Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    @Sam: wat ga je doen wanneer het deze ronde niet raak is?
    Want je moet nu een scan en een operatie toch?
    Mag je na de operatie wel gewoon zwanger worden?
    Dan zou ik 1 maandje niet proberen en alle scans en operaties doen die nodig zijn.
    Dan ben je van die problemen af en kan je je volledig op het zwanger worden storten.

@Mummy: succes met afwachten.
    Ik hoop dat het een positief gesprek gaat zijn!

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Dreamer,

De scan heb ik nu staan mocht het niet raak zijn na mijn menstruatie, wil proberen iets eerder ivm vroege ei afgelopen maand.
    De wachttijd voor de operatie is rond 6 maand, dus denk niet dat ik daar op wil wachten.
    na de operatie moet ik ook nog ruim 1 maand antiobiotica slikken, dus ik wil eerst de scan afwachten en duimen dat het niet zover komt, en het alleen met een gaatje in het trommelvlies verholpen kan worden.
    En natuurlijk hopen dat het voor die tijd raak mag zijn... dan moet ik wel wachten op de operatie, maar dat heb ik er dan wel voor over.

3. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    @Sterretje
    Bedankt ja hoop ik ook...;)
    Badder ze..:D

@Sammie.
    Bedankt..:D

Lang 6 maanden wachten voor een operatie..:(
    Nee daar had ik eerlijk gezegt ook niet opgewacht..
    Als het nu raak zou zijn, moet je nog 3 maanden voordat je gaat bevallen..Had ik er ook wel voor over :p

4. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Frikandellen is het enige wat er goed in blijft, stom he?

5. knarboor

knarboor Fanatiek lid

Apr 21, 2008
    1,201
    0
    0
    @ red
    ja het lijkt me echt helemaal niks voel me dan net een koe hahah(sorry)maar omdat ik thuis werk ga ik 1 fles en bv combineren, ze vertelde dat dit goed mogelijk is.

@ kristel gecondoleerd meis!

@emma klopt idd dat we het niet willen weten

6. knarboor

knarboor Fanatiek lid

Apr 21, 2008
    1,201
    0
    0
    @ red
    ja het lijkt me echt helemaal niks voel me dan net een koe hahah(sorry)maar omdat ik thuis werk ga ik 1 fles en bv combineren, ze vertelde dat dit goed mogelijk is.

@ kristel gecondoleerd meis!

@emma klopt idd dat we het niet willen weten

7. #44807 Ryanne, Jun 18, 2009
    Last edited: Jun 18, 2009
    @ mum hoe was je gesprek?
    Bij de tandarts was alles goed en moest daarna naar de vk. Heeft een echo gemaakt ipv naar t hartje te luisteren en heeft me toen doorgestuurd naar het Zh voor een ctg (hartfilmpje)
    Dat duurde een uur en daarna nog een uitgebreide echo maar alles was gelukkig goed.
    Morgen nog een ctg ter controle

8. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hey allemaal
    kristel: gecondoleerd met je oma!
    juffie: brakend wakker worden is niet echt prettig nee!
    sammie: wat erg van je tante!
    kim: hopelijk is er niks ergs met je oma..
    sammie: en daar komen ze nu pas na 3 jaar achter dat je dat hebt..? en wat gaan ze doen dan?
    ryanne: waarom werd je doorgestuurd naar het ziekenhuis dan..?

9. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @mecha: ja heb ook meegedaan aan moeders voor moeders van week zes tot week 16. toen was ik het ook goed beu met de geur bleeeh.

@kristel: gecondoleerd met je oma..

@emma: euh.. het kamertje staat heel mooi.....in dozen haha.. mijn pa komt morgen om het in elkaar te zetten (vriendlief is niet zo handig met dat soort dingen die doet er denk ik dubbel zo lang over als mijn pa haha)

geboortekaartje had ik zelf ontworpen op internet maar vriendlief vond hem tegenvallen in het echt.. we moeten dus eigenlijk even boeken halen maar dat schiet er steeds bij in, word nu wel tijd he....

@kim: dat is niet helemaal dat ze urine gebruiken voor afvaltabletten. die vruchtbaarheidsmedicijnen worden wel eens voorgeschreven bij mensen die heel dik zijn (dus om af te vallen) er worden dus niet aparte tabletten van gemaakt en moeders voor moeders is er ook niet blij mee dat huisartsen die pillen voorschrijven om af te vallen maar daar kunnen ze niks aan doen (dat is wat ze mij vertelden hoor)

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    hallo meiden...

ben nu net terug van de bijeenkomst babymassage, kon toen ik tussendoor thuis was niet op de site komen...

mare het duimen heeft dus niet geholpen... mijn voormalige baas is dus zo'n eikel dat hij een hoogzwangere werkneemster op straat zet...

Ga morgen maar de hele procedure in gang zetten om een uitkering aan te vragen... zitten ook allemaal wel een hoop voordelen aan dat ik nu niet meer hoef te werken en heb natuurlijk gewoon verlof, en krijg als mijn verlof afloopt en heb nog geen andere baan 70% van mijn laatst verdiende loon en als ik terug zou gaan, zou ik voor 50% gaan werken dus hou er een tijdje nog meer aan over ook... maar toch baal je...

hij gooit het op van alles en nog wat maar het komt er dus op neer dat hij me nu 4 maanden moet missen en ik daarna maar voor 2 dagen terug kom... hij mag het zo helemaal niet doen, maar ga er maar wat tegen beginnen...

11. gaby1986

mum: dat is echt balen. en stom dat hij dat kan maken zeg.. wat een eikel.. !

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    hij zei er ook nog bij dat als het aan hem had gelegen dat het niet zo had gelopen, omdat hij hartstikke tevreden over me was/is maar omdat er mensen achter mijn rug om hebben lopen klagen moest hij wel... HIJ is toch verdomme de baas...

13. gaby1986

k dacht dat mijn andere berichtje niet geplaatst was.. en nu staat die er 2 keer.. hij kwam dus erg laat..

ik ga wel zo een keertje achter de laptop uit..

14. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    @mum, wat rot zeg! Echt belachelijk!
    @Kristel, gecondoleerd meid! Veel sterkte daar!
    @Sammie, heftig nieuws zeg, nog zo jong!
    @Knarboor, kan ook prima hoor!
    @Emma, ik huur waarschijnlijk ook een bed omdat ons bed niet op klossen kan.

@All, 'k heb lekker gewerkt, wel moe. Naar de babydump geweest, hebben een kinderwagen uitgezocht. hihi manlief wilde 't echt perse, hij wil gewoon de aankopen een beetje verdelen. Krijgen een X-adventure Researcher in 't zwart. Zaten te twijfelen over de Mutsaerts Style maar deze is wat lichter en volgens die man maakte 't niet zoveel uit of je nu een 3 of 4 wieler had. 'k Vind 't ook wel makkelijk een lichte wagen, omdat ik de hond er vast ook wel s naast heb lopen. Manlief vond 'm ook stoer ;)
    'k Heb alvast een boxmobile meegenomen, was in de aanbieding en zo schattig!

'k Ga nu lekker slapen, morgen weer genoeg te doen.

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Red: wat leuk dat jullie de kinderwagen al besteld hebben :D
    is het nu een 3 of een 4 wieler geworden?

16. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @Kim, en nog wat leuks gekocht?

@Sammie, smap dat je daar niet op wilt wachten..

@Ryanne, wat was er aan de hand dan? Gelukkig was alles ok

@Bos, k haha dan moet je nog even geduld hebben, wel makkelijk,
    zon handige vader :D
    Word nu wel tijd ja, maar het is zoo lastig.. vind je ook inet?
    Wij hebben er eindelijk 1, nu de proefdruk afwachten.

@mum..wat belachelijk !! Hij denkt dus van, nou dan kan je nu weg, heb ik geen kosten en krijg je straks wel een nieuw contract :(
    En wat een slap excuus ook...hadden ze bij mij op het werk ook, en die zei ook, ja misschien hebben we tegen die tijd weer een vacature. Ja hallo, ben niet gek..

@Red, leuk hoor de eerste aankoop :) Wanneer komt ie?

Ik ga mn bed in, mark is morgen vrij dus gaan we samen de kast ophalen en wat boodschapjes halen vast.
    Ben maandag jarig en de visite komt van het weekend.
    Fijne avond nog..doei

17. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    mum, hoe lang werk je nu nog?

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Emma: ik werk helemaal niet meer... de 25e loopt mijn contract af... ik hoefde ook niet meer terug te komen, ik heb tegen hem gezegd dat hij er niet eens van hoefde te dromen dat ik terug zou komen, als hij mijn zo'n naaistreek levert hoeft ie niet te denken dat ik nog gezellig 3 dagen kom werken...

19. gaby1986

ik ben er ook vandoor nu.. tot morgen allemaal..

20. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @Mum, nee snap ik, wat een rotstreek..en hij heeft ook niks laten doorschemeren van te voren he..
    Echt op het laatste moment even melden ;) . Trouwens volgens mij moet dat 2 weken van te voren gemeld worden als het niet verlengd word..

Share This Page