Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Mum, werkse vandaag!

@mariss, ben benieuwd! ik denk dat je niet tot 42 weken gaat, week of 38 gok ik :D
    Hier gaat het nu goed hoor, ik doe rustig aan..
    Mooie buik trouwens! groot! En hij is gegroeid idd

@Kim, hey! mooi dat jullie het leuk hebben gehad! En lekker hoor 30 graden :)
    nog op de eifeltoren geweest?
    Ben benieuwd naar je foto!
    Oja update, ik heb gister aan de ctg gelegen. Ik had 'oefenweeen' , met buikpijn/menstruatiapijn en rugpijn om de 3/4 minuten. De baarmoedermond was wel wat zacht al en niet helemaal dicht maar niks ergs, dus ik moet rustig aan doen, op de bank zitten en liggen. Als het erger word weer terug en dan eventueel weeenremmers. De regelmaat is er nu uit gelukkig, alleen af en toe en als ik opsta ofzo.

@Debby, mooi dat het gelukt is! Voel je je al beter trouwens? rotwerk is dat he, rolgordijntjes ophangen.
    Gezellig morgen naar de apenheul :D

@red, zo idd vroege nesteldrang ;) hopelijk word je niet gebeld dan..
    moeilijk idd, om het niet te vertellen. Wij hebben het de familie (ouders etc) meteen verteld . Ik wou ook dat die het wisten als er iets mis zou gaan.. De rest heb ik het verteld na 9 weken toen we een goede echo hadden gehad.

@Bos , leuk he dat getrap :). jij hebt ook een druk dagje voor de boeg, schoonmaakse alvast!

@Ukkie, mooi dat alles goed is :)

@kristel, je hebt het maar weer druk mee gehad, mooi dat alles nu klaar is :D. ben je er nu helemaal klaar voor?

@nen, goeiemorgen! :D

ik heb mn rijles maar afgebeld voor vandaag..verder ga ik dus niks doen ..beetje spelletje doen , buiten boekje lezen ofzo..

2. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    bos, doe mij ook een bakje :D

Ukkie, zal even je foto bekijken

3. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    ukkie, mooi buikje! en 21 weken al...gat snel zeg!

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @emma: goed dat je je rijles hebt afgebeld. buiten lezen? schijnt de zon dan bij jullie? *bos zet ff een bakkie koffie voor emma*

oh weet niet meer wie het gokte maar iemand denkt dat ik 20 augustus beval..hoop het niet want dan is mijn schoonmoeder jarig...(en de 11de mijn zwager)

5. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Jullie gaan veel te hard voor mij... hahahaha :D

Ik heb nog niet eens schoongemaakt, alleen maar gedoucht en een beetje getut. En Bos heeft de badkamer en wc al gedaan. Ik schaam me diep. hahaha :D

@ Ukkie: Waar gaan jullie heen?

@ Nen: Als ik op Daan moe wachten is het nog niet gedaan als de kleine er is. ;) Dus dan doe ik het zelf maar! Girllllll Powerrrrrrr!
    Thanx!

Er staan dus nieuwe foto's op de babysite!

@ Emma: heej meid! Ja, t gaat wel weer beter met me! :) Stemmingswisselingen horen er een beetje bij hea.
    Nou is indd een rotklus! :( Op maat zagen. schroefjes die je binnen no time lam hebt gedraaid. T zat echt allemaal tegen. Maar Daan was wel trots op me. Hij kwam thuis en vroeg wie er langs was geweest, ik heel onschuldig 'Niemand'. Hij zo 't hangt netjes hoor! :)

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @emma: nou drukke dag. heb een hoop plannen maar weet nog niet of ik ze allemaal ga uitvoeren hoor vandaag haha..zo wel ff de kamer nog dweilen en de kast boven soppen...dat wil ik zoiezo gedaan hebben vandaag...baal alleen dat de stad pas vanmiddag open is anders had ik nu onze canvas doek vast kunnen halen. ben namelijk wel nieuwschierig hoe hij eruit ziet..

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @debby: haha ja als je op mannen moet wachten duurt het altijd ff. ik heb mijn rolgordijn aan mijn pa mee gegeven gister. kan die hem op maat maken en ophangpunten hangen er nog van het vorige rolgordijn dus dat scheelt.

goed man dat je het zelf gedaan hebt. ik zou er al niet eens aan beginnen. heb er zo geen geduld voor he en ik maak zo'n ding altijd scheef als ik hem kleiner moet maken ofzo.

je hoeft je niet schuldig te voelen hoor dat ik al wat gedaan hebt en jij niet. ik zou me schuldig moeten voelen als je zag hoe mijn badkamer eruit zag haha...jij bent normaal al zo actief en dan ben ik vaak genoeg lui...dus lekker door tutten en rustig aan...

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    waar vind ik nu eigenlijk de link naar de babysite?

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Wowsie, wat ben jij goed bezig bos!
    'k Heb alleen nog maar gedoucht, o ja daarvoor de hond gedoucht, ontbeten, hond uitgelaten, was in de wasmachine gestopt en handdoeken e.d. opgevouwen.
    'k Ga nu ff tandenpoetsen en dan eerst maar even boodschappen doen denk ik. Ook even een nieuw kussen voor de hond halen, deze stinkt.

10. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Bos, lekker bakje :D ja , hier schijnt het zonnetje. Nee das niet handig zelfde verjaardag als je schoonmoeder haha
    leuk dat je het canvas doek op kan halen straks! is ie heel groot?

@debby, gelukkig voel je je weer beter . Heb je toch maar weer even gedaan, ik doe het je niet na haha, dan belanden ze ergens aan de andere kant van de kamer :p

11. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ emma, goed dat je je rijles hebt afgebeld.

@ debby, wel lief dat hij je toch nog complimenteerde dat het netjes hangt :) Ik ga je foto's ff checken!

12. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    jullie zeggen ' ik heb alleen nog maar '.. ik heb nog helemaal niks gedaan hoor haha alleen ontbeten..:D

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @red: nou jij bent anders ook al aardig actief hoor

@emma: jij mag alleen maar koffie drinken en in de zon zitten voorlopig ja..:)..hier schijnt de zon helemaal niet. waar woon je kom ik daar heen haha.
    canvas is niet zo heel groot. 50 bij 50 geloof ik (zus heeft hem besteld dus weet niet precies) als hij zo groot is vallen we zo op dus we dachten houden het klein en doen hem zwart/ wit dan lijken we allemaal net wat knapper :D

@debby: heb je babysite gevonden en je foto's bekeken hoor. zag er lekker uit op vakantie.

14. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Bos, dat is wel een mooie grootte denk ik ja.. mn zus heeft ook zoiets van haar dochtertje.
    ik woon in friesland, vlakbij heerenveen..eindje rijden dus :p haha

@debby, zal ook even je fotos bekijken

@nen, ik weet niet of een tempstijging zo snel na een posi ovutest komt.. ik heb nooit ovu testjes gebruikt omdat ik fm kreeg. Maar ik denk dat je ie wel geweest is al hoor. wat zijn jouw plannen voor vandaag?

15. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

hihihi Thanx! T was ook echt heerlijk.
    M'n ouders hebben alweer voor september een vakantie geboekt. Naar t zelfde resort! hihihi Nu zijn ze ons steeds jaloers aan t maken. Mijn reactie was 'T wordt toch niet zo leuk als wij er niet bij zijn. :p ' hahahaha :D

De box foto komt zo en ook nog van wat nieuwe spulletjes! Maar nu eerst iets doen. Wasmachine draat iedergeval al das tenminste wat. ;)

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @debby: oke ga ik ook nog ff wat doen en dan kom ik zo kijken naar de andere foto's. geef ff een gil als ze erop staan he

@emma: ja wel stukje rijden inderdaad maar moet wat over hebben voor beetje zon toch haha...

17. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ emma, Sam had een posi ovutest ;) Ik niet. Had gister alleen een licht streepje, maar dat heb ik altijd. Voel volgens mij wel een ei groeien, want er is echt spanning in mijn linkereierstok. Temp was nog laag vanmorgen...

18. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Debby, ziet er mooi uit daar! leuke fotos hoor! je buik staat nergens op de foto hihi

19. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik ga eerst ff boodschappen doen. 'k Heb net geld voor de kleine op onze spaarrekening gezet dus we kunnen even vooruit!
    Nu nog wachten op 't belastinggeld en hopen dat we niet teveel hoeven terug te betalen aan't uwv.

20. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @nen, o oeps :D ik word een beetje dement geloof ik haha
    Die van jou duut nog even dan dus..je vriend ging de 21e weg toch?

@Bos, ja idd, maar hij is nu ook alweer weg helaas..

ik ben even douchen..nu pas haha tot zo

Deel Deze Pagina