@juffie goeiemorgen had je eht die vriendin nou wel of neit al verteld?? dat was toch diegene waar je eht zo graag tegen ou zeggen @sammie nou dan heb je tenminste je best gedaan toch :d nu maar hopen dat het idd je ei was en dat het hartstikke raak mag zijn. zo heb ook weer een nieuw dagboekdeel geschreven op de babysie en de foto's van parijs staan erop voor de nieuwschierige
@Sam: wat deed je temp? Je ovu test is negatief nu he, testlijn is lichter dan controle lijn. En je 1e posi test was savonds rond 10 uur toch? Dus dan kan het wel dat je nu nog een duidelijke 2e streep hebt. Maar je piek is afgelopen iig, je zit nu aan het einde.
Goede middag allemaal! Ik zit nog in mijn pyama... Oeps... Maar wel lekker voor een keertje! Heb helemaal nergens zin in vandaag, ga dan ook lekker niks doen! @juffie wat fijn dat je vriendin weer terug is! @kristel, wat naar van je oma zeg! Hoop dat je haar nog snel een keer kunt zien! @Debby veel plezier vandaag! @red fijn dat jij zo goed hebt kunnen slapen, heb je hard nodig! Volgens mij klopt het iig wel dat je straks niet meer in de nacht hoeft te werken, maar weet niet vanaf wanneer dat is @kim zo we kunnen weer wat bekijken en lezen bij je! @sammie, nou jullie hebben je ei goed benut iig! Ik ga hard voor je duimen dat dit het geluks eitje is geweest! @mecha, al klaar met vervelen
Ja de eerste positieve test was inderdaad 22.00 s'avonds. Had die nacht hiervoor erg slecht geslapen en viel pas rond 1 uur in slaap, dus die heb ik verwijderd. Temp was vanochtend 36.76. Maar wanneer denk jij dat mijn ei is geweest/komt?
@kim nou heerlijk kan er helemaal van genieten! Jou laatste werkdag komt in zicht zeg, lekker hoor! heb je al bedacht wat je allemaal wilt gaan doen in je verlof voordat de kleine er is! @dreamer, nog maar 6 dagen en je weet weer een stuk meer hopelijk! dat gaat nu toch best opschieten he! Ik ga vast duimen dat je veel mooie dingen te horen krijgt!
@Sam: doe is de link van je kaartje, dan heb ik even een duidelijker beeld. @sterretje: lekker rustig aan doen! Is ook wel is lekker toch.
@sterretje ja idd is ook al snel he ben i kwel blij om want het is de afgelopen 2 weken ineens een stuk zwaarder geworden allemaal dus kan die rust wel gebruiken ik ga zelf de geboortekaartjes maken dus dat houd me wel ff van de straat en wil een geboortebord gaan maken van hout en dan zelf schilderen van een disney figuur. dus ook weer iets om te doen. verder niet echt plannen. ohja frank heeft nog 1 week vrij eind juli en dan komt mijn broertje alweer thuis en als i kdan bevallen ben heeft frank nog 2 weken vrij
NOu genoeg te doen straks dus kim! Vervelen zul jij je niet hihi Leuk dat je zelf de kaartjes gaat maken zeg, echt crea bea! Lekker he dat je frank nog vrij heeft een weekje in je verlof Hier heeft hubbie ook de eerste week van mijn verlof een week vrij en dan nog 3 weken als de kleine er is
ja dat is wel heel fijn. want als je bevallen bent ga je toch echt niet heel veel weg enzow met een pasgeboren kindje, dan kunnen we die ene week nog lekker naar de kust en andere leuke dingen doen
@Sam: het kan dat je ei gisteravond is gesprongen. Nog even de komende 2-3 dagen doortempen en dan is het wel duidelijk. Je temp zit namelijk net op de grens van wel of niet gesprongen. @Kim en Sterretje: wat lekker zeg nog even samen een weekje en dan na de bevalling nog 2-3 weken. Mn man is ook al uren aan het sparen om veel vrij te kunnen nemen na de bevalling.
Dreamer, Bedankt voor je moeite . Grrr, belde röntgen net voor mijn ct-scan die op 17 juli stond gepland, of het al zaterdag kan, zeg ik met mijn domme kop ja... Maar nu las ik dat het erg schadelijk kan zijn en een miskraam kan veroorzaken, moet ik hem weer verzetten...
@dreamer, laat je mannetje maar lekker al zijn uren sparen hoor!Hoe meer uren hoe meer tijd jullei straks lekker met zijn drietjes hebben!@sammie, ik heb ook ff naar je kaartje gekeken meis, staat zeker niet al te veel in hahaIk denk dat je ei gister is geweest, aan de hand van je testen en je temp nu, maar wat dreamer al zei als je nog ff doortemp 2 dagen ofzo, dan moet het duidelijk zijn!
@ sterretje whaha ja was maar weer ff in bed gesprongen .. ff gekotst ff gegeten whahah ik heb me fotos in me album gezet.. van de spulletjes en de echo
Zo weer terug van de Hema en de AH. Een doosje frikandellen gekocht, had zoiets moet vandaag toch iets eten... Net langs het nieuwe huis gereden, om te huilen!!! Het is een teringzooi, en ik vraag me af of ze het zo eigenlijk mogen opleveren.... Het is echt deprimerend, allemaal bouwpuin en de voordeuren zitten er nog niet eens in!!! Ik vraag me nu ook af hoe het moet met de verzekering van het pand.
@macha nou klinkt lekker ahum.. moet je ook al zo vaak overgeven?? @juffie wanneer zou het opgeleverd worden? dan moet alles er toch opzitten tenzij ze anders vermelden.. ik zou je huis wel gewoon verzekeren anders even bellen met je verzekering. maar als hun er nog aan moeten werken vraag ik me ook af hoe of wat. vervelend zeg
Het had eigenlijk al een half jaar geleden klaar moeten zijn.. Ik heb me zus net gebeld die gaat de verzekeringen regelen (mn vader heeft een tussenpersoonbedrijf dus dat wordt allemaal lekker geregeld) Morgen gaat er een opleveringskeurmeester van Vereniging Eigen Huis mee en ik ga toch vragen of we er geen werk van kunnen maken. Ik vind dit geen style. We betalen 2 ton en dan krijgen we gewoon een BOUWPUT cadeau Ben goed pissig, maja is niet goed voor de kleine en mn bloeddruk... Ga wel even wat eten en de stieren pesten ofzo.. ff mn agressie kwijt