@ juffie, wanneer krijgen we een buikfoto van jou? Ik ben erg benieuwd wat je zegt dat je buikje hard groeit!
@ Nen Ik heb een keer in het openbaar/ midden op straat overgegeven. Was toen 8 weken zwanger en dacht dat ik wel tapas kon eten Tsja en het ergste vind ik nog steeds dat ik over mn Dick Boons schoenen heb gekotst... Als het nou goedkope barreltjes waren nee nee de designschoen moest eraan Mn man en ik kunnen er nog om lachen...
lees net dat we ook de prikinstructie krijgen zo.. wooo spannend.. als ze vragen of iemand t wil proberen doe ikdat misschien wel.. als ik t kan waar al die mensen bij zijn.. kan ik t ook thuis.. maar ik ben er vandoor.. laat straks wel weten hoe het was gegeaan.. x
Brr ik vind overgeven zelf al vreselijk. Ik probeer het altijd zo lang mogelijk binnen te houden, al voel je je vaak beter wanneer het eruit is. Ik spuug niet gauw, alleen wanneer ik migraine heb wel en soms op de eerste dag van mijn ongi. Wat zijn Dick Boons schoenen? Heb daar nog nooit van gehoord. Vind je het trouwens niet jammer dat je nu helemaal bezig bent met jullie nieuwe huisje inrichten, terwijl het gelijk de verkoop weer in gaat?
@nen, ook lekker vrij vandaag? @Juffie, hahah zonde! ben er vandoor, was ophangen en nog wat eten maken Niet teveel kletsen he
@ emma, nee helaas niet vrij. Guess what, ik ben weer met school bezig Vanavond werken van 17 tot 21. Bleeehh. Stom dat ik dat gisteren heb toegezegd! Maarja, ik dacht toen aan mijn loonstrookje.
Dick Boons schoenen; ik weet niet of dick boons nog schoenen maakt omdat ik een tijd geleden een bericht hoorde dat hij failliet was... Ja designschoenen een beetje net als fred de la bretoniere? Nee ik vind het niet erg om een huis in te richten en dan weer te verkopen. Ik ben het inmiddels gewend, ik verhuis om hte half jaar Nu is het wel eventjes anders vanwege de kleine.. Het is prachtig het nieuwe huis, maar een ander huis maak je ook weer zo naar je eigen smaak.. Zie het als een hobby lol. Nou mn opel corsaatje zit vol met allemaal rotzooi wat naar de Leidsche rijn toe kan. Ga zo eerst ff douche, tanken en dan maar ff naar het nieuwe huis toe. Kan ik om 2 uur nog mooi een middagdutje doen.
Jeetje zo vaak verhuizen! Ik ben nu 3x verhuisd in 4 jaar en vind het wel ff genoeg geweest haha. Fijne middag en succes!
@ Nen: Ja het is idd echt lullig, ben benieuwd hoe het zit met mijn vrije uren.. @ Emma: Het is het salaris van Juni, dus ik heb wel minder gewerkt natuurlijk normaal werk ik tot de 30e en nu maar tot de 24e (tenminste hij moet me tot de 24e betalen... ga vanavond even samen met mijn mannetje kijken of het helemaal klopt die loonstrook... er staat altijd zoveel op de loonstroken dat ik er de ballen niet meer van snap... maar wat ik wel snap is dat er niks over mijn vrije uren op staat (nooit) en dat ik in mijn ogen dus te weinig heb gekregen... @ Gaby: Su6 meid... @ Juffie: Dick Boons ken ik ook niet, en die andere die je noemt, zegt me dus ook niks... hihi
Ik heb heel Nederland gezien enkhuizen-ede- huizen- hilversum- tienhoven- en nu utrecht straks of: maarssen, bilthoven, vleuten, huizen, hilversum, eemnes?!
@ MUMTOBE Geeft niks, je mist niets Ik koop nu ook nooit meer wat van die merken.. Schoenen gaan vaak stuk, ga je naar de winkel zeggen ze ja dat kan gebeuren..
@ juffie, dat zijn heel wat plaatsen! Ik heb alleen Utrecht, Doorn en Leeuwarden gezien @ mum, hij zou je bij dit salaris toch alle vrije dagen moeten uitbetalen? Ik zou er zeker achteraan gaan tot je alles precies weet! Bah zeg, wat een rotvent
* kietelt de meneer die niet betaalt net zolang tot hij zijn portomonee pakt en Mumtobe netjes betaald!* Ik ga snurken, ciao
@ Nen: ja idd, dat zou hij nu moeten doen ja, en aangezien ik dit jaar nog niks heb opgenomen zouden dat er toch wel een aantal moeten zijn ook al krijg ik maar de helft van het aantal voorgeschreven uren... @ Sammie, Nen en juffie: Haha hoop dat het helpt... Heb mijn 30 weken buikfoto's net in mijn album gezet