@hilli: ja joh komt toch eens wat vaker online @gaby: wat goed dat je je eerst spuit hebt durven zetten. hopenlijk gaat het snel voorbij het wachten... @lievemama: tja wat zou dat kunnen zijn. is ze niet een keer de pil vergeten, aan de diarree geweest of overgegeven in die tijd? zo niet dan is de kans dat ze zwanger is wel HEEL klein en dus kan het haast geen innestelingsbloeding zijn. zou zeggen nog twee weken wachten en dan ff testen als ze twijfelt. of er is een adertje gesproken tijdens de sex zou dat kunnen? net nog ff de andere twee tuinkussens gewassen (had er al twee gedaan twee weken terug ofzo) word tenslotte mooi weer deze week dus hopenlijk zijn ze droog voor het weekend. nu staat mijn bloemkoolschotel in de magnetron dus zo lekker happie eten. moeten we spoorloos of vermist bellen voor debby
Klinkt als een doorbraakbloeding. Gewoon de pil door blijven slikken en wachten tot het overgaat. Bij mij heeft het een keer 12 dagen geduurd, steeds een klein beetje (doordat ik m'n stopweek had overgeslagen)
@Mum, ja vind je best bruin al! Ik ben pas wit haha Debby is 20 juni voor het laatst online geweest hier zag ik.. vind het beetje eng worden ook. Maar wss zit ze gewoon lekker te chillen in het zonnetje @Dreamer, moet je de slok hebben dan? Dat wou je liever niet toch? Hoe is het nu met je? @Bos, druk dagje had je. Helpt de fysio wat? Dus jij bent ook weer alleen vanavond saai he, ik ook deze week. @Juffie, lief dat je man zo om je denkt . lekker rustig aan doen meid. Kan zeker van de ab komen, neemt energie van je en het verstoort de darmflora omdat het de goede bacterieen ook dood. Onze huisarts raad bij antibiotica ook een probiotica aan. @Hilli, saus is gewoon muurverf Dank je voor de felicitatie . Wel leuke dingen gekregen ja. Van mn ouders een mega bedrag , durfde het niet aan te nemen maar stonden erop...Was ook een kraamkado tegelijk. Een terrashaard van mn schoonouders en planten wou ik nog hebben voor de tuin. Kadobonnen , makeupjes, badspul, wat voor de kleine en nog meer geld. Heb niks te klagen dus Mark en ik gaan samen nog wat leuks doen voor mn verjaardag, dat had ik liever dan een kado Jij ook al zon lieve vriend , lekker van genieten hoor, laat je maar vertroetelen hihi @Red, je hebt het er weer even op zitten . Sneaky hond heb je haha, maar ja hij komt weer terug gelukkig. Al wat aan het idee gewend dat jullie een kindje gaan krijgen? @Kim, als het voor het joggen is heb je aan 200 nummers ook ruim voldoende. Ik zou dat dat doen denk ik. Ik heb ook geen zin in eten met dit weer en ook alleen thuis. Toch maar even aardappelpuree en boontjes naar binnen gewerkt blegh @Kristel, mooi dat het een mooie uitvaart was..wil wel geloven dat het een zware dag was.. @Gaby, goed dat je het toch hebt gedaan! En het is echt snel al he?! @lievemama, aan mij heb je niks helaas..
@emma: ja heel saai. maar moet toch vroeg naar bed want moet morgen om zeven uur beginnen dus kwart voor zes gaat mijn wekker. schouder ging van het weekend best goed maar sinds gister weer minder.
@Bos, ja dan is het wel lekker om vroeg te slapen. @Gaby, nope.. Mn zus was hier vanmiddag met mn nichtje. Ze zat echt super schattig in het gras op een kleedje te spelen En tussendoor heeft ze nog geslapen op onze toekomstige babykamer haha, is echt handig zo. Mn zus en ik hebben lekker buiten gezeten, heelijk! Hoe voelen indalingsweeen? Ik had zonet een paar 'harde buiken' die ik zon beetje moest wegpuffen , echt pijnlijk. En steken onderin mn buik, bij het schaambeen zeg maar en in mn rug. Zou dat indalen zijn?
@Bos, heb ik net gedaan ja, lijkt er wel op. Mn buik zit ook best wel laag vind ik. zal even een foto erop zetten @Juffie, ryanne volgens mij
@ vragen over werk .. ja ik had het al een keer gepost maar weet niet meer welke pagina maar ze zeiden gefeliciteerd en sommige echt oprecht andere beetje vaag en droogjes en of het was gepland :S ben al 2 jaar bezig maar goed
@ de rest ik ben net thuis huisje wezen kijken en met me moeder wezen eten dus ik ben echt kapot na die zware dag werken ff kijken of ik morgen tijd heb om weer bij te lezen .. ps.. kris sterkte meid ennuh de rest weet ik niet meer te snel overheen gelezen ik ga morgen beter me best doen groetjess
Ik ga nog even een droger aanzetten, en dan nog lekker keertje douchen en hupsakee lekker het bedje in.. Morgen werken, maar komt helemaal goed! Heb er zin in en dat is belangrijk!