Juffie, Shopse! En leuke dingen hebben ze zeker, ben vorige week nog langs geweest, maar kon me inhouden
ja heb gister eigenlijk al de vragen gesteld .. maar toen het was afgelopen had ik er nog 2.. maar ik weer ze nu niet meer... kei irri
@ GABY even gaan broeden op je vragen.. hi hi en dan meteen opschrijven.. mn mannetje riep net dat ik vandaag wel iets moet gaan doen... Geen zin in... Maar goed ik moet voor de verhuizing nog wel het een en ander doen. Verder moet ik ook nog eens gaan tanken dus kan ik wel in 1 keer doen. Heb net mn antibiotica ingenomen maar voel me niet zo lekker, blijf dus nog eventjes liggen..
ach zakt zo wel weer af. Moet gewoon zo eventjes een bammetje eten. Ik heb deze week 2000 euro gepind, echt niet normaal :s Hey big spender Gister hebben we bij karwei 4 plafonnieres gekocht en nog wat andere rommeltjes. 220 euro.. aiks! Verhuizen kost een hoop geld!
dat moet ook gebeuren, succes meid! Hier moet de toren van Pisa ook nog gewassen worden :S Geen zin in...
Goedemorgen Dames, Ik heb heel asociaal uitgeslapen tot 10.30 uur... Heerlijk... was lang geleden! @ Dreamer: Oke Oma ik zal naar je luisteren @ Juffie: Het schiet al op dus in het nieuwe huis... fijn hoor @ Emma: nee idd mijn buikspieren willen niet meer, ik moet heel erg plassen van dat gehobbel en mijn buik komt tegen het zadel aan hihi... Gelukkig dat het toch heel gezellig was met je vriendin @ Red: ik had ook heel erg diarree... heb nooit moeite gehad met naar de wc gaan, maar in die tijd van de diarree hoopte ik daar op hihi... Mooie auto hoor daar kunnen nog wat meer kindjes in @ Gaby: Ooooohhhh spannend vandaag.... @ Kristel: Je bent al weg maar wil je toch nog even heel veel sterkte wensen op deze moeilijke dag!!! heel mooi dat knuffeltje... ik denk aan je vandaag!! @ Juffie: 2000 euro wow... daar moet ik nu maar even niet aan denken... (normaal ook maar niet) Begin me nu toch wel zorgen te maken over Debby, is er niemand met haar telefoonnummer ofzo?
Nee maar kunnen we haar niet via hyves vinden? Hier net erg gebraakt, hoop niet dat ik ook de antibiotica eruit heb gespuugd...
Het lijkt erop dat ze wel vrij recent op hyves is geweest, want ze staat tussen de laatste 4 gekeken personen.. Wie heeft haar als hyvesvriend?
@ Mumtobe Wat een mooie kleur box!! (lijkt op onze muurkleur ) Ik vind je kinderwagen erg mooi, heel leuk dat groen!! Welk merk kinderwagen heb je ook al weer? Hij ziet er echt goed uit meis!