Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ kim whah nee ik heb het ff bijgehouden het is nu om de dag dat ik moet kotsen maar ik voel me dan wel beter de rest van de dag .. als ik niet moet kotsen dan blijf ik misselijk constand... en ikmoet echt constand eten anders komt het ook heel vervelend maar ja ff doorbijten ;)

hoe is het met jou meid?? had je nog een nieuwe foto gemaakt?

@ juffie stieren pesten??? waar woon jij ??? :D
    ennuh inderdaad niet te druk maken is niet goed voor de baby , en als het allemaal meevalt straks dan heb je je voor niks druk gemaakt .. ga voor je duimen meid ;) voor een huis met deuren anders heb je ook geen sleutel nodig

2. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Ik woon nu in een poldergebied en heb kippen en stieren als huisdieren ;) Nouja nog eventjes dan want ze gaan niet mee naar het nieuwe huis.

Het valt niet mee, heb het net met eigen ogen gezien. Er missen nog 6 deuren, je kan nog niet eens bij parkeergarage 2 komen, we moeten dus met 80 auto's door 1 in en uitgang. Zal leuk worden smorgens ;)
    Nou maar hopen dat ze over 2 weken, dan zullen de eerste mensen wel echt gaan verhuizen dat ze dan al wat verder zijn. Maar toch is het geen style... al zouden ze later opleveren krijgen we 5 of 10 procent van de aankoopsom terug, en dat willen ze niet ;)

3. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @mecha ja klopt in mijn album.. ik vind om de dag nog best veel. maja ik zelf heb geen een keer overgegeven dus dan is 1 keer al veel he

@juffie oh morgen al.. idd niet netjes als het neit voledig en goed afgeleverd word.
    waar gaan de stieren en kippen dan heen?

4. juffie2008

Hi hi de stieren en kippen blijven bij de bewoners op dit erf ;)
    We huren een gedeelte van een van de schuren van die mensen. Die hebben ze omgebouwd als woning.. Ongeveer 45 vierkante meter. Daarom hebben we ook geen bank snappie ;)
    Boven is het wel lekker ruim hoor, ach het heeft hier zijn charmes. Uitgestrekt poldergebied, 2 meter lopen naar de loosdrechtse plassen Heerlijk! We hebben een kano naast het huis en een hele grote trampoline waar ik graag op lig te zonnen :D
    Ik ga zometeen even lekker een boekje lezen op de trampoline. Even wat vitaminetjes voor een gezond tintje (zie wel erg bleekjes) Het is ook een stiltegebied dus je hoort hier helemaal niks behalve eens een stier of de kippen die eten willen..

Straks hoor ik een trein die elke 5 minuten voorbij komt en gezellige buren; heeft ook zijn charmes.

5. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @juffie oh oke.. heeft idd allebei zijn charmes al zou ik zefl niet bewust kiezen voor een huis aan een spoorweg. word altijd heel snel geiriteerd an scherpe geluiden of veel kabaal.

6. juffie2008

Ik heb er ook niet voor gekozen , mn man heeft het project gekocht net een week voordat we elkaar leerden kennen ;)

7. Mecha

Mecha Niet meer actief

OWwh wat leuk . wel jammer dat je nu je diertjes moet achter laten .. ennuh ja dat is wel heel raar ik zou ff kijken wat je daarmee kan dan inderdaad want die 10 % klinkt toch ook wel verleidelijk :D
    hebben jullie me mini hartje gezien op de echo foto???

8. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @juffie dus je kreeg er gelijk een huis bij je man bij hihi
    Das ook weer eens wat anders!
    Maar balen dat alles zo moet gaan zeg!
    Dat had je ook niet verwacht!

@mecha, he bah ook al aan het overgeven en misselijk steeds
    Als er iets rot is, is dat het wel, had er zo'n hekel aan!
    Nog ff volhouden!
    Gelukkig ben je er wel weer een stuk van de dag mee doorgekomen haha

9. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @mecha, ja heb je echo;s bekeken hoor!
    Nu nog zo klein, maar voor je het weet een echt klein mensje hoor!
    Heel mooi!

10. juffie2008

@ Mecha,
    Wow klein hartje en mensje, maar dat wordt steeds groter :D
    Hele mooie echo meis!
    Wacht maar tot je straks nog weer een echo hebt, dan schrik je hoe snel het eigenlijk groeit..
    Ik heb zelf een echo gehad bij 6,5 week, 9 weken en 12 weken. En dan zie je zo'n enorme ontwikkeling. Prachtig!
    Mooi dat je ook al een echo mocht in zo'n vroeg stadium.

11. juffie2008

@ Mecha
    Heb mijn echo's ook even in een fotoboek hier op de pagina gedaan. Kan je zien hoe de echo's er uit zagen.
    Had jij ook een inwendige echo? Of konden ze het "vruchtje" al via de buitenkant in beeld krijgen?

12. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    ik ben het internet af aan het gaan om iets lkkers te koken vanavond. heb zin om me weer eens culinair te laten gaan.
    maar weet niet waar ik zin in heb en dat zou wel handig zijn voordat ik naarde winkel ga.
    zet maar ff de dvd van jamie olivier op misschien heeft hij een goed idee haha :)

@macha leuk hoor die echo foto's en die spulletjes, lijkt opeens zo ver weg voor mij dat de kleine zo klein was op de echo

13. Mecha

Mecha Niet meer actief

whaha thanks voor de leuke reacties :D
    ennuh ja juffie heel leuk ik heb je pinda bekeken whahah
    schattiggg

ze heeft niet eens geprobeerd aan de buitenkant te kijken heeft gelijk de inwendige echo gepakt ;)

ik moet ff naar de hypotheker en naar me moeders huis de bak binnen zetten
    daarna ff een woning kijken hopelijk is het wat!! dus tot vanaaf meiden kussss

14. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hey meiden,

Ik kom ff gedag zeggen, maar heb nog niks bijgelezen. Alles goed hier? :)

Wie weet wat het inhoudt als FF een wit stipje geeft in plaats van blauw?

Ik zit nog op school. Ga nu ff afsluiten en naar huis. Ben gaaaaaar

Tot straks denk ik!

xx

15. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hey meiden!

T was acht super gezellig in de Apenheul! :) Ik kon me lekker bezig houden met haar kleine van bijna 2 jaar. :) In het begin was hij een beetje drammerig maar toen heb ik hem opgepakt en heb hem net zo laten sligeren als de aapjes. :D Hij gierde het uit! :)

@ Mecha: Ik neem pas per 1 december ontslag. Moet alleen vast de brief schrijven en opsturen. Snap je? Dus mijn verlof raak ik niet kwijt. :)

@ Kim: Al iets culinairs gevonden?

@ Juffie: Jeetje balen zeg dat t nog zo'n bouwput is. :( Wie weet hebben ze die deuren morgen wel geplaatst.

Nu nog even relaxen voordat ik straks ga koken en daarna naar yoga moet. :)

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Nen: dan heb je op een ander tijdstip als normaal getempt.

@Deb: wel voorzichtig doen met slingeren he, is heeeel slecht voor de armpjes/schoudertjes.
    Wel super dat het zo leuk was!
    Veel plezier bij yoga.

17. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @debby, fijn dat de apenheul zo goed bevallen is!
    Wij gaan zondag naar de dierentuin, heb er ook al helemaal zin in@

@nen lekker snel naar huis gaan dan ja!
    Tot straks!

Hier me curus voor vanavond af gezet, heb de laatste uren weer erg last van harde buiken, dus heb veel meer behoefte aan rust dan daar heen te rijden, 2 uur cursus en weer terug naar huis te moeten, zag het echt ff niet zitten
    Morgen de bedrijfsarts, ben echt benieuwd wat die gaat zeggen...

18. hi meiden,

allemaal een leuke dag gehad?
    Hier rustig. Ff wat gaan ruilen, bij mn tante op bezoek geweest en vanmiddag ff een dutje gedaan.

Vanavond met vriendlief naar t theater

19. @ debby wat fijn dat je een leuke dag gehad hebt.
    @ nen zou het niet durven zeggen, heb er eigenlijk geen verstand vn
    @ kim ben alweer terug dus kijken we morgen ff

20. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @ryanne lekker toch zo;n rustig daagje, lekker van genieten!
    Waar ga je vanavond naar toe?

Deel Deze Pagina