zie net dat dit topic ineens verdwenen is uit het lijstje wat ik krijg als ik op gebruikersinstellingen klik... en aangezien ik het topic via daar altijd snel terug kan vinden... k hoop dat ie er nu weer tussen staat
nou hij staat er weer tussen k ga ff lekker op mijn gemak de boodschapjes halen, en even kijken bij de zeeman of ze de effen witte rompertjes nog hebben die in het krantje staan...
RE: ja ik snap het wel maar het kost je echt geen moeite hoor je krijgt van hun bakjes/emmertjes om in te plassen ipv in de wc.. je doet het alleen thuis niet op je werk of bij anderen.. en hun komen de flessen halen en brengen je hoeft ook niet thuis te zijn je zet het gewoon voor de deur.. buiten dat krijg je nog een leuk kadotje maar als je hetn iet wilt dan is dat jou keus meid
Hey allemaal, @Knarboor: Dat begrijp ik volledig, ik wil ook niet kolven. Om dezelfde reden als jij @Kristel: Wat moeilijk meid. Ik denk wel dat ze vredig is ingeslapen hoor. Ze was er echt klaar voor. Veel sterkte voor jou en je familie. @Sammie: Voor jou ook al zo'n triest nieuws Ook voor jullie veel sterkte gewenst. @Ryanne: whoee!! 37 weken!! Hihi wat komt het dicht bij voor jou kVind het wel heel spannend @Mum: Pfff, schandalig. Dat weet hij toch zowiezo dat dit kan gebeuren als hij jonge dames in dienst heeft. Ja meid, gelukkig zijn er toch voordelen aan. @Red: Jeuj, leuk leuk. Ik wacht nog even met de kinderwagen denk ik ... tZal er eigenlijk vanaf hangen hoeveel geduld ik ga hebben. En uit het verleden weet ik dat ik dat niet heb Haha. We zullen wel zien. Een tijdje geleden vroeg ik mij hier af hoe het voelde om een blaasontsteking te hebben, wel ... ik kan hier officieel melden dat ik mijn eerste blaasontsteking heb. Jeuj ... Not Bah wat is dat vervelend ség. kHeb er vooral 's nachts last van. Ik moest vandaag naar de ha om bloed te laten prikken, dus maar ineens verteld welke klachten ik had. Ik wist zelfs niet dat het een bo was Ik hoop dat de medicijnen snel aanslaan, want ik maak mijn vriend er 's nachts wakker door. Ik moet echt zovaak naar het toilet en lig te woelen. Ik ga meteen aan de slag met leren. Morgen laatste examen en als ik daarvoor slaag, dan is het vandaag mss wel de allerlaatste dag in heel mijn leven dat ik moet studeren voor een examen!!! Dat zou zo geweldig zijn. Ik moet dus nog even op mijn tanden bijten.
ja dat ken ik ja whahah maar ik adem gewoon niet door me neus totdat ik de badkamer uit ben.. of ik adem ff helemaal niet tenminste niet met het overgieten bah!! word ik echt misselijk van hihi
goedemorgen, @ kim heb je je weer niet in kunnen houden met kopen @ debs wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat tussen jullie. Geniet er lekker van. Hier vanochtend weer naar het zh voor nog zo'n filmpje. Ze doen d'r schijnbaar altijd twee achter elkaar om te kunnen vergelijken. Ik moest erheen omdat er minder leven voelbaar was. Veel harde buiken toen ik aan dat apparaat lag en de gyn zei dat ik meteen moest bellen als ik vocht of bloed verloor. (zou het dan toch snel komen ) @ mum wat een eikel zeg. Je mag een zwangere vrouw toch niet ontslaan. Benieuwd wat de rechtwinkel zegt. @ hilli bale van je blaasontsteking zeg @ kim ga je vandaag nog met de hondje(s) lopen?
@Kim, 'k heb te vroeg gezeurd, die teruggave van de belasting was van m'n man. Ik kreeg de mijne vandaag en we krijgen in totaal toch nog een beetje meer dan verwacht Ben zo blij! Nu kunnen we misschien wel een andere auto kopen. ff afwachten hoeveel we 't UWV terug moeten betalen. @knarboor, 'k denk dat 't in dit gehucht niet wordt opgehaald. 'k moet er nog even over na denken. @Hilli, auw! beterschap! succes he! @Stephanie, das balen zeg! echt stom! ja wij hebben ook die maxicosi! Manlief wilde voor de zwarte gaan, maar 'k vond deze mooi! Hotmail werkt hier niet, moest m'n zusje wat mailen voor vanavond maar wordt 'm dus niet. k zal zo 's een beetje aan de schoonmaak en hopen dat de glaszetter op tijd komt. Hond en ik hebben net kibbeling gegeten Hmm.. 'k heb nog wel zin in wat
@debby hey meid, klinkt als een heerlijk dagje en idd lekker rustig aan doen vandaag @stephanie adem in, adem uit balen da tje er niks tegen kunt beginnen, en idd net vader en dan zo doen. hoe zou hij het vinden als ze dat zijn vrouw zouden aandoen. @hilli vervelend he bo!! echt rot dat je het nu ookal hebt. suces met je examen leren hier net de kraamzorg op bezoek gehad, was een aardige vrouw maar ze zei dat we de moltons niet mochten gebruiken die we gekocht hebben bij de prenetal. omdat ze van plastic zijn en dus niet ademend zijn :S waarom verkopen ze die dingen dan??? echt belachelijk, ik heb wel goede molton hoezen die zijn wel ademend dus da tis dan weer mooi. verder vroeg ze of we er een stagaire bij wouden hebben.. ik zei in eerste in stantie ja een paar keer vind ik niet erg maar het ging dus echt om 8 dagen en dat vind ik dus niet zo leuk, maar heb geen definitief nee gezegd. ik weet nou niet goed wat ik moet doen. wil gewoon niet teveel mensen in mijn huis en dan heb ik er 2 rondlopen.. wat zouden jullie doen?? ik ga eens ff de strijk weg werken en voor wat dingetjes bellen. kreeg trouwens een rekening binnen van 130 euro van mijn telefoon.. pfff krijg je he met al dat geregel en al die bedrijven die hun werk maar half doen, heb geloof ik sinds we verhuisd zijn echt overal wel een keer achteraan moeten bellen en dan mag je daar dik voor betalen.
ja dat klopt dat vertelde ze mij ook maar dat is niet bij moeders voor moeders het geval ... of tenminste dat is niet waar hun achterstaan ,tenminste dat is wat die vrouw mij vertelde
@ryanne ja ik moet nog wel een rondje lopen hoor, hond van mijn ouders heeft zich net ook weer heir gemeld want die zijn het weekend weg dus laat maar weten hoe laat je gaat, zonnetje schijnt nu lekker @red oh dat is lekker zeg echt heerlijk die terug gaves. hopelijk kunnen jullie er iets leuks mee kopen maar dat is een luxe probleem he @mecha ik weet het ook neit meer zo goed weet alleen dat er iets over sotnd in een artikel, maar ja het word gebruikt voor goede dingen en als ze teveel hebben moeten ze het ook zelf weten wat ze ermee doen. vind eht goed dat er zoveel mensen aan mee doen. zelf vond i khet wel jammer dat ik niet mee kon doen.
@ red wat lekker dat jullie zoveel terug krijgen. Hier ook veel teruggekregen van de belastingdienst, kunnen we mooi de badkamer verbouwen
'k Wil hier de bovenverdieping ook nog opgeknapt hebben voor de kleine komt, dus dat kost ook genoeg. Maar zolang 't geld even binnen blijft stromen, vind ik het wel prima! Mn man z'n baan is ook niet zeker dus dan is het ook wat handig achter de hand te hebben. Ik ga 's aan de slag.
nou ik ga nog ff een half uurtje liggen ik ben echt kapot en moet over een ruim uurtje weer in het ziekenhuis zijn voor fysio en daarna werken van 3 tot half 12 bah bah bah ben me werk ook echt zat btw .. die schijnheilige mensen die daar werken en de hele afdeling sagie maken als ze zelf saggie zijn ielggg ik vind me werk nog wel heel leuk maar de helft van me team gewoon niet. Ik denk ook niet dat me contract word verlengt ivm de niet klik die ik heb met me leidingevende en ivm de zwangerschap.. waar ze overigens nog niet van weten maar niet lang meer zal duren dus ik ga er al vanuit dat ik een nieuwe baan moet zoeken,, ook niet zo erg eigelijk aangezien ik het op deze manier alleen maar een last vind om te werken nou doeii
Hey bedankt voor je reactie. Slecht naar wc gaan heb ik niet het probleem is dat ik juist moet rennen!!! ik krijg ineens krampen en dan ist het echt rennen naar de wc daarstraks bij de kapper gehad omg en het ergste was dat toen ik naar de kapper ging ik het gevoel had dat ik moest gaan overgeven(nu nog trouwens) vandaag was het ergste geval van wagenziekte(achtigheid) echt waar alsof je een week niet meer voedsel in je lijf hebt gehad zo kramperig deed mijn maag bah en ik kan niets eten als ik eraan denk ...ik heb het gevoel dat ik geen hap door me keel krijg. ben ook zo duizelig en licht in men hoofd. van gevoelige borsten niets te merken en gezwollen...tja heb een D cup dus merk het niet echt dan. krampen a vollenté maar mijn darmen amaai ze werken overuren de ene dag helemaal niets en de andere dag rennen en ...ben winderig de laatste tijd. heb het ook zo warm,ik krijd de hele tijd zo warm en koud hetzelfde moment nu ook trouwens maar daarstrak bij de wagenziekte amaai.heb moeten puffen xxxxxxxxxxx
@anais: ik had ook niet het idee zwanger te zijn maar het gevoel ongi te worden (krampen in mijn buik enzo) hopenlijk is het raak zou leuk cadeau zijn voor vaderdag zo'n positieve test @hilli: oh bah blaasonsteking. vervelend he.. veel drinken dan ben je er sneller vanaf... @red: dat zijn nog eens leuke meevallers zo...kun je lekker spaarpotje opbouwen. @debby: gezellig zo'n dagje rommelen en shoppen met zijn tweeen he.. @mum: lekker irritant zeg als de site het dan ook nog niet doet hoop dat het snel geregeld is. @kim: wat stom inderdaad dat ze die dingen dan verkopen..zonde zeg...kraamzorg is hier gister ook geweest. bij mij hebben ze helemaal nergens naar gegeken. (valt ook nog niet veel te zien he haha) strakkies komt mijn pa en gaan we het kamertje in elkaar zetten.. zal er vanavond of morgen foto's op zetten. morgenochtend heb ik zomerfeest op mijn werk. hopenlijk blijft het droog want het programma van buiten is leuker als van binnen. thema is water dus zou leuk zijn als we zon hadden (alhoewel regen wel bij het thema past maar liever niet he) we hebben allemaal een shirt met daarom druppie (symbool van waterschap) speciaal voor mij hebben ze er twee op gestreken een grote en een kleintje en dan precies op mijn buik haha... onze leiding krijgt een shirt aan met achterop haar rug de tekst 'waterleiding' iemand nog plannen het weekend?
Hallo allemaal! Heb ff geen puf om alles terug te lezen Kom net pas mijn bedje uit Vanmorgen opeens weer misselijk toen ik wakker was blegh Alles er uit gegooid en daarna maar weer naar bed gegaan, ben er sinds een half uurtje pas uit NOg steeds misselijk helaas, maar probeer toch wat te eten nu wie weet helpt het! Please laat het eenmalig zijn! Ik vond 17 weken erg genoeg! Nou ik ga wat proberen te eten tot straks hopelijk!