Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Nen, ik tel met je mee af ;), mijne is ook 3 weken weg, maar hij komt wel een nachtje tussendoor thuis nog.
    Echt jammer dat ie zo ver zit he, is het bellen zo duur..
    kan ie wel op internet? dan kun je wel mailtjes sturen.
    Wat raar wat je vanacht hoorde.. misschien wel inbrekers idd !eng..
    Ik heb alleen licht werk gedaan , beetje afstoffen, opruimen enzo. Mark had het zware werk pas gedaan, en de was al naar beneden getild. Voor de rest van de dag doe ik ook niks meer hoor, lekker buiten zitten.

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sammie: dat is balen meid, hou ze maar goed bij je voor ze straks
    met een buik vol terugkomt :p

@ Kim: Fijn dat alles weer goed was bij de Gyn, maar een stuitertje dus...
    hoop dat hij nog draait en zijn hoofdje gewoon goed legt...
    ik heb ook gehoord dat dat niet goed is als je in de buurt bent bij mensen die
    net bestraald zijn maar nu weet ik niet hoe lang je daarmee moet wachten...

@ Ryanne: Haai... :D

@ Nen: Brrr wat eng... ik zou het daar ook niet op hebben...

Zo heb alweer een deel geverfd... nu nog van 1 deel de andere kant, dan alleen de 2 kopse kanten nog en 2 bodemplaten... ben die spijlen zooooo beu... en het moet ook nog eens 2x.... :(

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
  4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: jeps ik heb Debby gesmst, maar tot nu toe nog geen reactie...

5. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo joey is ook al thuis.. hij gaat ff douchen en dan is t bijna tijd om te gaan... zenuwen beginnen nu toch wat meer te komen

6. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hij kan niet op internet. Ze zitten daar ook in tenten en het is er momenteel bloedheet dus hij is niet blij.. Lekker dat Mark tussendoor eens thuis kan komen.

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ik heb trouwens het idee dat ons beebje ook lekker in stuit ligt... voel het al 3 dagen onder mijn navel-lijn schoppen en doen...
    ben benieuwd... 2 juli weer op controle dus als het dan nog zo ligt zullen we het wel horen...

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ sam, vreemd he? Ik heb gisteren maar niet getempt. Had me zo verslapen dat ik pas 8:15 wakker schrok dus dat is wel erg veel later dan normaal. Vanmorgen was opeens 36.9 terwijl ik daarvoor steeds 36.7 had. Zegt dat ook iets dat het nu 0.2 hoger is? Of zou dat nog kunnen komen doordat ik om 4:15 ff buiten heb gekeken? Ik heb daarna gewoon geslapen tot 7:15...

9. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ mum, misschien heb je wel een bokser en ligt hij/zij wel goed ;)

10. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @nen, das balen :( ja niet echt fijn in een tentje met die hitte

@Gaby, heel veel succes meid!

mn zus zit trouwens ook hier op het forum, ik ga haar wel even vragen of ze een berichtje wil plaatsen als ik ga bevallen haha

11. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Goed idee Emma, dat willen wij natuurlijk wel weten;)

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Nen: Ja dat kan ook nog hihi... naja kan nog draaien ook dus komt wel goed :D

mijn loonstrook is binnen, staat niks op over vakantieuren... zal toch eens gaan mailen met die zak...

13. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    oh zeg ik het verkeerd zie ik nu, de kleine ligt NIET in stuit hihi.. vergat het woordje niet
    A gezicht betekend dat je neusje en je ogen dus echt je gezicht als eerste word geboren dus niet je hoofd omhoog of je gezicht omhoor en je achterhoofd omlaag maar echt horizontaal naar voor..
    dat je dus echt een gezichtje uit je vagina ziet komen.
    frank is ook zo geboren en ligt hetzelfde dus zou goed kunnen dat het zo is haha

@nen he bah, wat ozu het geweest zijn he

@ryanne oh oke dan gaan we maar een keer met de kleintjes he ;) als je je bikini weer aanpast.

@mum goed bezig meid, ben benieuwd naar het eindresultaat

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Goed idee :D

ik ga weer even verder verven... des te eerder issie af :p

15. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ mum, wat vervelend dat je hier nu op deze manier weg gaat.. Vind het echt lullig dat hij je opeens zo ontzettend laat zitten!

16. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Nen

WAT EEN ENG VERHAAL :s Wanneer is je vriend weer thuis? Lijkt me ook doodeng hoor!

Ik ga weer verder inpakken; mn drinkpauze is weer voorbij

17. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ kim, dat lijkt me toch best griezelig dat het gezichtje eerst komt! Want dan moet het kindje een hele rare draai maken. Het kan niet de normale spildraai maken.. Fijn dat hij in ieder geval niet in stuit ligt!

18. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Mum, ook al zon draaiertje hihi
    Deze lag nu bij de laatste echo wel goed, maar kon nog alle kanten op draaien volgens de gyn. Ben benieuwd waarom ie je minder geld geeft,je hebt toch gewoon dezelfde uren gedraaid?

@nen, ik geloof dat je in elk geval 3 uren geslapen
    moet hebben om de basale temperatuur te meten.

@Kim, sterrekijkertje noemen ze dat toch? Kan dat kwaad?

@Mum, verfse:D

19. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ juffie, mijn vriend komt pas 10 juli weer thuis :( Duurt nog zo lang!! Vervelend dat je weer moest braken vanmorgen. Er lijkt maar geen einde aan te komen he.. Als ik zo misselijk zou zijn, zou ik de deur niet meer uit durven. Bang dat ik in het openbaar moet overgeven (heb ook een soort overgeef-fobie dus dat wordt nog wat..)

20. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ emma, okee aan die 3 uren heb ik wel voldaan. En ben er maar heel even uit geweest. Maar die hoge hartslag doet je temp natuurlijk niet veel goeds..

Deel Deze Pagina