@ Bos: Misschien kan je de donkergroene met iemand ruilen tegen een roze... ik ben ook nog aan het zoeken naar iets voor aan de muur, denk dat ik zelf maar iets ga doen met dingen uitprinten van Anne Geddes en dan inlijsten ofzo, want zie echt niks leuks... zit ook nog steeds te dubben over hoe we de klamboe nu op gaan hangen... eigenlijk wil ik 'm niet aan een haak aan het plafond, want ik ken mezelf en als ik het kamertje dan weer wil veranderen heb ik weer een gat in het plafond... maar die stangen om die klamboe's aan op te hangen zijn zo duur hé... bij de babydump 40 euro en bij de prenatal zelfs 70 euro... echt belachelijk... op MP kan ik ze niet eens vinden (ja of ze worden ook gezocht) dus denk toch dat het een haak gaat worden...
bos volgens mij is t eind deze maand afgelopen.. wij gaan vanavond bbqen op een verjaardag.. dus hopelijk blijft het droog.. ach we zien t vanzelf wel..
@ Bos: ja idd mooie reden, had ik ook... kwam er gister achter dat ik natuurlijk ook de kinderwagen nog aan moest kleden en dat ik daar ook wieglakentjes voor zou gaan gebruiken dus die moest ik nog ff bijhalen, scheelt dat ze nu in de aanbieding zijn ik ben half augustus pas jarig, maar wilde de tas eigenlijk al wat eerder hebben omdat ik anders weer ff met een gewone tas moet doen als het kindje eerder komt, en nu was ie ook nog eens in de aanbieding
mum: misschien kun je hier wat ideen op doen om iets op te hangen.. Kinderschilderijtjes en albums - Hyves.nl en dan bij foto's kijken
@ Gaby: Thanx, ga eens spieken... ik ga wel zelf (proberen) een tekst op canvas te zetten, die tekst maak ik me niet zo druk om, maar wil de achtergrond egaal bruin hebben, iemand een idee hoe ik dat het beste kan doen met acrylverf? of wordt dat wel egaal als je het er gewoon opdoet... met een roller ofzo??
@mumtobe: met een roller krijg je het wel het mooist glad denk ik of met een spuitbus. ik hoef die roze niet perse te hebben hoor..ik heb ook nog hele mooie posters van anne geddes. alleen is het een ander maat als de standaard lijsten. lekker makkelijk he...dus nu weet ik nog niet wat ik doe. @gaby: klinkt gezellig vanavond. wij krijgen ook visite. denk dat ik maar ff een dutje ga doen voordat ze komen (oh zie nu dat het al vijf uur is pff)
@ bos: dat is idd lekker makkelijk zeg... ik heb hele mooie plaatjes van Anne Geddes gezien op internet, maar kan ze nergens vinden op poster dus dan print ik ze zelf wel op fotopapier, is toch zwart/wit dus dat kan best... ga het gewoon proberen met een roller, lukt het niet, jammer dan hihi...
Vandaag in Lelystad geweest, even lekker geshopt. Ik heb een shirt van Mamalicious gekocht, tomatenrood precies mijn kleur 30 procent korting, erg leuk dus.. Verder heb ik voor vaderdag een speentje gekocht met i love opa voor mn vader en voor mn schoonvader een boekenbon. Net nog even naar de kleine zitten luisteren; heerlijk.. Echt een manier voor mij om lekker te ontspannen. Ik krijg het kleintje zittend het beste te pakken; liggend krijg ik geen gehoor.. Hadden meer hier last van? 29 juni moeten we weer naar de VK, maja dat vind ik nu niet zo boeiend want dan gaan we alleen hartje luisteren (kan ik nu ook)
Nee nog niet.. We hebben geen digitale camera. Me zus komt 4 juli en haar kennende zal ze wel meteen een shoot willen doen.. Ze heeft een professionele camera, dus dan zal ik wel wat online zetten.. We gaan wel snel een digicamera kopen; maar we moeten nu eerst de verhuizing etc. betalen
@ mum ik heb voor onze slaap kamer een canvas doek gekocht en gewoon met muurverf en kwast gedaan (2 keer) ging heel goed! daarna gedicht van letters erop en klaar! succes met zoeken
@ Knarboor: ja zoiets wil ik ook doen, heb al een canvas doek liggen en acrylverf... heb ook nog gewone muurlatex staan, misschien ga ik dat wel proberen, dan heb ik dezelfde kleur als de muur (niet de muur waar het doek tegenaan komt hoor) thanx voor de tip... als ik het doek verpruts haal ik wel een nieuwe, zo duur zijn die dingen niet...
wij hebben straks ook een verjaardag dus ben er weer vandoor (volgens mij is er toch niemand) nog even wat te eten naar binnen werken, en dan ff lekker op mijn gemakkie douchen... misschien kom ik straks nog ff spieken... doei doei
@sammie: thanks hoe is het afgelopen met de bovenburen? @mumtobe: fijne avond ik ben ook weg. ga ff in bad liggen want heb last van mijn rug en moet nog ff door vanavond (krijg visite)
Bos, Waren mensen een flat schuin tegenover ons . Ik weet bijna met 100% zeker te zeggen dat het illegalen waren.
Ik ben er ook weer... nog wat bijzonders hier gebeurd? 'k Zou rond 1 uur/half 2 naar huis maar werd kwart voor 5. Kraamvrouw had erge stuwing en rode plekken op haar borsten, dus kolf geregeld en flink bezig geweest. Hopelijk krijgt ze geen borstontsteking. 'k Was echt brak vandaag dus nu echt gesloopt. Maar goed, straks lekker op tijd naar bed en manlief gaat morgen maar alleen naar m'n schoonouders voor vaderdag. Heb ik mooi excuus want wil er toch niet heen aangezien er 8 man zit te roken dan. k Moet toch ook tot een uur of 4 werken. @Bos, mooi kamertje! We zien wel hoelang m'n man werk heeft. Kijken verder wel rond en houden onze oren open. @Juffie, hebben jullie 't laten spacken? Willen wij boven ook, beneden misschien later ook maar kunnen niet alles tegelijk @Sammie, lekker gedoe zeg met je overburen! @Ryanne, veel plezier! @Dreamer, nee denk niet dat m'n zusje wat zegt. Nog ff over nadenken wanneer we 't de rest gaan vertellen.
@Bos: leuk kamertje zo! Met de gordijnen zal het lekker opfleuren, vrolijke kamer @Mummy: die op de handdoeken zeker? Ik heb hem hier origineel in een lijst (en nog 2 andere van haar) Echt prachtige foto's! Succes met verven. Voor de Hema liefhebbers: woensdagavond 24 juni 15% korting op alles.
hoi meiden, ik heb ff niet helemaal trg gelezen en ben ook te moe om te reageren. wij hebben net 3 uurtje sin het ziekenhuis gezeten. ik had de harde buiken is genoteerd vandaag en het was toch best vaak dus heb ik maar eens gebeld om half 6 en omdat ik ook vaak die pijn had in mijn onderbuik moest ik ff langs komen heb een half uur aan de ctg gelegen, de kleine was alleen zo druk dat ze niet echt goed zijn hartslag hebben kunnen meten, maar met hem ging alles goed. ik had 2 harde buiken tijdens de ctg en dat terwijl i kdus stil lag. als ik loop of iets doe zijn het er nog meer. ik had nog een gesloten baarmoedermond maar wel een blaasontsteking dus daar heb ik nu antibiotica voor gekregen. als ik vocht of bloed verlies of de harde buiken worden meer dan moet ik trg komen ik ga nu lekker onderuit liggen fijne avond