Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

goedemorgen,

kim: je bent ook weer terug.. was t leuk..?

vandaag werken van 7.30 tot 17.30 lange dag..

2. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Goedemorgen meiden,

@ Kim: Mooi dat het zo leuk was meid! :) Tis ook echt een geweldige stad!
    Wat leuk dat t wiegje nu staat!

@ Mum: Leuk dat jullie ook bijna het wiegje neer kunnen zetten. :) Hoe gaat t verder met je?

@ Kris: Ook al zo druk geweest meid! Pffff...
    Ik heb gister in m'n uppie nieuwe rolgordijnen opgehangen. In eerste instantie nog zonder schroefmachine ook... T zweet stond me echt overal.
    Kan niet wachten tot ik het kamertje af kan maken, maar ja... nog even geduld.
    Ik zal straks een foto maken van de box. :)

@ Mariss: T kan nu elk moment gebeuren hea?!? Apart idee lijkt me dat. Dit lijken me nog indalingsweeeen. Succes!

@ Gaby: Goedemorgen meid!

@ All: Ik ga vandaag maar weer een opruim, schoonmaak, was en strijk dagje houden denk ik. Afgelopen weekend is enorm hectisch geweest. Tenminste zo voelt het.... Dus nu lekker op m'n gemakje vanalles doen.
    Morgen ga ik met een vriendin en haar zoontje naar de Apenheul! Heb er zin in! :D

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meiden,

Even snel een vraagje, gister avond om 22.00 had ik een positieve ovulatietest, en vanochtend was mijn temp al met 0,5 gestegen..
    Maar kan dat al zo snel?!

4. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Sorry Sammie, dat weet ik niet.
    Hoe gaat t met je?

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    #44345 red88, 15 jun 2009
    Laatst bewerkt: 15 jun 2009
    hee meiden... ik ben ook weer wakker... naja ben gewoon elke morgen vroeg wakker maar dat geeft niet.
    Heb ik tenminste ook wat aan m'n dag en 'k geloof dat ik hele vroege nesteldrang heb.

@Mumtobe, wij gaan wel eens naar 't bos enzo ja... 'k wil eigenlijk ook een 4-wieler maar m'n man een 3-wieler. Nu hebben we afgesproken dat we gewoon gaan kijken wat t handigst is en 'k wil 't liefst 1 van de goedkopere kinderwagens.

@Kristel, goed bezig geweest zeg!
    @Mariss, wow mooie buik!
    @Debby, leuk zeg naar de Apenheul! Schoonmaakse!

k Sta weer op wacht maar heb helemaal geen zin om te werken. Moet morgenmiddag naar Hoogeveen toe, is uur en kwartier rijden ofzo, ff 1,5u bijscholing en om 15.00u al. Niet bepaald handig als ik in een gezin zit en helemaal niet als ik in Friesland ofzo aan't werk moet.

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @sammie: jee je ei op dag 15 goed joh...sleur je vent het bed in zou ik zeggen haha..weet helaas niks over tempen moet je bij oma zijn haha.

@kim: welkom terug haha...fijn dat parijs leuk was...veel dingen gezien?

@debby: lekker dagje opruimen vandaag en bijkomen van het weekend. groot gelijk hoor

@marisss: zo jouw buik is inderdaad gegroeid zeg jee..

kleine zit echt de hele tijd in mijn zij te schoppen. kan zijn voet gewoon bijna vastpakken zo hard duwt hij. echt heel apart zeg.
    ik ga vandaag ook maar aan de schoonmaak. de badkamer is heel hard nodig en wil graag onze kledingkast eens uitsoppen. misschien ook nog ff de koelkast en vanmiddag verjaardag van een vriendin. vanavond weer pufclub dus genoeg te doen...nu alleen nog van de bank af zien te komen om echt te beginnen...

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Sammie, ik zou t ook niet weten.

'k Vind het trouwens erg moeilijk om voor me te houden dat ik zwanger ben. Pfff... voor m'n gevoel staat het op m'n voorhoofd geschreven.

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    redd je hebt pb..

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @Red: willen jullie het wel geheim houden tot 12 weken of gaan jullie het eerder vertellen. heb je de vk al gebeld?

10. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Bos, thnx! ´k Had ´t niet door. ´k Denk niet dat we ´t geheim houden tot 12 weken. ´k Wilde tot een week of 8 en ´t dan aan de familie vertellen en vanaf 12 weken op m´n hyves en collega´s enzo.
    Maar inmiddels weten een aantal mensen het al vooral omdat m´n man slecht z´n mond kan houden.
    Hij wil ´t ook graag met z´n verjaardag vertellen, hij is de 24ste jarig en vieren dit de 28ste ofzo.

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @red: is ook moeilijk he om je mond te houden. ik vond de eerste twaalf weken echt het langst duren. ben je niet meer misselijk?

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik ga maar ff aan de slag in de badkamer...moet vanmiddag ook nog naar de hema onze canvas doeken ophalen en eigenlijk nog naar de kledingwinkel want vriendlief is gister zijn knoop verloren van zijn spijkerbroek. die dingen kun je er nooit zelf weer aan zetten zo lastig...

13. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    ´k Heb s morgens beetje raar gevoel in m´n maag maar ´t is prima te doen zo.

Ik ga ff ontbijten en de hond uitlaten.

14. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    vervelend he die stomme knopen

15. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Goedemorgen allen,

Red.. volgens mij had ik je nog niet gefeliciteerd met je zwangerschap.. bijdeze dan! Gefeliciteerd..

Hier alles prima. Nog 3,5 dag werken en dan eindelijk vakantie! We vliegen zaterdagmorgen om 05:00 uur :-D

Met de zw is ook alles prima.. begin haar nu eindelijk wat meer te voelen.. erg vervelend dat die placenta aan de voorzijde ligt :( alleen zo ff naar de ha voor een blaasontstekingstestje en mijn onhoudbare pijn aan mijn rug..

ook een nieuwe buikfoto geupload..

Fijne dag allemaal!

16. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Goodmorning ladies (& babys) :D

17. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @ukkie: waar gaan jullie heen op vakantie. buikkie groeit goed he. hoever ben je nu?

@nen: goede morgen (ook namens baby :D)

zo badkamer is schoon, wc gesopt en gedweild en babykamer gedweilt..nu eerst een bakkie koffie....

18. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ mariss, mooie buikfoto hoor! Snap wel dat je buik in de weg zit.

@ ukkie, ook mooie foto meid! Leuk dat je haar wat meer voelt

@ red, fijn dat je nog niet zo misselijk bent. Stom van die bijscholing zo ver weg...

@ kim, toch maar goed dat je het weekendje hebt verzet! Ik ben erg benieuwd naar je nieuwe buikfoto :)

@ debby, waarom hangt Daan dat rolgordijn niet op? Dat zou jij toch helemaal niet moeten doen als zwangere.. Leuke vakantiefoto's trouwens :)

19. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    haha dank je bos ;)

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0