@Nen, idd lekker handig van ze NJa heb je in elk geval lekker tijd @Mariss, geen sorry zeggen joh, ga eerst maar even lekker uitrusten jij! @gaby, spannend hoor! succes morgen alvast
@ mariss, geeft niet joh. Je hebt nu wel iets anders aan je hoofd! En ik begrijp wel dat je aandacht nu volledig naar de kleine meid uit gaat Volgens mij lijkt ze het meeste op jou! Hoe vindt de pappa het dat zijn kleine prinses er eindelijk is?
nou k ben er vandoor.. hebben net gauw het eten naar binnen gewerkt... haha.. joey is nu omkleden en dan gaan we. heb net trouwens een mega grote kei mooie bos rozen van joey gehad kei lief..vandaag zijn we 1.5 jaar samen
@all de echo is prima en geen afwijkingen gevonden! en het lag in kleermakerszit te jumpen op mn blaas hiih nog 4 moie foto zal ze morge scannen fijne aaf
@Knarboor, mooi dat alles goed was! Ben benieuwd naar de fotos @Debby, waar ben je, alles goed? Mijn visite komt niet meer .. morgen nog wel en woensdag. Vind het eigenlijk wel lekker even. Van het weekend al veel visite gehad en ben best wel moe.
@ emma, ja ik vroeg me ook al af waar Debby was.. Meestal is zij 's morgens een van de eersten.. Wel lekker dat je visite niet meer komt. Heb je ff tijd voor jezelf. Dan wordt het ook wat beter verdeeld
@ Emma: ja het is idd een beetje taupe achtig, heb inmiddels alweer wat meer geverfd... hoop hem van de week klaar te hebben zodat ik 'm neer kan zetten... @ Mariss: wat een mooi meisje hebben jullie zeg... enne k moet zeggen dat je er goed uitziet... echt alsof je de bevalling "ff gedaan hebt" lekker genieten van jullie meisje hoor... Ja idd wat Nen vraagt, voelde je idd die oerkracht, het antwoord op die vraag heb ik nog van je tegoed @ Nen: Thanx... @ Gaby: gefeliciteerd met jullie "jubileum" hihi @ Mariss: Voel je eigen is even niet schuldig... sta er al van te kijken dat je er vandaag al weer bent... je moet lekker van je meissie genieten... @ Knarboor: Fijn dat de echo goed was meid... nu lekker genieten... @ Emma: idd ik miste Debby ook al, k dacht dat ze vanmiddag wel online zou komen... misschien is ze lekker met Daan aan de babykamer aan het werk...
Eigenlijk zouden alle 30+ weken zwangeren ff een buddy moeten afspreken Want stel nou dat je eerder bevalt.. Dan willen wij dat natuurlijk ook weten!
@Mum, erg mooi kleurtje vind ik dat, wij hebben zoiets in de slaapkamer op 2 muren, 'klei' van histor. En 1 muur in de babykamer heeft ook die kleur @Nen, ja dat is idd wel lekker. Ik ben ook wat meer op mezelf dus vind het wel lekker even weer niks haha. jullie plannen voor vanavond?
@ Nen: idd, bij de augustusmama's hebben we dat ook al geregeld... Kim en ik zijn daar buddy's dus dan kunnen we het hier ook even melden mocht er iets bijzonders gebeuren...
Ja inderdaad emma! Je weet maar nooit. Ik ben bezig met school (kan bijna elke dag mijn berichten wel kopieren, staat toch altijd hetzelfde in haha). Maar ik stop wel om uiterlijk 20:30. Ik ben ATWT weer aan het volgen en neem het dus elke dag op dus heb er zo nog lekker 1
Hoop het niet dat Debby al aan het bevallen is... t is toch beter als haar mannetje nog even blijft zitten...
@Mum, ja idd.. nog beetje te vroeg he? Bij die kleur staat ook veel, ideaal. @Nen, succes met school. je hebt het er maar weer druk mee. Ik zit even bij de H&Monline te shoppen
Ik ben er weer vandoor... ga mijn verfkleren weer uittrekken en nog even naar de paardjes... kijken of ik er nog even op kan gaan zitten, rondje stappen.... tot straks...