Welkom zustertje! @ Dreamer: Ik kan wel wachten tot woensdag. Vind ik ook wat fijner, hou niet zo van het opvangen van urine, Daarom heb ik ook geen dipsticks gekocht..
HAllo meiden! Hoe gaat het met jullie? IK heb al sinds 2 dagen last van mijn buik, kan het niet echt omschijrijven... Ik hoop zo dat het eindelijk raak is! Wat een rot weer he? helemaal niks aan! Even een vraagje, tijdens het klussen doet het ''pijn'' me baarmoeder.. dit heb ik ook tijdens me vruchbare dagen en eiersprong, maar nu dus ook, weet iemand hoe dat kan of is? xx
NOD lijst Juni 27: Knarboor, 2e ronde Juli 20: Romytamara ZWANGER 20: Sammie88 23: Desiree1986, 10e ronde 25: Meisje87 25: Butterfly26 26: Lexy4 26: Sterretje08 Augustus 2: Kristel86, 7e ronde 4: Dreamer83, 3e ronde 5: Natassie 10: Mac, 1e ronde 31: Alexia R, 2e ronde
Klopt ik werk in de zorg! Ik heb dat ook weleens tijdens het klussen als mijn man tegen mijn baarmoeder aangaat en dan doet dat echt pijn.
Eiersprong Het is eisprong Leeuw En nee geen idee. Panda: ik vind het juist wel fijner, vind het makkelijker. Doe het ook met testen die niet gedipt hoeven te worden Maar ik ga voor je duimen! @Alexia: heb je op de 31e gezet. Moet er verder nog iets veranderd worden aan de lijst?
eiersprong hihi ik moest er ook om lachen, sorry. ik heb dat af en toe ook wel ja, tijdens het klussen, dat het iets pijn doet tegen me baarmoedermond. maar heb er nooit op gelet welke periode in mn cyclus dat is.
Heb het normaal eigenlijk bijna nooit. Mijn bm zit ook zo hoog dat ik hem zelf nooit heb kunnen voelen zeg maar. En sinds een week of 2 is alles een beetje gevoeliger zeg maar.. Niet echt pijn..
Jeetje wat een programma joh! Ik heb het nog nooit gezien en heb geen idee wat het inhoud verder. Maar de tranen stromen nu al over mn wangen en heb net 1 minuut gezien. Moest zo onwijs denken aan mn doodgeboren neefje toen die vrouw vertelde dat hun kindje dood is. Moeilijk
Nou dat ga ik nooit meer kijken! Niks voor mij al die nare dingen, kan dat niet loslaten. Heb nu toch een beetje ovu pijn. Heb na vanmorgen met ochtendurine ook geen ovu testen meer gedaan. Morgen ook niet. Ga ervanuit dat mn temp morgen laag is. Zo niet, dan doe ik alsnog een ovu test. Maar later dan morgen kan ie toch niet komen als ik de ovu testen moet geloven.
Ik ga er ook vanuit dat je temp morgen lekker laag is hoor. Tenminste dat is de vorige 2 cyclussen ook zo geweest bij jou toch?
Yups. Heb nog elke keer een tempdip gehad op de dag van mn ei. Dus ga er maar gewoon van uit. Ben je al zenuwachtig voor woensdag Panda?
Jaaaaa ik ben heel zenuwachtig, daarom praat ik hier nu zo veel haha Ik kan eventueel ook straks gewoon zw-testen kopen Maar ik weet niet of ik daar wel zo veel zin in heb.. het regent.
Ik zou het gewoon doen. Des te eerder ben je uit de zenuwen. Je zegt zelf last van stress te hebben, dus dit erbovenop zou niet goed zijn voor een vruchtje. Gewoon de goedkoopste halen.