Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Juffie,

thebump.com

Ben trouwens ook bezig met een eigen ticker site, aangezien ik haast niks kan vinden wat ik leuk vind..

2. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Ik heb een leuke gevonden Sammie

Ik heb gegoogled op pregnancy tickers, er zijn er wel veel maar veel paginas hebben errors. Kan ook aan de laptop liggen.
    Ik moet nu echt opschieten anders staat die man voor een vaste deur! Ciao

3. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Goedemorgen!

@ Kristel: Gefeliciteerd met Kimo! :)
    @ Ryanne: Veel plezier in Antwerpen. Geniet er van!
    @ Juffie: Wij waren donderdagavond bij iemand die ook alles had laten spuiten, dat ziet er zeker mooi uit. Hij had het plafon ook mee laten spuiten. Echt super strak dus. :)

@ All: Nou gister heb ik met kleine tussenpauzes tot 17.00uur geslapen en toen weer van 23.00uur tot 09.30uur. Nu moet ik toch wel uitgeslapen zijn hea?!?
    Vandaag hebben we een feestje, ik ben benieuwd hoe dat allemaal gaat verlopen. Het is de bedoeling dat het een tuinfeest gaat worden. Veeeeeeeeeeel bier, barbeque, tentjes... Ik kijk gewoon hoe lang ik het volhoud, anders ga ik lekker naar huis. hihiihi :) Maar ja, donderdag op vrijdag heb ik het ook tot 03.30uur 's nachts volgehouden dus moet toch wel lukken. hihihi

Daan heeft trouwens nogmaals gebeld voor het bedje. Ze zeiden dat het volgende week zou komen. Dat kon maandag worden of vrijdag... ben benieuwd!

4. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    goeiemorgen

@kristel gefelisiteerd met kimo

@ryanne veel plezier in antwerpen, hopelijk breken je vliezen niet ;) haha en anders ben je snel genoeg weer in maastricht he

@sammie nou lekker op je zaterdag ochtend, nu zal het wel rustig zijn als ze allemaal weg zijn

@juffie leuk dat je man het ook gehoord heeft :D

@red wat leuk dat je zusje zo leuk reageerde en dat jullie het al gezegd hebben tegen de eerste

@debby heel veel plezier vandaag op het feest. hopleijk word het een beetje goed weer.

ik ga zo ff boodschappen doen maar heb het gevoel alsof ik 3 nachten niet geslapen heb, terwijl ik juist heel goed heb geslapen.
    ook heb ik die scherpe pijnen in mijn urinebuis richting mijn buik, ik weet nu ook niet meer goed of het dat wel is of dat het toch mijn vagina is. ik weet wel dat het neit normaal is dus ga het er dinsdag ff over hebben met de gyn
    kan niet eens normaal een stukje lopen zonder dat ik die steken voel en 3 harde buiken in een ahlf uur.. dat zou toch niet mogen he

5. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Kim: Ik heb die steken ook... Eerst dacht ik dat het blaasontsteking was, maar op die steken na voel ik er niets van. Ik denk dat de kleine aan het indalen is en het een en ander in de verdrukking brengt. Ben benieuwd wat de gyn zegt.
    Succes met de boodschappies. Ik stel het maar uit naar maandag denk ik.

6. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    wou dat ik dat kon doen maar dan hebben we niks te eten hihi :) dat is ook niks he.
    ja misschein is die aan het indalen maar is voor mij wel erg vroeg.

7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Kim,

Ik denk ook dat de kleine aan het indalen is, en dat is absoluut niet te vroeg, sommige hebben het al vanaf 30 weken andere na 36 weken.

8. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Blegh... t regent behoorlijk. Ben echt benieuwd hoe ze dat op gaan lossen.

@ Kim: Ja, dan moet je wel eventjes boodschappies doen indd.

Ik moet eigenlijk ook nog een vaderdagcadeautje. Voor Daan heb ik al wat wat, maar m'n eigen pa en stiefpa...

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hoi hoi

@oma: ja kamertje staat zal zo ff foto's maken en in mijn album zetten. volgend jaa met vaderdag zijn jullie gewoon met zijn drieetjes hoor....

@ryanne; have fun in antwerpen

@Kim: ja zomerfeest was ook erg leuk, gezellig en gelukkig droog zodat we het buiten konden houden.
    vervelend dat je zo'n last hebt. zou wel ff laten testen op blaasontsteking je weet maar nooit.

@red: fijn dat het feest leuk was. is er al meer werk beschikbaar voor je mannetje

@juffie: waar blijven de buikfoto's dan. wil wel zien hoe je buik eruit ziet hoor..

@kristel: mmm... wat voor taart ga je bakken.

@debby: klinkt gezellig hopenlijk blijft het droog vanavond.

rest vergeten sorry...

zomerfeest was leuk alleen nu heb ik het in mijn rug. moest drinken inschinken en stond aan een picknicktafel dus steeds voorover gebogen. niet zo slim he twee uur lang maar nu doe ik gewoon niks meer. net alleen ff saampies boodschappen gedaan en konijnenhok verschoond. ga zo ff foto's maken van het kamertje....ik roep wel als ze erop staan

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: wat leuk dat je zusje zo enthousiast reageerde :D
    ja idd, ik ga lekker genieten :D donderdag wordt het superweer, en anders had
    ik in een benauwde praktijk gezeten, nu zit ik lekker op mijn eigen terrasje :D

@ Sammie: lekker zeg... weet je wat die mensen gedaan hadden dat ze een inval
    gepland hadden?

@ Juffie: heb je al een buikfoto gemaakt?
    ben wel benieuwd...

@ Ryanne: ben wel te laat maar wil je toch even een heel fijn weekend wensen in Antwerpen...
    nog ff lekker samen genieten meid...

@ Sammie: Crea bea hoor, ik hoor het graag als ie af is :D dan kom ik een ticker bij je maken :p

@ Kristel: Gefeliciteerd met je mannetje :D

@ Debby: wat gezellig zo'n feest :D enne het duurt wel errug lang met het bedje hé?

@ Bos: *gaat ff spieken naar jullie kamertje* ow ze staan er nog niet in hihi..

Ben net terug van de boodschappen, vanmorgen eerst naar de prenatal en ikea geweest,
    en daarna rondje dorp gedaan en de gewone boodschappen... kan haast niet meer lopen,
    heb echt last van mijn bekken nu... heb echt het idee of ik 3 weken met mijn billen bij elkaar
    geknepen heb gelopen...
    maja nu maar rustig aan doen, vanavond nog naar een verjaardag maar dan kan ik gewoon lekker zitten...

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @mumtobe: je kan nog een keer kijken hoor ze staan er nu wel op

en iedereen die nieuwschierig is natuurlijk...

vervelend dat je zo'n last hebt. lekker rustig aan doen vanmiddag...

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: Het is mooi geworden :D heeft je vader (of was het nou je schoonvader?) snel gedaan... wat leuk die knuffels tussen de buizen van de radiator :D fleurt het wat op hé...
    echt heel leuk...

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ja mijn pa heeft het gedaan (heb wel geholpen hoor haha)

zolang de gordijnen er nog niet zijn vond ik het ook wel een leuke oplossing zo...

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ow toch je vader haha, mooie meubels ook...
    vond het wel grappig, zag de eerste foto en toen dacht ik van huh... dit kamertje heb ik al gezien... de meubeltjes staan bij jullie namelijk op dezelfde plek als bij Kim :D

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    oh dat is me helemaal niet opgevallen haha. zal eens bij kim kijken...

16. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

kamertje is mooi hoor bos.. en die hema knuffeltjes zijn leuk he.. suus is ze ook aan het sparen.. :)

17. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ja inderdaad alleen staat onze kast met de rug tegen de grote muur ipv de kleine muur. was me nog niet eens opgevallen.
    we moeten alleen nog de kastjes boven de commode ophangen...staan er nu naast. en moet nog wat aan de muur hangen maar daar ben ik nog naar op zoek...

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @Gaby: ja zijn erg leuk. actie is bijna afgelopen denk ik of is tie al afgelopen? ik heb ze allemaal op de roze na (en de donkergroene dubbel)

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    viel me vanmorgen trouwens weer niet tegen bij de prenatal,
    ik heb flink geshopt...

2 wiegonderlakens
    2 wieglakentjes
    1 dekentje voor in de wieg
    knuffelpopje
    rammelaar
    3 slabbers
    onderlaken voor het matras van het campingbedje

en was maar 59 euro kwijt...
    ook heb ik van mijn moeder al mijn verjaardagscadeautje gehad :D
    een luiertas :D ben er echt blij mee...

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @Mumtobe: altijd leuk he je cadeau vast krijgen. wanneer ben je jarig. ik kwam er gister achter dat ik maar 1 matrashoes heb gekocht voor het bedje...dacht echt dat ik er minstens twee had maar goed goede reden om nog een keer te shoppen he haha...

Deel Deze Pagina