat het zo moeilijk is om een stage te vinden. Hopelijk is het wat in het dat ziekenhuis volgende week. @ Ryanne gefeliciteerd!! Geniet van je verlof nu @ Red lekker gewinkeld? Stiekem een paar babyspulletjes gekocht? @ Sammie zo dat klinkt goed je conditie.. beter dan die van mij denk ik zo. Dus straks moeten we geen ruzie met jou krijgen, als jij bezig bent met de krachttraining Klinkt goed trouwens van je ei, waarschijnlijk zal ie wel met een paar dagen springen. Joehoe, ik doe een eidansje hier, met in gedachten dan maar de oude danssmilies. Laten we hopen dat die HSG niet hoeft volgende maand, dit wordt gewoon een prachtei! Waarom had ze zaaddodend glijmiddel gebruikt?? Da's idd een vette blunder.. echt lullig.. @ Dreamer maart, tering dat is nog ver weg.. gatver meid vind het echt kut voor jullie.. ik hoop zo dat het toch nog eerder word. Dikke knuff, al heb je daar niks aan, denk wel aan je hoor, al dat wachten is ook kut.. @ Lynn lekker ventje wordt het zeg.. hij is echt leuk.. ik hoop dat mijn mannetje ook zo leuk wordt. @ Kristel ik heb ook de sims 3, maar ik vind er juist niet zoveel aan.. had 'm op de releasedatum gekocht (had ook alles van de sims 2 ). Gezichten zien er raar uit, je kan weer geen huisdieren hebben. Ik wacht nog ff tot er wat meer downloads ook te vinden zijn, zijn zo weinig leuke kleren enzo Kinderwagen ziet er leuk uit met die accessoires! Vrolijk. @ Kim ja flesvoeding is duur helaas.. maar hoe lang zou je met zo'n verpakking doen? Vraag ik me af.. @ Red zo de misselijkheid komt bij jou al opzetten.. hopelijk houd je het niet te lang.. Zo, nu eerst maar ff boodschappen doen! Ga lekkere wraps maken!
@ desiree, ja ik was er ook weer even. Ben erg druk met school en werk momenteel waardoor ik helaas amper tijd heb om hier bij te kletsen.. Ik vind het ook raar dat ik geen fm krijg. Ga er toch naar vragen als ik er weer heen moet (7 juli)
@ Desiree: ik weet van mijn vriendin dat ze een kleine week met een verpakking nutrilon deed... dus das wel ff een aanslag op je portomonnee +- 50 euro p. maand, als het ook voor 25 euro kan..
@sterretje: je kindje gaat voor hoor meis en dat is echt geen falen! Goed aangeven wat je grenzen zijn nu, hoe moeilijk ook. Ze hadden bij de intake 9 maanden gezegd, dus vanaf februari kom je dan op november uit. @Dees: je doet nog geen week met 1 pak nutriolon, dus kruidvat nog minder lang (zit minder in) Aan het begin doe je er iets langer mee doordat de kleine minder voeding hoeft, maar als ze op 5-6 voedingen zitten heb je elke 5-6 dagen een pak nodig. Kost aardig wat dus! @Nen: hoop dat 1 ronde genoeg is! Heb je het idee dat er al een ei aankomt? Wel goed tempen he! @Mummy: heb je verhaal gelezen, reactie komt later.
@desiree, lekker wraps, eet smakelijk alvast! Krijg er helemaal trek in gelijk! Misschien een idee voor morgen hihi Heb hier net al mijn eten op namelijk @mum, dat scheelt toch mooi weer de helft, das best wel een hoop geld ja! @nen gewoon naar vragen naar de fm hoor, wie weet krijg je er toch wel een, of miisschien iig de eerste 2 keren ofzo, dan weet je een beetje waar je aan toe bent ook., nu is het nog maar gokken zo!
@dreamer, nou daar heb je iif wel wat aan dan, gewoon wel aangeven dan hoor als ze nu zeggen dat het langer is dat er toen 9 maanden is gezegd! Ze maken maar een extra gaatje voor jullie hoor! Nog ff een vraagje tussen door trouwens, was jij toen er tijd nou ook naar nijmegen doorverwezen? Nee toch? Ik kan me amsterdam herinneren?
@ mum mail me je verhaal ook 's (als je wil natuurlijk ) @ nen Ik heb de clomid ook steeds s'ochtends genomen. Ik kreeg alleen hoofdpijn en opvliegers en voor de rest gelukkig ook weinig last van gehad. Wat gaan jullie eten? Ben helemaal alleen e volgens mij ook weinig in huis. (ben gister wel boodschappen gaan doen maar als ik door een supermarkt loop heb ik nergens zin in en koop dus weinig) pech voor nu dus
Haha ryanne, daar heb je dan ook niet veel aan Ik heb lekker een boerenomelet met verse groentes gemaakt, lekker snel en heerlijk Mijn favoriete eten als ik alleen ben hihi Hier zometeen om 7 uur mijn eerste yoga les, ben erg benieuwd hoe het is, hopelijk vind ik het leuk!