@ mum, veel plezier bij de paardjes! @ bos, succes met puffen. Oefen maar goed, want het wordt heet richting het einde van de week haha. Dan kun je puffen van de warmte @ emma, heb je leuke kleren op het oog?
@nen, hm ben gewoon beetje aan het rondkijken Misschien zit er nog wat bij de uitverkoop maar tis niet veel meer geloof ik. Ja het word mooi weer he, echt zin in
Ik merkte het net ook al op de fiets. Op de heenweg viel het wel mee, maar terug had ik wind tegen en toen kreeg ik het toch wel erg warm!
@ emma, veel plezier. Hopelijk wordt het dan niet te laat zodat je nog wel een beetje je rust kunt pakken. Ik ga er ook vandoor! Vind het wel genoeg voor vandaag. Ik ga ff lekker een bakje koffie pakken en straks cruel intensions kijken
Hee meiden, ben al ff aan't bijlezen... @Mariss, knap gedaan hoor! Mooie meid! @Dreamer, ow nee toch! Meid dikke knuff!! @Gaby, wat lief van Joey! @Suus, goed dat je niet bent flauw gevallen! @Nen, duim voor je voor die stage! @Bos, succes met puffen! @Debby, waar ben je? @Matta, jij ook al een jongen? 'k Zei hier al tegen manlief dat 't een jongen wordt. Als ik naar de lijst keek, hebben steeds de meesten goed gegokt vergeleken met degenen die er naast zaten. Behalve bij Kim, daar was 't andersom. Werk is gelukkig gelukt! Heb 't wel m'n kraamvrouw verteld, dat ik zwanger ben, want moest echt wel ff rustig aan doen. Was blij toen ik vrij was. ff naar de Prenatal geweest, nog een Noppies truitje gekocht, bijpassende muts en slofjes ('k had nl. ook al een Noppiespakje en wilde dat nog halen), truitje met Papa's kanjer voor manliefs verjaardag woensdag en 2 lakentjes voor de wieg, waren in de aanbieding. Hebben ook nog een nieuwe auto gekocht Zaten om 5 uur op marktplaats te kijken en was hier vlakbij. Proefrit gereden enzo, leek allemaal prima. Nette prijs. 't Is een Opel Astra station, groot zat voor de kinderwagen Vrijdag kunnen we 'm ophalen. Hij wordt eerst nog nagekeken en nieuwe APK. Onze spaarrekening is weer bijna leeg maar die vullen we wel weer aan. Manliefs auto is nl. erg onveilig en de APK loopt in augustus af en willen er geen geld meer in steken. Net pas gegeten, nu nog ff verslag maken voor m'n stagiaire, en dan is 't weer bedtijd.
@Gaby: hoe is de info avond geweest? Vertel vertel! @Bos: Hoe was je pufcursus? Heb je er iets aan? @Red: zo dat is even flink shoppen
Ja, manlief heeft zo niks te klagen over z'n verjaardagscadeau... hihi dat doen we niet elk jaar! Maar we kunnen nu als goed is weer een paar jaar vooruit en dan lekker verder sparen voor wat nieuwers, maar we gaan er nu in elk geval 4 jaar op vooruit en in vergelijking met manliefs auto, 7 jaar.
@oma: ja heb er wel wat aan. beetje tips en trucs word je nooit dommer van maar het is niet zo dat ik het zonder niet zou kunnen hoor. vind het ook wel leuk om er een avond in de week mee bezig te zijn met meerdere zwangeren (alhoewel er best wel mutsen bij zitten maar goed) @emma: succes met je vriendin. @red: goed dat je het verteld hebt. dan begrijpt ze vast het vast wel als je een keer extra wil zitten ofzo. @nen: fijne avond..
hey allemaal.. zijn net terug.. info avons was erg interressant.. heb de spuitjes gezien die ik moet gaan gebruiken en ook de naald van de punctie.. die was wel een slag groter dan ik dacht.. maar ik heb er ''zin'' in..waarschijnlijk mogen we in augustis beginnn.. mar dat horen we definitief morgen.. ik moet 7 8 of 9 augustus ingesteld worden.. en dan zijn we net op vakantie.. dus ben benieuwd.. zullen wel terug moeten rijden dan .. maar al met al.. veel nuttige info gehad..
Whaaa nog maar anderhalve maand dan Gaby! Wat snel ineens he meis Ben je in de buurt op vakantie dan?
we zijn ongeveer 2 uur rijden van nijmegen af.. dus is wel te doen hoor vind het echt spannend.. ze zeiden wel erbij.. dat t door de drukte t nog een maandje opgeschoven kon worden op t laatste moment.. dat hoop ik toc niet.. joey en ik zaten in de auto terug.. zegt die dat die niet wist dat ik er zoveel moeite voor moest doen.. en dat ik dat er allemaal voor over heb.. hij begon bijne te huilen..
@ Emma: Dat is balen dat ze nu ineens wel komt... had je je net ingesteld op een rustig avondje, en komt ze toch... beetje jammer is dat dan hé... fijne avond nog... @ Nen: Jij ook fijne avond.. @ Red: Nieuwe auto en lekker geshopt dus leuk hoor... @ Gaby: Fijn dat de info avond nuttig was... ben je in ieder geval niet voor niks geweest.. het heeft joey dus erg aangegrepen, wel fijn dat hij nu ook weet wat er gaat gebeuren... Heb nog even op t paardje gezeten (die met de peesblessure, was geen peesblessure maar ze liep op haar stralen (gevoeligste deel van de hoef, ze is opnieuw bekapt en het gaat stukken beter ) lekker rondgestapt en dat ging prima... kon het niet laten om nog even een klein rondje te draven maar heb wel gemerkt dat ik dat niet meer moet doen, het is lichamelijk te zwaar... maar een rondje stappen is heel ontspannend...
nou meiden, hoop dat Debby zich morgen weer meldt... ik ben er vandoor... ga vanavond maar even gaviscon proberen want voel het maagzuur alweer opkomen... hebben jullie er ook op de ene zij meer last van als op de andere? naja slaap lekker meiden... doei doei
@Gaby: wat super dat hij nu inziet wat jij allemaal moet doorstaan straks. Het is niet niks en daar moet niet te licht over gedacht worden. Hoop dat het niet een maandje wordt opgeschoven! @Mummy: doe maar voorzichtig hoor! Al die enge verhlen over harde buiken, ctg's en verweekte bmm enz enz... Ga maar braaf stappen en niet meer draven
Yes yes, het behang zit er op!! Het is eruggghhh mooi *kwijl* Ik was mn mobieltje vergeten dus zal morgen even foto's maken en op mn hyves zetten.. Het is nu erg laat, neem nog even medicijnen en ga dan heerlijk ons bedje in.. Manlief is die man daar er uit aan het bonjouren; ik moet gewoon al gaan liggen.. Morgen ben ik ook nog vrij, woensdag en donderdag ga ik werken.. Tot morgen meiden!
@Red, lekker geshopt heb je, ook nog een nieuwe auto! Is idd wel beter om een veilige auto te hebben ja. Voel je je nog goed afgezien van de vermoeidheid? Al misselijk? Hoe lang moet je nog werken in dat gezin? @Gaby,jeetje augustus al? Snel zeg! Gelukkig hebben jullie er wat aan gehad! @Mum, kan me voorstellen dat het nu zwaar is, paardrijden, je buikspieren willen niet meer meewerken zeker hihi, en die gebruik je toch wel met rijden. Succes met de box morgen word vast mooi @Juffie, ben benieuwd hoe het eruit ziet. Lekker genieten nog van je vrije dagen! @Bos, was de cursus gezellig? @Nen, nog gelukt met je huiswerk? En ben je de dagen al aan het aftellen? @all, Zo vriendin is nu pas weg..half 12 best wel laat maar het was wel heel gezellig Heb badspul gekregen voor de kleine vam Bumpa haha vet schattig, en makeup Ik ga morgen gewoon lekker uitslapen.. Om een uur of 1 krijg ik weer visite, wel zin in. Ik ga nu maar op bed..alleen slapen niks aan fijne dag alvast morgen!