Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Nou hier nog iemand die te laat is haha, dus die kunnen dan allebei er weer bij gezet worden hihi

Mariss 7 juli
    Ryanne 6 juli
    Kristel 15 juli
    Debby 9 aug
    Kim 16 aug
    Bos 23 aug
    Emma 14 aug
    Mumtobe21 5 sept

Zo hier mijn rijtje dus

Heb wel bijgelezen, maar nu al geen idee meer wat ik gelezen heb....

Hier vanmiddag bij de bedrijfsarts geweest
    Was een hele leuke vrouw
    Moet nu alleen zowiezo tot volgende week do thuis blijven en echt rust nemen
    Daarna mag ik per dag dat ik werk 2 uurtjes proberen, gaat dit goed mag ik bijvoorbeeld een uurtje langer proberen
    Gaat dit niet die 2 uur blijven volhouden de aankomende tijd, is dit nog te veel dan moet ik helaas helemaal gaan stoppen met werken al

ZOwiezo sta ik niet meer zelf op de groep maar boventallig en alleen voor de werkzaamheden die ik kan, zoals papierwerk, brood eten enz

Vind het zelf wel moeilijk dat ik zo weinig mag, maar ik moet aan die kleine denken

Gisteravond ook een rot avond gehad, had zoveel harde buiken dat ik het maar eens bij hield, bleek dat ik eerst om de 5 min en daarna om de 3 minuten een harde buik had van 1 min ong
    Vk maar gebeld, zolang ik geen vocht of bloed verlies was het goed, verder goed in de gaten houden, heb ik dit weer moet ik bellen en ev langs komen voor een ctg in het ziekenhuis om ev weeen uit te sluiten...
    ZOdra ik vocht verlies ook gelijk bellen, want dat is waarschijnlijk dan al vruchtwater
    Niet zo best allemaal dus me heel rusitg houden

Is gewoon moeilijk allemaal, maar alles voor het mannetje he daar doen we het voor!

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Haha ja ik zat het in te vullen en denk huh?
    Wat moet ik daar nou weer van maken :p
    Maar 33 aug maakt 2 september.
    Dus zeg maar, 1 of 2 september?

3. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @Debby, haha wat schattig dat ie vind dat je thuis moet blijven :D
    Druiven, lekker! ik heb ook zin :D Alles goed met je, nog moe van gister?

@Kim, het is idd heel erg duur..
    er staan ook al veel op mp zag ik maar net zo duur en dat vertrouw ik ook niet zo..
    Oja dan zal je binnenkort wel moeten prikken, ook de resusfactor nog denk ik?

@Dreamer, dank je! ja idd twee lekke armen haha. maar die vrouw prikte echt super goed!
    Voelde er niks van. Leuk die lijst zo

Ik denk dat ik eerder beval, mn vader roept dat al vanaf het begin en mn schoonmoeder ook.
    Ben benieuwd :D
    Mn zus en haar vriend komen straks, maar heb zin om wat te gaan doen hier, maar ja mag niet ;) Dan mark maar even delegeren straks:p hahaha

4. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @Sterretje,
    goed dat je eerst thuis blijft!
    Snap je wel, ik vind het ook heeel moeilijk om rustig te doen.
    Heb ook zin om hier in huis wat te gaan doen, boodschappen halen ofzo..
    Maar wel goed rustig houden hoor meid! Ik schrok wel toen ik op de ctg zag hoe de hartslag van de kleine veranderde bij elke harde buik. Als je nu lekker je rust neemt komt alles goed hoor! Het is voor je kleintje moet je maar denken :)

@Dreamer, doe maar 1 :D

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Jullie staan erbij en heb de lijst een maatje kleiner gemaakt.

@Sterretje: jeetje meis, goed rustig aan doen hoor!
    Ook al is het niet leuk dat je niet zoveel meer kan werken, jij en je kleine gaan nu voor.

Echt, ik vind het doodeng zo al die verhalen van jullie over weëen en veel harde buiken enz enz.
    Ik beveel alle zwangere dames vanaf 25 weken plat te gaan liggen en niks meer te doen :p

6. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    @dreamer, thnx voor eht bijzetten, ben benieuwd of ik wat punten op strijk voor een goede gok hihi

@emma, lastig is het he, maar we weten dat het beter is dus we doen het gewoon!
    Toch heb je steeds het gevoel dat je iets moet gaan doen, en nu ik weinig mag doen, voel ik me echtlui ofzo, dat ik niets meer doe bijna in huis en hubbie overal voor opdraait bijna
    Voel jij dat ook zo?

7. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @mumtobe: mooie buik hoor...en aders? ze zijn me niet opgevallen toen ik keek las het pas daarna hier dus het valt mee dan he

@emma: bescheiden maar mooie buik hoor.

@dees: je bent niet dik meid je bent zwanger en je hebt een mooie buik hoor..heb je nog een plekje vrij in de auto..heb ook wel zin in vakantie

@gaby: wat raar dat je het zelf nog niet wist..kun je daar alleen je eigen dingen zien neem ik aan en niet van een ander...

@kim: ook al oefenweeen? is dat niet vroeg of is dat normaal rond deze tijd van de zwangerschap?
    vervelend dat er zoveel op vakantie zijn. zou het wel zeggen dat je het jammer van maar geen groot probleem van maken. kan me voorstellen dat hun ook vakantie willen..hier alleen zwager en schoonzus op vakantie de rest wel thuis..nou ja jammer dan hoor zien ze de kleine niet gelijk maar later..kan er niks aan doen..

@debby: wilde net een bod doen op je schoonouders haha..

@oma: heee hoe is tie....vind het ook maar eng hoor iedereen met voorweeen en harde buiken...

@gaby: bah smerig zeg jouw melk....

@sterretje :goed dat je aan jezelf denk en boventallig op de groep gaat staan. zo kun je tenminste nog iets doen zonder al het zware werk ook te hoeven doen.

8. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    waarom zijn er zoveel die denken 20 augustus...dat wil ik echt niet want dan is mijn schoonmoeder jarig en dan moet ik elk jaar aanhoren: nee hoor ik vier mijn verjaardag wel een andere keer want ja de kleine gaat voor he en kinderen leven er altijd zo naartoe bla bla bla bla bla...en dan moet ik ze daar nog dankbaar voor zijn ook zeker bah...dus please meiden duim voor me dat het NIET de 20ste komt...

9. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    @bos haha, ik heb 23 aug voor je hoor, hoop dat dat dan uit gaat komen!
    Lijkt me ook niets als de kleine op de verjaardag van je schoonmoeder geboren zou worden hoor!
    Ik duim voor je mee dat hetniet gaat gebeuren!

10. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @Sterretje, ja ik vind het ook wel sneu ,
    dan heeft ie de hele dag gewerkt en moet ie thuis ook nog dingen doen. Maar hij vind het niet erg gelukkig..
    Ik voel me ook heel lui ja, beetje nutteloos.
    Naar gevoel, maar ja is niet anders...
    Zoveel mogelijk afleiding zoeken maar denk ik.

@Bos, hey, hoe ist het met jou?

11. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Sterretje: jeetje meis... Goed dat je thuis blijft. Neem maar goed je rust.

@ Emma: Ja, ik ben werkelijk helemaal kapot... :( Maar ja :D Strakjes komt er gezellig een vriendin! :) Echt leuk! Daan is echt enorm vel weg. Hij komt meestal pas om half 11, 11 uur thuis. :( Dus een beetje afleiding en gezellig met iemand eten is niet verkeerd.
    Ohhh heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien is Daan morgen thuis. Hij heeft de klus die hij voor vandaag en morgen ingepland had, nu al helemaal af. Dus dat is wel fijn. Maar ik verheug me nergens op. hahaha :D

12. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    oei das niks nee, tegelijk met schoonmoeder

13. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @sterretje: thanks voor het duimen

@emma; met mij alles goed hoor en met jouw...geen harde buiken meer gehad nu je rustig aan doet?

@debby: had jij vandaag een echo gehad?? of iemand anders? sorry heb het niet onthouden..

14. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @Debby,
    Das wel gezellig ja :) Daan werkt echt veel he, maar ja aan de andere kant wel goed dat ie zo ambitieus is. Heetf ie straks rond de bevalling wel wat vrij?
    Hopen dat ie morgen lekker thuis is! mark is de komende drie weken doordeweeks ook weg ,niks aan

15. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    niet leuk he als die mannen zo vaak van huis zijn...maar goed ze verdieenn dan wel extra geld en dat doen ze natuurlijk allemaal voor ons en de kleine dus dat is dan wel weer lief...blij dat de mijne wel redelijk wat thuis is nu..is vaak de eerste vier maanden van het jaar bijna iedere avond van huis...

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Bos: Heej meid! :) Ben je net te laat! Hahahaha ;)
    De box staat op m'n site hoor, tussen de spulletjes. Ik wist echt niet waar ik die foto moest plaatsen. hihihi :)

Ik heb nog nergens last van, geen oefenweeen, indalingsweeen of wat dan ook. Zou bijna denken dat er wat mis is met me. hahahaha Nee hoor! Tis bij iedereen anders dat zie je maar.
    Ik heb de laatste tijd wel een enorme druk op m'n blaas en ook af en toe prikjes maar dat komt volgens mij gewoon omdat de kleine al wat ingedaald is en op m'n blaas drukt.

17. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    Bos, gelukkig is alles goed :D
    ik had vandaag echo gehad. Alles was goed :) Heb nog steeds harde buiken, maar geen pijn meer dus niks aan de hand, ik doe gewoon rustig aan.

18. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Bos: Emma heeft een echo gehad. Toch Emma?

19. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @Debby,
    lekker toch dat je nergens last van hebt!
    Jij bent ook nog best fit of nie, je bent altijd zo druk :D
    Super mooie box! Mooie kleurtjes, ik wil ook zoiets en ook neutraal.
    Leuke fotos van de apenheul ook :) is dat leuk daar? Wil er ook es heen , maar komt er nooit van haha

20. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    @debby gezellig dat je vriendin vandaag bij je komt eten
    Ik ga heel hard duimen dat daan morgen vrij is, dat zou wel heel gezellig zijn!

@emma, ja lullig is dat dan he, hij moet heel de week al werken en ik ben gewoon thuis en dan moet hij nog dingen thuis doen...
    Maar ja ik weet ook wel dat hij het graag doet, maar voor je gevoel is het zo verkeerd

Share This Page