Ik heb wel een goede hoop voor je hoor meis! Alles lijkt te kloppen, je symptomen, het bloedverlies, het bruine, lijkt het perfecte plaatje! Dus ergens denk ik zeker dat je zwanger bent... Maar gewoon even testen dan weet je het zeker!
Nou ik schok me anders dood van dat bruin Trouwens, ik fietste na mijn werk naar de drogist om de test te kopen... Kom ik langs een vijver... STAAT DAAR OPEENS EEN OOIEVAAR!
Panda ik hoop ook voor jou dat het raak is. En haha die ooievaar.. o o dat moet een teken zijn. Ga je nou morgenochtend testen? Hier eigenlijk amper klachten. Voel me vrij normaal. Me buik voelt wel raar ik voel me baarmoeder, heb lichte ongi krampen.. veel te vroeg.. maar er gebeurt nog niks hoor. Zo voelt het ook niet.
Desiree, hoop voor je dat je zwanger bent meis! Ik weet nog niet wanneer ik ga testen, of vanavond of morgenoctend haha Als ik vanavond test en hij is negatief, test ik donderdag of vrijdagochtend nog 1 keer met sensitest, is die ook negatief dan ga ik er maar vanuit dat dit een ongi was ofzo..
Morgenochtend testen meid, vanavond gewoon gelijk snel plassen als je moet en niet naar de test kijken! En morgenochtend gelijk hier melden
Maar nog een probleem,.. mijn vriend wilt nooit wakker worden vroeg op zijn vrije dag.. en morgen is een vrije dag voor hem..
Nee maar ik wil wel dat hij een beetje vrolijk is als ik het hem vertel... Heb een lief rompertje gekocht, als ik zwanger zou zijn dan pak ik die in als kado
Het lukt zeker niet om het 's avonds te vertellen? En serieus, hij wilt toch wel door een positieve zwtest gewekt worden?
Duss je probeert gewoon zoveel mogelijk redenen om vanavond te kunnen testen? Je moet het zelf weten als je het nu gelijk wilt weten.
Haha zo kan je het ook bekijken.. Heb nu zeker 4,5 uur niks gedronken en 2,5 uur niet naar de wc geweest
Wacht dan totdat je supernodig moet en niet teveel drinken inderdaad.. zo te horen kan je namelijk echt niet wachten tot morgenochtend
Flink balen zeg meid. Dikke knuf voor jou, en gaat nu toch de pauze in? Toch een vreemde lichte ongi gehad..