ik ben nu toch maar ff aan het bijlezen van afgelopen week haha. Ben veeeeeeel te nieuwsgierig. En zo kan ik mijn schoolwerk nog even uitstellen
@Goeie reden haha ja vind het wel eng, maar als ze weer weggaan dan zijn het oefenweeen en kan het verder niet veel kwaad, het kan overgaan in echte weeen maar dat gebeurt bijna nooit zo vroeg. Als het langer duurt dan bel ik wel even..Vond het wel eng dat de baarmoedermond wat verweekt was ofzo. maar ja dat kon ook geen kwaad.. Zo mn bad is vol dus ik ga even badderen en dan even dutje doen doeidoei
Hilli de examenloze komt zich nog eens melden @Anais: Ik had er geen idee van waar Kuringen lag, maar door je post wist ik gewoon dat je ook Vlaams bent. Kan gewoon niet anders kHeb niet nog nooit zo vaak het woordje amaai gelezen Ik probeer me altijd in te houden. Anders zouden mijn posten er helemaal anders uitzien 1 dag overtijd, heb je al getest? @Juffie: Hoeveel kost dat zo'n Angelsound? @Bos: Mooi kamertje. Het is echt leuk geworden. Wij hebben een schuine muur in ons kamertje, vind ik wel spijtig want dat neemt wel wat plaats weg. Ook staat de verwarming op een heel onhandige plaats. Maarja, we kunnen er wel iets leuk van maken @Marisss: Spannend!!! Jouw prinsesje gaat er snel zijn!! @Kristel: Nog even voor de poll. Ik heb zelf het gevoel dat het een prinsje is. Mecha krijgt een prinsesje en Red een prinsje Had er iemand van jullie 'een voorkeur' voor het geslacht? Ik heb altijd heel graag een dochter eerst gehad, en ik ben een beetje bang dat ik me daar te hard op zou fixeren. Daarom dat ik ook zo hard het denk dat het een prinsje wordt. Kunnen jullie nog volgen? Ik zit echt al heel de week alleen thuis Mijn vriend komt vaak laat thuis en als hij thuis is, is hij zo moe van het werken dat hij meteen na het eten en bad in slaap valt. Ook nu is hij weer aan het werk. Normaal is dit een van de laatste dagen dat hij het zo druk heeft. Er moest een deadline op het werk gehaald worden. Hij brengt wel veel centen mee naar huis, dus dat is dan wel het voordeel. Ik moet mij binnenkort toch ook maar eens Sims3 aanschaffen ofzo. En anders heb ik nog wel wat games die ik kan doen Maarja dat is ook niets voor heel de dag hé. Al heb ik wel zo'n periode gehad
Mijn examens zijn voorbij Als ik van alles geslaagd ben, wat ik wel denk. Dan heb ik nooit meer een examen Moet alleen in augustus nog taken maken.
Oh wat lekker zeg! Wanneer krijg je de uitslag? En hoe gaat het verder met je? Jammer dat je vriend steeds zo moe is na zijn werk..
@ hilli, ik ben ondertussen nog wat aan het bijlezen en ben nu bij je verhaal over je examen waarin je helemaal werd afgebrand door je medestudente. Wat een trut zeg! Gelukkig staat de docent aan jouw kant!
@kristel: thanks @buik: heb niet het idee dat hij al ingedaald is of later zit. hij weet mijn ribben nog goed te vinden en het zuur komt ook nog wel eens omhoog. hij vind het nog heerlijk om lekker hoog te gaan liggen maar moet volgende week weer op controle dan zullen we wel zien of hij al is ingedaald
@kim: alleen de roze heb ik niet @hillie: dat neemt inderdaad een hoop plek in beslag ja zo'n schuine muur. hebben wij alleen op zolder... ben er ook vandoor. zo ff naar mijn pa
hey kwam alleen ff kijken of er al nieuws was van mariss.. ben echt zo moe dat ik mijn ogen bijna niet open kan houden..
Hahahahaha ik moest net echt even zooo hard lachen! ONze hond heeft een speeltje in de vorm van een wiel/band. In het midden zit een soort botje (dus tussen de linker en rechterkant en dat zit vast). Nu zat dat wiel net klem om zijn onderkaak. Haha zo'n stom gezicht. Ik moest ook behoorlijk wringen om dat ding los te krijgen!
@Nen: Haha, moet idd een grappig zicht geweest zijn Ik krijg donderdag mijn uitslag. Spannend Komt wel goed. Ik ben er zowiezo al 100% zeker door van mijn scriptie en mijn stage. Dat is toch het belangrijkste. De rest, daar kan ik een herexamen voor doen. Maar voor die twee dingen niet. @Bos: Ja, dat is natuurlijk het nadeel als je op de bovenste verdieping woont. Maarja. We blijven hier niet voor altijd hé Pfff, ik wil zo graag gezonder eten, maar ik heb alleen maar zin in snoep. Nu zit ik weer aan zuurtjes, mmm. Komt niet goed zo hé kBen wel nog steeds niets bijgekomen. Maar dat kan nog komen :
@ juffie, hoe is het afgelopen met de oplevering van jullie huis? En hoe gaat het met jou? NIet meer steeds zo misselijk? Wat leuk dat je de kleine kunt vinden met de angelsound @ mecha, fijn dat je eerste echo goed was! (dat is ook alweer een week geleden haha). Vervelend dat je het niet naar je zin hebt op je werk.. @ dreamer, ik zie dat je morgen je telefonisch gesprek hebt! Kunnen ze je dan ook vertellen wat nu de precieze wachttijd is? @ mum, mooie buikfoto's zeg. Ik zie dat je je onderste piercing eruit hebt gehaald. Kreeg je er last van? Wat een rotstreek dat je op straat bent gezet zeg. Echt lullig!! Je hebt je ook nog eens zo goed ingezet de laatste tijd! Je werkte keihard waardoor jij vette rugpijn had. Zo oneerlijk! Hopelijk vind je gauw iets nieuws.. @ emma, je buikje begint nu echt wel te groeien he. Mooi hoor @ desiree, mooi buikje meis! Je moet je er niet voor schamen. In die buik zit jullie prachtige kleine ventje! Je bent niet dik! Het is een mooie zwangere buik Veel vrouwen zouden een moord doen voor zo'n buikje @ gaby, wat handig dat je uitslagen mbt de onderzoeken kunt lezen op internet! Wel gek dat jij niet alles wist wat er in die brieven stond @ kim, ik begrijp goed dat je het vervelend vindt dat veel familie weg is rond jouw uitgerekende datum. Hopelijk krijgt je oma een goede uitslag van de mri. Vervelend dat je een bo hebt! @ schoonmoeders, haha ik moet toch wel heel hard lachen om jullie verhalen over schoonmoeders op MP zetten @ sterretje, zo te horen heb je wel goede afspraken kunnen maken met de bedrijfsarts! Je moet inderdaad goed om jezelf en de kleine denken @ kristel, ik lees dat je oma is ingeslapen. Veel sterkte meid. Je moet maar zo denken dat ze nu in ieder geval geen pijn meer heeft. *dikke knuffel voor jou!* @ sam, wat een naar nieuws over je tante zeg! Sterkte voor jou en de familie! @ hilli, vervelend dat je een blaasontsteking hebt! Dat is zoo pijnlijk @ red, wat fijn dat jullie zoveel terug kregen van de belastingdienst en essent! Hoe zit het nu met werk van je man? Heeft hij op het moment werk of zijn jullie nog zoekende? @ bos, jullie kamertje is echt heel erg mooi geworden! @ matta, vervelend dat je haar zo mislukt was! Hopelijk groeit het snel @ mariss, succes met de bevalling meis! @ prinsen en prinsessenpoll: Juffie een prinsje Hilli een prinsesje Suus een prinsesje Mecha een prinsje Red een prinsje @ all, zo ik heb toch nog ff 40 pagina's doorgelezen haha. Sorry als het nog wat late reacties zijn, maar beter laat dan niet! Ik vind het anders zo lastig om weer in jullie verhalen te komen, omdat er steeds wordt gereageerd op oudere berichten.. Mijn sollicitatiegesprek voor stage ging naar mijn gevoel heel erg goed! Later kreeg ik echter een sms van een goede vriendin/klasgenote dat zij mijn concurrente is! Ik heb altijd met haar samengewerkt en we zitten heel erg op 1 lijn. Zij had om 13u gesprek en ik om 14 uur dus we hebben elkaar ook echt gekruist. Vrijdag hebben we het er over gehad en blijkt dat we ontzettend veel dingen hetzelfde hebben gezegd. Het heeft waarschijnlijk net geleken alsof we samen het gesprek hebben voorbereid. OMdat we allebei die stage graag willen gingen we eens in gesprek met een docent en die adviseerde om te vragen of we niet allebei aangenomen kunnen worden. DUs dat voorstel hebben we nu gemaild. MOrgen zouden ze sowieso bellen hoe en wat.. Spannend!!!! Ik heb vannacht ook een hele rare droom gehad. Ik droomde dat ik onder de douche stond en dat ik een miskraam kreeg. Ik verloor geen bloed, maar wel een klein vruchtje van ongeveer 5 weken. Maar het gekke was dat mijn eisprong pas net was geweest en ik dus helemaal niet zwanger kon zijn. Hopelijk is dit niet een of ander vreemd voorteken :s
Sjongejonge, de overbuurvrouw loopt ff keihard Nick en Simon te draaien. En nee, niet 1 liedje maar een hele cd!! GRRRRRRRRRRRRRRRR
Ben terug van de Ha Post, eerst deed dat wijf vaag, alsof ik niet spoorde, en dat dat niet van een val uit bed kon komen... Daarna na spoedeisende hulp want er zouden foto's gemaakt worden, maar omdat ik een kinderwens heb doen ze dat niet. Morgen direct terug naar Orthopeed, want grote kans dat het schouderkapsel weer gescheurd is :x