@dreamer hmm dan zijn het coh best wat redenen he waar moet je die dingen eigenlijk halen? kan kratjes bier ook whaha @juffie jeetje wat vervelend dat je niks binnehoudt ik zou ook niet weten wat je er tegen kan doen, je had al medicijnen toch?? had gehoopt dat het na week 12 weg zou trekken bij je
@Juffie: ik hoop dat ze ons kan vertellen of we met november kunnen starten. Een dameskoppel die 1 maand na ons het intakegesprek heeft gehad kan pas met april 2010 starten (13 maanden wachtlijst dus) Dus ben heel bang dat wij pas met maart 2010 kunnen starten. En we krijgen hopelijk te horen of ze al een donormatch hebben gevonden. En ik krijg de uitslag van mn progesteron, maar weet toch al dat die niet goed is, dus moet opnieuw prikken. Zitten er al deuren in je huis dan? Heb je al getekend voor aflevering? Niet doen als er nog dingen moeten gebeuren he! Lijkt me geweldig, verhuizen naar je woning die je helemaal naar eigen smaak kan inrichten!
@Kim: bij de thuiszorgwinkel kan je ze halen en denk bij het kruisgebouw ook wel (weet niet hoe dat bij jullie heet) Maar kratjes bier kan ook hoor, hebben we bij mn zusje ook gedaan. Wel zorgen dat ie goed stevig staat.
@kim hier kunnen we ze halen bij de thuiszorghulpmiddelenwinkel (wat een woord) Maar mijn zus had ook gewoon bierkratjes hoor, dat is ook prima! @dreamer, ik duim nog steeds voor je hoor, dat je wel gewoon in november kunt starten, dat zou geweldig zijn! En dan kunnen jullie nu eindelijk voor het echie gaan aftellen! @juffie he bah zoveel overgegeven alweer, en je moet nog een halve dag, blegh Dta je trouwens nu trek inf rikandellen hebt dan, ik wilde echt niets eten als ik zo misselijk was en steeds moest overgeven hoor Nou eet maar lekker, dan krijg je tenminste genoeg binnen!
@Kim, woow dat lijkt me ook echt vreselijk..als die hechtingen.. Mn zussen zijn ook met zon ding geboren, ik niet als enigste. Hopelijk heeft ie jouw grote hoofd niet geerfd Wat voor soort bedrijfje denken jullie aan? Weet niet waar debby is.. had die vandaag niet iets? @Sterretje, nog wat leuks gekocht? @DReamer, even afwachten nog dus, hopelijk blijft het mooi regelmatig. Ik duim voor je dat het gewoon november word! @Juffie, frikandellen ieuwww haha Wel lekker ja dat je vast wat ruimte kan maken! ben ik de enigste die het bed niet op klossen gaat zetten? We huren gewoon een kraambed bij de groenekruis winkel..
@ juffie frikandellen?? Op je lege maag... hoop dat ze goed vallen @ oma wat spannend wordt weer klussen dus.. @ klossen hier haal je ze bij het groene kruis. Voel me net die van de reclame (supradyn ofzo??) zo'n klein vrouwtje op een hoog bed. Net ff naar de gemeente gweest voor uitreksel bevolkingsregister. Weer 11 euro @ mum gesprek al gehad?
@emma, hier ook gewoon de klossen hoor, dus ja misschien ben je wel de enige hihi MOest een cadeaubon kopen voor een vriendin, die zaterdag haar verjaardag viert, cadeautje voor hubbie gehaald voor vaderdag voor zondag natuurlijk, verder een prachtige voedingsbeha gekocht en nog wat diepvriesdoosjes en bakjes voor in de keuken
dan moet ik maar is op zoek naar zo'n winkel of toch gewoon bierkratjes haha @emma echt geen idee haha dat is het probleem. misschien komen we er nog achter in de toekomst. ik vind een restaurantje ofzow heel leuk maar het horeca leven vind ik niks de avonden en weekenden en vakanties dus die droom heb ik allang opgegeven. en een eigen kdv beginnen is wel heel logisch en ook wel te doen maar wat doet frank dan haha en wil dat ook niet de rest van mijn leven doen hoor we zouden het liefst iets met dieren doen.. maar daar moet je geld voor hebben en dat hebben we niet. dat soort dingen leveren vaak niks op alleen maar vrijwillegerd werk dus als we ooit de lotto winnen dan gaan we zoiets doen hihi
@ Mariss: Laat wel even snel wat weten vanavond ja... @ Sterretje:heb dat gesprek ongeveer om 17.30 uur k weet niet wat de bedoeling zou zijn met mijn contract, ik neem aan dat ALS het verlengd wordt ik nog een keer een jaar contract krijg, werk hier nu een jaar en heb toen ik aangenomen werd meteen een jaarcontract gekregen... @ Ryanne: Nee heb ik dus pas om 17.30 ongeveer, kan er dus ook nog eens de hele dag over nadenken en ik heb geen reet te doen... blegh
@ kim de uitleenbalie van het groene kruis ligt in de mockstraat in Scharn. Vanaf week 35 en vóór week 37 kun je daar klossen gratis ophalen. Die mag je dan 3 maanden thuis hebben.
@Ryanne, haha ja die reclame idd @Sterretje, voedingsbh altijd handig Leuk dat je wat voor je man hebt gehaald voor vaderdag! @Kim, ja lastig he..lijkt me ook super iets voor onzelf.. Maar zekerheid is nu ook wel fijn nu het wat slechter gaat met de economie. @Mum, hopelijk valt het mee! Ik ben ervandoor, even de laatste was opruimen, in bad en even slapen.. Was gister een beetje laat met de visite maar wel heel gezellig
@ryanne thnx heb het meteen opgeslagen. @mum dat is helemaal vervelend als je je dood verveeld. gaat de tijd nog langzamer @emma dat is idd waar zeker nu met de economie, maar ja je moet wat te dromen hebben he badderse en slaap lekker meid. ik ga de hond uitlaten en dan richting de buurvrouw van mijn ouders lopen, ben benieuwd met wat ik allemaal thuis kom, had frnak belofd niet teveel op te maken haha dus zal me moeten inhouden. lastig als je koopverslaafd bent fijne middag
@mum nou ik duim voor je dat het niets is, en dat je contract gewoon weer mooi word verlengd met een jaar! @ryanne, zie je al voor me hihi op dat hoge bed @emma, geniet er lekker van meis @kim veel plezier in het winkeltje en niet heel je bankrekening leeg kopen he! Kom straks maar snel vertellen wat je allemaal gekocht hebt! HIer even wachten op me zwager, die komt zo wat gereedschap lenen, daarna ga ik ook lekker ff in bad met een boekje, lekker ff relaxen Heb net de was weggewerkt, dus vind dat ik wel even rust heb verdiend haha
@ryanne druk met al die afspraken dan he, nou ja je hebt wel wat te doen hihi Tandarts is trouwens helemaal niet leuk, hoop dat je alleen voor controle hoeft? Succes ermee iig!
Mum, Ik duim dat je contract word verlegd! Ryanne, Succes bij de tandarts. Net brief binnen van het zkh dat ik op 17 juli een CT Mastoïden heb. Ik direct gebeld, en de KNO arts heeft met Leiden contact gehad (waar ik eerst onder liep) en denkt dat ik een bateriële infectie aan de slaapbeen heb.(Acute Mastoïditis) (het bot achter mijn oor). Mijn loopoor is zo erg, dat er bijna 1 doosje wattenstaafjes per week door heen gaat, en begin het nu na 3 jaar echt zat te worden... Alleen 1 nadeel, mocht ik zwanger zijn, kan deze scan en operatie niet uitgevoerd worden...
Nou heb het huishouden ook weer achter de rug..Pff ben kapot.. En is het ook nog eens 22 graden in huis zonder dat de kachel aanstaat...Vriend ligt nog op bed ( komt uit de nachtdienst) Dus ja dan moet ik het wel alleen doen.. Half 4 gaan we samen ons (proef) geboorte kaartje bekijken..als alles wel naar wens is.. Ben benieuwd..! Ga eerst even wat drinken en dan ga ik me even op frissen en dan me mannetje wakker maken..(wat ie niet zo leuk zal vinden hihi) GElukkig dat ie vandaag lekker vrij is..
@mariss veel plezier bij het geboortje kaartje zo, hoop dat tie is zoals jullie verwacht hadden Hier ga ik ff lekker in bad nu, tot strakjes!