Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ ster ben idd benieuwd wat je ervan vindt. Ik heb er erg aan moeten wennen want ben niet zo 'zweverig'
    Moet wel zeggen dat als ik geweest ben ik een stuk ontspannener (is dit een woord???) ben en goed slaap

2. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Nee ik normaal ook niet hoor haha
    Maar ja op aanraden van de vk ga ik er toch maar heen he
    Ben erg benieuwd!
    Goed kunnen slapen en ontspannen zijn klinkt iig al goed!
    Hopelijk kan ik nog wel tijdens de les wakker blijven haha

3. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Meiden ik ben er vandoor!
    Fijne avond allemaal nog!

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ryanne: PB komt eraan...
    ik heb vandaag (omdat jij het er gister over had) lekker pizza op,
    lekker vroeg gegeten zodat ik er geen last van krijg met zwemmen straks..
    @ Sterretje: Veel plezier bij de yoga :D

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ik ga ff mijn tas inpakken voor het zwemmen, en voor de zekerheid maar even kijken welke bikini het beste past...

tot zo...

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @mumtobe21: oh sorry dacht dat je begreep dat ze wel komen monteren...

als je toch aan het pb-en ben ben ik ook wel nieuwschierig naar je verhaal...

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @Mumtobe21: have fun met zwemmen

@sterretje: have fun bij yoga

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    trouwens vandaag weer goedgekeurd hoor bij de vk...bloeddruk was netjes...ze heeft geen echo gemaakt maar voelde wel dat mijn baarmoeder tussen de 30 en 32 weken ligt en dat de kleine niet heel klein is...als ze volgende keer denken dat de kleine toch wat groot is doen ze een echo...let hope so..

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @oma: jij vroeg toch van die voetenzak. heb ff op de bon gekeken en wij hebben wel de voetenzak voor de wagen gekocht maar niet voor de maxi cosi...

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    zit ik weer in mijn uppie te lullen zeker. waar is iedereen.

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: Had jou al een PB gestuurd, heb je die niet ontvangen?

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    oh ja heb hem gehad (normaal kreeg ik altijd een mail als ik pb had en die had ik nu niet gehad sorry)

13. @ Bos altijd fijn he nog een keer je kleintje zien,ik vind het nu ook weer zo lang tot de 20 weken, misschien doen we tussendoor nog een 2D echo laten maken. Mooi dat je weer goedgekeurd was!

@ Sterretje heb nog wel een wrappie over :p het waren er een beetje veel.. zit nu ondertussen te eten, echt lekker. Veel plezier bij yoga, ben benieuwd wat je er van vindt, ik wil het ook gaan doen straks.

@ Mum lekker zwemmen straks.. doe je zwangerschapszwemmen of gewoon zelf vrij zwemmen?

@ Ryanne moeilijk als je niet weet wat je moet eten he.. ik neem dan maar meestal een tosti.. heb geen zin om een heel gerecht voor mezelf te maken..

@ flesvoeding.. :$ ik moet toch maar bv gaan geven denk ik zo.. ik hoop ook echt dat het wel mag.. ga woensdag gelijk aan de vk vragen ook. Ik wil het voor drie maanden gaan doen, daarna moet ik er toch wel vanaf, ivm medicatie (me kind moet licht afkicken)

eetse voor wie ook aan het eten is

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: Maakt niet uit :D je kan wel instellen dat er een pop up verschijnt
    als je een PB krijgt als je online bent...
    @ Desiree: Voor het eerst zwangerschapszwemmen :D ben best nerveus...
    kom ik daar misschien wel aan in een groep die al keilang bezig is...
    het is niet iets waar je zoveel weken aan meedoet, je mag er gewoon altijd naar
    toe (of niet als je geen zin hebt)

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    nou meiden, volgens mij is iedereen eten..

ik ben er vandoor, t zwemmen duurt maar 3 kwartier dus kom misschien straks nog ff spieken...

doei doei

16. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Leuk hoor zwangerschapszwemmen mum :) Ik kwam pas zo'n hele groep zwangere vrouwen tegen in het zwembad toen ik ging zwemmen met mn vriend. Ik kan het dan niet laten naar al die mooie buiken te kijken.

@ zwangeren, vinden jullie het ook vervelend als andere vrouwen naar jullie buik kijken? Niet op een nare manier, maar meer een bewonderende/smachtende manier. Want ik voel me dan wel ongemakkelijk als ik ff kijk, maar kan het gewoon niet laten bij een zwangere buik..

17. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @mumtobe21: sorry was ff toetje eten (aardbeien he haha) dat is kort 3 kwartier?

18. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ dreamer, ik heb wel het gevoel dat mijn eierstokken aan het werk zijn. Vooral links voel ik al vanalles en dat heb ik nooit zo vroeg in mn cyclus. Nu moet ik zeggen dat mijn ongi ook tegenviel, gezien het feit dat ik duph. had geslikt. Ik had verwacht een week flink ongi te zijn, omdat ik het al een aantal maanden niet zo zwaar was. Maar het was 1.5 dag vet heftig en toen stopte het al heel snel...

19. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ bos, lekker he aardbeien :) Ik heb 6 kleine aardbeienplantjes in de tuin, maar de aardbeien zijn nog groen/wit :(

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @nen: ligt eraan wat voor gezicht iemand erbij trekt zeg maar....of iemand opvallend kijkt of niet maar ik zelf heb het nog nooit ervaren als onprettig...alleen dat sommige mensen denken dat ze er ineens aan mogen zitten...dat vind ik wel jammer...vooral mensen waar ik niks mee heb weet je wel zoals kennissen van schoonouders ofzo...van mensen die dichtbij staan vind ik het niet erg hoor.

Deel Deze Pagina