Eigenmerk test of toch clear blue.. met het kruisje.. Heb net geld ontvangen dus prijs is geen probleem Stress is heeeeeel veel minder de afgelopen weken gelukkig
Eigen merk test vaak eerder positief. En mocht die positief geven, dan kan je altijd woensdag nog een digitale clear blue nemen die zwanger zegt
Hahaha Of je nu morgenochtend positief test of woensdag En als je morgen negatief test, dan test je woensdag ook nega. Ik zou gewoon een dagje minder zenuwen en meer slaap kiezen
Hmmzzz... Als het hier niet hard regent dan fiets ik door naar de drogist. Zo niet dan wacht ik tot woensdagochtend met testen En ik wou in eerste instantie nog wel wachten tot donderdag Komt ook weinig van zeg haha
Het bruin verlies is hier trouwens toch een stuk lichter da gisteren.. Het komt wel bijna altijd, maar echt nog maar heel weinig. Gisteren was best veel, schok wel erg
HELP dames, ik ben bang dat als ik nu zo een test koop dat ik niet kan wachten tot morgen En ik wil niet testen met avondurine Maar geen test kopen en gewoon wachten tot donderdagochtend?
Ja jij woont in Tilburg he Daar heb ik gestudeerd! Dus eh...ik heb net het boek toch maar gekocht.. en foliumzuur dus...
@ Panda, Ik zou gewoon vandaag een test kopen en morgen ochtend testen. Net wat dreamer zegt,kan je wel weer beter slapen.
Yep, en wat zou jij doen als je mij was? Test kopen met het risico dat ik vanavond al ga testen.. Of wachten op de testen die morgen komen en dan donderdag testen.. Of morgenavond haha
Spannend Lily Was je al gestopt met de pil? Slik je al wel foliumzuur? Panda: gewoon kopen en pas morgenochtend doen. Je krijgt morgenmiddag die andere testen, dan hou je t toch ook niet vol tot donderdag? Mn man belt net op dat ie klaar is met werk en zo te horen gaan we een leuke avond tegemoet
Of je nou een test koopt en hem morgen ochtend doet met de kans dat je hem vanavond doet... Of dat je woensdag de testen binnen krijgt en hem donderdagochtend doet en de kans is dat je hem woensdag avond doet... Blijft hetzelfde meid! :smile: Of heb ik het mis
NOD lijst Juni 27: Knarboor, 2e ronde Juli 20: Romytamara ZWANGER 23: Desiree1986, 10e ronde 25: Meisje87 25: Butterfly26 26: Lexy4 26: Sterretje08 Augustus 1: Sammie88 2: Kristel86, 7e ronde 4: Dreamer83, 3e ronde 5: Natassie 10: Mac, 1e ronde 31: Alexia R, 2e ronde