Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zo net de buikfoto's in me album gezet.. als ik me buik zo zie schaam ik me er een beetje voor.. ben pas 15 weken, hoe kan ik nou weer zo dik zijn? :(

@ Gaby gatver.. ik wou net melk gaan drinken, maar durf ook niet meer :p (nu maar vifit hehe)

@ Ryanne succes met poetsen ;) het wordt tijd ervoor ja!

Volgens mij is mijn buurman weer eens aan het karaoken *zucht* het is de grootste nicht die er is, echt vreselijk. Hij zingt altijd zo hard mogelijk, ook om half 10 's avonds als het aan hem ligt! Maar ik ga nu strijken en friends kijken, extra hard, hoor ik hem niet :p

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

desiree: niks om je voor te schamen hoor! echt niet!
    t groeit goed.. en daar mag je trots op zijn!

3. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    zo ben weer helemaal wakker en fris onder de douche vandaan.
    dat gevoel is eindelijk weggetrokken in mijn buik

@emma mooi buikje hoor :D en veel plezier bij de echo vandaag

@mariss dat de taart smaken mag he ;)

@desiree wat nou dik?? dat zeg je niet over jezelf ;)
    haha leuk zo'n buurman.. wat als je mee gaat zingen houdt tie misschien op hihi

@kristel wat goed dat je een keer goed hebt geslapen, kan je wel ff gebruiken he.
    word de striae erger bij jouw of blijft het nu hetzelfde?

@gaby idd een beetje vreemd dat je dat niet eerst persoonlijk te horen krijgt

ik was net met mijn moeder aan de lijn en we hadden eht over de vakantie.. het zit namelijk zo
    mijn schoonouders zijn 5 weken in spanje tot 15 augustus
    schoonzus met haar 2 zoontjes is tot 10 dagen tot 18 augustus weg
    en mijn broertje komt 31 juli trg en gaat dan die week erna waarschijnlijk ook 10 dagen weg dus ook in de week van mijn uitgerekende datum
    ik voel me daar echt heel erg verdrietig over en merk dat ik het hun toch best kwalijk zal nemen als ze er allemaal niet zullen zijn.
    als mijn broertje belt dan ga ik hem dat ook eerlijk zeggen. schoonfamilie moet het zelf weten..
    vind gewoon dat mijn broertje al zoveel heeft gemist met mijn zwangerschap en zou het gewoon echt neit leuk vinden als ik 10 augustus beval en iedereen is weg op mijn ouders na dan..
    hoe zouden jullie dat aanpakken.
    ik heb ook weer zoiets van.. iedereen wil gewoon vakantie en dat snap ik ook heel goed maar het is zo dubbel. vind het gewoon niet leuk als ze de kleine pas zien als die 1 of 2 weken oud is.. dat is toch ook logisch
    ik hoop echt dat de kleine de laatste week van juli begin augustus zich komt melden dan hebben we tenminste dat dilemma niet en kan ik lekker gaan genieten van mijn kleine spruit. maar ja dat hebben we neit voor het zeggen.
    schoonouders komen dan misschien paar dagen trg met het vliegtuig als hij echt 3 weken eerder komt
    sorry voor mijn ego bericht

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    @Gaby: super dat je nu al op de digitale ivf kan!
    Lees vaak dat het heel lang duurt namelijk.
    Waar ben je achter gekomen dan?
    Schokkende dingen?

@Kim: doe maar goed rustig aan meis!
    Vind het maar eng hoor alle dames hier aan de voorweëen.

@Ryanne: nesteldrang? :p

Ik ga weer een rondje buikjes kijken!

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    @Kim: ik kan me je gevoel voorstellen hoor!
    Kan de anderen ook wel begrijpen dat ze graag op vakantie willen, zeker je broertje die net een paar maanden gewerkt heeft.
    Maar jij bevalt maar 1 keer en vakantie kan altijd.
    Ik zou zeker je gevoel uitspreken, dan kunnen de mensen zelf beslissen wat ze ermee doen.
    Ik hoop dat je bevalt wanneer iedereen er is meis.

6. Nou Kim ik vind dat je helemaal gelijk hebt.. is toch niet leuk als iedereen weg is dan.. hadden ze ook iets eerder bijvoorbeeld kunnen gaan. Zou dat toch eerlijk zeggen dat je het jammer vindt, dat je het snapt dat ze op vakantie willen maar precies in die periode.

Dreamer, how are you?? Druk? Zenuwen voor telefonische afspraak?

7. gaby1986

dreamer: nee niet echt schokkend.. mar dat het eerste onderzoek met het speculum erg moeilijk ging omdat ik een verhoogde bekkenspanning heb.. wist ik dus niet.. en ook iets met mijn rechtereierstok maar wat daar bij staat snap ik niet echt..

kim: ik zou het ook niet leuk vinden als iedereen vlak voor de uitgerekende datum op vakantie zou gaan.. ik zou dan ook zo iets hebben.. van nou hun gaan liever op vakantie dan hun kleine neefje etc. te zien.. k zou als ik jou was er wel met je broer over hebben.. maar t is en blijft zijn keuze om nog 10 dagen weg te gaan..

8. gaby1986

en wat is een fsh onderzoek..?

9. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    ja dat is ook wel zo, maar mijn broertje wil schijnbaar dan omdat dan zijn beste vriend alleen nog vakantie heeft, zelf heef thij 2 maanden vakantie dus kan ook daarna nog gaan.
    en hoogstwaarschijnlijk beval ik toch te vroeg zei de gyn al vanaf het begin vanwege mijn hart.. waarom weet ik ook niet precies maar mijn gevoel zegt ook wel eerder..
    ik ga het gewoon zeggen en dan moeten ze het zelf maar weten. wil ook niet egoistisch doen of dat het allemaal om mij en de kleine draait maar ja het is gewoon dubbel.
    kleine word maar 1 keer geboren en een baby van 1 dag oud of 1 week oud is toch een verschil.

@gaby moeilijk he die medische gegevens. altijd ingewikkelder dan dat het is

ben er nu ff vandoor ga naar ryanne met de hondjes wandelen.

10. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    @Mummy: die blauwe aders heb ik nu al, zonder zo'n mooie buik als jou :p

@Dees: whaha dikzak :p
    Muts, waar wil je je kindje anders laten, op je rug? :p

@Emma: bescheiden buikje nog.
    Vind je dat jammer?

@Dees: als ik eraan denk krijg ik de zenuwen ja, dus probeer er maar niet aan te denken!
    Hoop dat we te horen krijgen dat we alsnog met november mogen starten, dan kan ik eindelijk echt gaan aftellen.

@Gaby: raar is dat he, zo ineens dingen lezen die je niet wist.
    Gebeurd altijd.
    Al zenuwachtig voor maandag?

11. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Gaby: FSH = follikel stimulerend hormoon.
    Dus denk een bloedonderzoek om te kijken of je genoeg FSH aanmaakt.

12. gaby1986

dreamer: niet zenuwachtig voor maandag, wel al een beetje voor dinsdag..

13. gaby1986

dreamer oh okeej dat was bij mij 4.9 geen idee of t goed is of niet.. haha

14. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

ik zit op het dakterras van mn nieuwe huis, het ziet er geinig uit. Heel veel mensen hebben de tuinstoelen meegenomen. Die hebben wij niet, maar wel het senseo apparaat enz. En heb 2 handdoeken in de badkamer gelegd. Verder afwachten wat de keurmeester zegt...

15. gaby1986

nou k ben er vandoor.. moet nu naar m'n werk toe.. en dan weer tot half 7.. dus tot vanavond..

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Juffie: En... zitten de deuren er in?

@ Kim: Balen zeg dat iedereen in die periode op vakantie gaat. Ik zou niet weten hoe ik het zou vinden... Wel vreemd denk ik. Alsof ze niet geintresseerd zijn ofzo. Het zou wel een stunt zijn voor m'n schoonouders. Veel sterkte!

17. @ juffie hebben ze de rommel meegenomen? Wat meot er binnen nog gebeuren?> Alleen geverfd enzo of ook nog keuken plaatsen?

18. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @juffie en is het nog wat beter afgewerkt dan gister of is het nog zo erg?
    wel een heerlijke dag om de sleutel van je huisje te krijgen hoor

hondjes zijn hier helemaal total loss haha :D

19. ey debs ben je wel gewassen nu?

ga de was ff buiten hangen

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Dat wel! Ik ben helemaal weer helemaal fris en fruitig! hahaha :D

Share This Page