Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @nen: ja ik heb ook wat aardbeienplanten staan maar ook nog groen/geel. maar mijn ouders hebben HEEL veel aardbeienplanten met HEEL veel rode aardbeien..mmmm....

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Mijn ouders vonden per toeval een aardbeienplantje in de tuin van hun nieuwe huis en daar zat toevallig 1 mooie rode aardbei aan. Die was lekker zoet!!

Ik zou nooit zomaar aan een zwangere buik zitten. Dat is zo opdringerig! Maar je leest wel eens van zwangere vrouwen dat ze zich 'openbaar bezit' voelen..

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ja ik vind het ook raar dat je zomaar aan iemand zijn buik gaat zitten...kijk mijn zwager doet het ook wel eens maar daar kan ik het van hebben want die staat dicht bij me en doet het niet opdringerig..maar laats iemand bij mijn schoonouders die vroeg hoe het was en wrijft over mijn buik.. dan denk ik hallo blijf er af man ik ken je amper....

verder heb ik gelukkig alleen kinderen die eraan zitten maar dat mag haha...

4. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Ik zit nooit aan iemands zwangere buik, tenzij iemand zegt, moet je voelen. Ik heb een keer het kontje van een babytje in mn hand gehad van een collega. Dat vond ik toen echt een heel maf gevoel..

Zelf kijk ik altijd naar zwangere buiken, vind het een mooi gezicht. Als ik het vervelend zou vinden dan heb ik mn mondje op de juiste plaats.. Of zou ik extra er over heen aaien hahah.. Weet niet, heb er nu nog geen last van..

Vond het wel leuk dat iemand voor het eerst deze week het zag dat ik zwanger was, de mevrouw bij de apotheek vroeg ben je al lang zwanger? Wel grappig.. Ze schrok toen ik zei 13 weken, keek een beetje naar mn buik van okey..

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @juffie: serieus wat leuk...(bij mij zagen ze het pas vanaf een week of 20 ofzo.) heb je al een buikfoto voor ons (of staat die al in je album?)

6. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

juffie: alweer misselijk.. :(
    lynn: hey :)
    sammie: ook hey :) en wat dom dat ze zaaddodend glijmiddel gebruikt hebben zeg!
    dreamer: wachtlijst van 13 maanden jeetje wat lang zeg :(
    ryanne: gefeliciteerd! :D
    nen: jeetje wat heb je veel getypt.. haha
    juffie: heb je al een bolle buik dan.. omdat ze zo raar keek toen je zei 13 weken..
    all: ben best wel moe.. was een lange drukke dag.. we hebben met de kinderen binnen gezwommen.. altijd leuk.. :)

7. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    ik heb nog nooit aan een zwangere buik gezeten. Hooguit misschien aan die van mijn moeder toen ze in verwachting was van mijn broertje. Maar ik was 3.5 toen hij werd geboren..

8. Mecha

Mecha Niet meer actief

een hsg is toch gewoon een baarmoeder foto... niet een baarmoeder spoeling??
    ( met contrastvloeistof ..de foto dan .. tenminste die heb k gehad en dat was een foto van me eierstokken om te kijken of er geen verklevingen zaten)

9. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    huh, ik heb dus nog wat gemist. zaaddodend glijmiddel gebruikt bij sam? waarvoor?

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @Gaby: leuk zwemmen. en dan vanavond nog sporten of dat niet?

@nen: haha ja bij je moeder mag dat wel he zeker op die leeftijd.

11. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Mecha, hsg is inderdaad een baarmoederfoto. Miss noemt ze het een doorspoeling omdat die contrastvloeistof er hard doorheen wordt gespoten..

12. @ Mecha HSG is toch doorspoelen en daarbij foto maken.. dacht ik dan.. hoe voel jij je? Nog last van down voelen? Ik heb/had het ook flink hoor, van tijd tot tijd flink depressief en wat suicidaal, maar ja, ik doe toch niks want ga voor me kindje natuurlijk.

@ zwangere buiken ik kijk ook altijd.. vergelijk nu een beetje met mijn eigen buik.. ik zie ook mensen regelmatig naar mijn buik kijken nu (van: is die nou zwanger of niet? Ja toch een buik ;) ) Kijken is toch normaal, ik kijk ook altijd naar de schoenen van iedereen :p

@ Mum zwemse!!

Lekker, aardbeien.. ik heb ook nog een half bakje in de koelkast staan herinner ik me.. straks ff snijden!

13. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Jeetje desiree, suicidaal?

*edit, ik schrik er een beetje van*

14. Mecha

Mecha Niet meer actief

oowwh oke nja ik dacht al doorspoelen is weer wat anders dat doen ze bij de kliniek waar ik loop namelijk ook maar dat noemen ze dan gewoon een spoeling .. ik dacht misschien heb ik iets gemist ;)

ennuh ja succes meid bij mij was het vrezelijk ik kreeg baarmoeder en eierstok verkrampingen maar bij veel vrouwen valt het allemaal wel mee ;)

@ depri voelen.. nja ik voel me nu wel wat beter moet ik zeggen ... ik probeer het ook zoveel mogelijk van me af te zetten. ik heb gister heel veel geslapen ben nu ook heel moe dus ga denk ik zo ook maar weer ff me bed in want op de bank slapen lukt me niet.

heb btw weer wat contact met de vader ..niet al te veel maar wel wat en dat heeft me toch ook ergens stiekem wel een beetje rust gegeven .. dat hij ergens toch wel blij is met de kleine en dat in de verte dus ook laat merken. tussen ons zit er niet echt een toekomst meer in ben ik bang maar ja accepteren is de eerste stap toch?
    En ik heb gewerkt de afgelopen week dus dan heb je ook minder tijd enzo om over je gevoel na te denken .. ook heb ik het nu aan bijna iedereen verteld behalve op me werk dus al die positieve reacties geven me ook wel een positieve boost.. en wat je zegt ik ben er voor me kleine :D

hoe is het verder met jullie????

15. Ja, ik kan heel erg wisselen met hoe het gaat (vorm van manisch depressief) heb medicijnen voor maar moet nu op een lage dosis in de zwangerschap.. dus heb het wat zwaarder.. maar het is niet dat ik het echt wil gaan proberen.. dan denk ik er alleen aan.. dus maak je geen zorgen hoor.

dit is trouwens een foto van het geslacht van ons ventje!
    :p:p:$8):D

16. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Getsie, ik heb net ijs op maar ben nu een beetje misselijk...

17. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @dees: zoooo dat is duidelijk zeg haha...daar kun je niet omheen

@mecha: ben ff je verhaal kwijt maar had je al lang een relatie met de vader of hoe zet het ook al weer? als je het niet nog een keer wilt vertellen ook prima hoor..

18. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ desiree, wel vervelend zeg dat je nu op een lagere dosering zit.

Ennuh, kan me niet voorstellen dat dat nog verandert naar een meisje haha ;)

19. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

bos: zwemmen was echt voor de kinderen.. hadden gewoon een badje in de groep gezet en gevuld met water.. :) nee vanavond niet sporten zijn gister geweest in plaats van vandaag..
    desiree: je kan meteen zien dat het een jongetje is..

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @nen: oh gadsie hopenlijk is het snel over...

Deel Deze Pagina