Goedemiddag... Slecht geslapen vannacht..Kon me niet eens meer omdraaien omdat mijn bekken zo pijn deden..en als ik me probeerde om te draai kwam er een ongelovelijke druk te staan in mijn (jeweetwel) Ook ben ik er vanohtend achtergekomen dat ik een geelachtige streep onder mijn borsten heb.. En als ik er op druk voelt dat netzoals een blauwe plek.. Weet niet hoe ik dat anders kan uitleggen..! Liefs
mariss: balen dat je niet goed geslapen hebt.. en die geel achtige streep.. geen idee wat t zou kunnen zijn..
@Gaby Ja idd balen..En dat gaat al een paar nachten zo.. Ik zou het ook niet weten..Ga zo maar even googelen.. Mischien dat ik er dan achter kom..En anders vraag ik het maandag wel aan de verloskundige..
@emma: leuk he dat je straks alles in kan ruimen..ik heb nu al zin in volgend weekend. kan ik ook aan de slag. werken ging wel goed...merk wel dat ik erg moe ben en dat mijn arm erg zwaar aanvoelt...deze week heb ik er meer last van als die week ervoor. @gaby: zo jij bent goed bezig zeg... @mariss: vervelend dat je niet goed hebt geslapen..ik zou ook niet weten wat die streep is. zitten je bh's niet te strak dat het klemt ofzo?
poeh ik zou best ff kunnen pitten maar mijn schoonvader is er..zo lullig he als ik hier op de bank lig te slapen haha...hopen dat hij snel klaar is..
hallo was ik weer... lekker klaar met stage lopen.. was een snel dagje!!! Ik ben nu helemaal aan het genieten van mijn Diploma schap.. weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet doen smiddags!! ohhh god.. de kleine en de grote zijn mijn huis aan het terrorriseren!!! hahaha.. ben idd geval blij dat ze het goed met elkaar kunnen vinden!! blegh wil graag een nieuwe bank...we hebben best wel een oudere hoekbank.. merk dat ook gewoon..veren komen door de stof heen.. de kussens worden gaar.. maar lief wil nog niet..grrr.. hij wil eerst op vakantie en dan pas een nieuwe bank kopen!!! maar goed even geduld hebben!! word ook tijd dat ons nieuwe behangetje er op komt!! moeten alleen nog geschikte verf vinden!! wil eigenlijk wel heel graag het paarse behang en dan ook alle accessoires paars.. lijkt me zooo prachtig..hihi..
@bos.. Nee heb het niet kunnen vinden helaas. Maar ik vraag het maandag wel aan mijn verloskundige.. Mischien dat zij het wel weet..
@matta: haha verveel je je nu al...word een leuke hobby zoeken dan.. ik ga een poging wagen om mijn luxaflex schoon te maken...ligt al klaar in bad...maar word wel rot werk denk ik...
Hey allemaal, @Kim: Veel plezier in Parijs! Het zonnetje schijnt hier al heel de dag, dus zal daar ook wel zijn @Emma: Mmm, ik denk dat ik toch iets teruggezegd had tegen diegene die achter de balie zat @Kristel: Als ik dezelfde zwangerschap krijg als mijn moeder, dan kom ik ook los over de 20 kg bij. Ik hoop stiekem van niet, want kweet niet of het er zo goed af gaat gaan na de zwangerschap. Ik krijg er nu al met moeite iets af. @Gaby: Eigenlijk kan je dat ook als een compliment bekijken hé. Emma ook trouwens. Als jullie 40 zijn, lijken jullie veel jonger. @Plannen voor vandaag: Ik heb morgen om 11.50 examen van muzische vorming. Jeuj ... not. Ik moet dus studeren, maar ik moet heel eerlijk toegeven dat ik niet goed weet wat! Ik heb twee taken moeten maken, ik dacht dat het alleen bespreking was, maar ik ben helemaal niet zeker. kHeb al een smsje naar twee mensen van mijn klas gestuurd, maar die antwoorden niet terug. Ik denk dat ze nog aan het werken zijn. Tja. als het veel is heb ik morgenvroeg ook nog wel wat tijd om te studeren. Grootste deel van de punten is (denk ik) toch al gegeven. Ik kreeg vandaag een brochure aan van 'Vanastenbabysuperstore' in Tilburg. Daar staat de Mura 3 in voor maar 499.99. Stom dat het alleen de 3 is waar er 30% koring op is.
hallo ben naar Ikea geweest en net met de hond naar mn schoonmoeder gelopen. Is ze niet thuis dus ben ik om kunnen draaien. Nu ga ik lekker op de bank liggen met mn boek
@gaby, dat is idd een lekker gevoel, alles weer lekker fris Ik moet ook nodig wat doen hier @Mariss, gee idee wat het kan zijn.. iets met de doorbloeding misschien? @Bos, ja dan ga je niet zo snel een dutje doen idd.. is ie al klaar? Wel goed om je schouder denken he, helemaal als het weer erger word.. Luxaflex in bad? haha hoe bedenk je het @Hilli, ja ik stond een beetje perplex haha, drong niet meteen tot me door eigenlijk. @Ryanne, nog wat gekocht bij de ikea? Ik ben net even wezen winkelen. Ik zocht steunkousen bij de hema haha , maar nergens in mn maat alleen maar van die huge dingen. Ik hou vocht vast en volgens mij krijg ik spataders hmm en die dingen moeten helpen
M'n mannetje is nog niet thuis.... Dat wordt haasten straks! Ik ga maar vast de auto leeghalen. Al zijn visspullen staan er al de hele week in. Ik kon de hele dag niet op de site komen. Heb dus maar de box opgezet en even voor de lol (want ik moet het nog even wassen) de kinderwagen opgemaakt. Fototoestel ligt ook ergens in de auto dus ik denk dat de foto's morgen komen. Fijne dag nog allemaal
dan ben ik eens benieuwd tot hoe lang je die steunkousen aangetrokken krijg. Al ik zie hoe ik mn gewone sokken en schoenen aandoe hahaa Heb allemaal prullaria gekocht. Twee kussens, plaid, 2 vazen, knuffels en nieuwe stoelhoezen en fotolijstjes
@ debs wat gek dat je niet op de site kwam. Eindelijk staat de box dab toch Benieuwd naar de foto;s meid
@Ryanne, oja had ik nog niet eens over nagedacht hahaha, anders moet mn vriend maar helpen ofzo Dus leuke spulletjes gekocht allemaal @debby, ben benieuwd naar de fotos! Dus de box staat nu toch Hoe laat moeten jullie weg dan?
@Emma Ik zou het ook niet weten.. Zal wel niets ernstig wezen. anders hadden jullie het ook wel geweten hihi
jemig luxaflex wassen is inderdaad een klote werk zeg. dat ding is ook zo onhandig groot. blij dat we er alleen 1 in de badkamer hebben hangen hij hangt nu buiten te drogen...het heeft even tijd en vloeken gekost maar hij hangt er... heb net nog ff naar prenatal gebeld en alles is binnen. jee kunnen we op pad morgen @debby: ben benieuwd naar je foto's @emma: nee ga niet ff slapen...heb koffie genomen en zolang ik maar in beweging blijf gaat het wel...ga zo nog ff douchen (zonder luxaflex haha) en dan hopen dat ik het vol hou vanavond. (en ja ik heb rustig aan gedaan met mijn schouder) geloof dat ik nu toch wel een beetje last krijg van nesteldrang...heb al een lijstje gemaakt met wat ik allemaal nog wil schoonmaken zoals kledingkast, koelkast en dat soort klussen die je eens in de zoveel tijd moet doen steunkousen haha ja dan moet je vriend maar helpen en anders thuiszorg aanvragen net als die oude mensen haha... @ryanne: prullaria kopen is ook leuk @hilli: oh dat is vervelend zeg dat ze niet terug smsen..hopenlijk heb je niet te weinig geleerd...zou zonde zijn als je de helft maar weet... het ff bij mijn ouders geweest. kat en konijn hebben weer eten...ze komen vanavond wel thuis maar pas om 10 uur dus anders zitten die beestjes zolang zonder eten. heb ff kersen gekocht voor mijn pa daar is hij zo dol op en een bosje bloemen voor mijn moeder dus die moest ik ook nog ff afgooien...hopen dat ze het leuk/lekker vinden. nou ga nu ff douchen..